paisprezece- "Reîncarnare"

118 34 17
                                    

"Cred că tu ești cel pe care l-am căutat în toți acești ani Taehyung"

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

"Cred că tu ești cel pe care l-am căutat în toți acești ani Taehyung"

-

-Și.. Tu cred că ești cel pe care l-am așteptat.. "Suspină amândoi apoi își unesc frunțile" Kookie.. Îmi pare rău..
-TaeTae nu îți mai cere scuze într-una.

Îi șterge lacrimile apoi se apropie de buzele acestuia. -Te pot sărută TaeTae?

-Kookie am iubit..Nu ar fi corect față de el.. Îmi pare rău dar trebuie să plec.

Vrea să iasă din mașină însă JungKook îl oprește -Te voi conduce la facultate!
-Bine.. "Evită contactul vizual"

JungKook pornește mașina însă se tot uita la Taehyung ce se juca jenat cu degetele sale
-TaeTae, nu îți face griji. Nu voi face niciodată ceva fără voia ta.

-Mhm.. Știu "zâmbește scurt"

-Și deocamdată putem fi prietenii până vom descoperi ce se petrece cu noi.
-Bine hyung. Mulțumesc de înțelegere!

-Spune-mi "Kookie" când suntem doar noi doi. Și eu îți voi spune "TaeTae"

-Bine Kookie "zâmbesc amândoi"

... La universitate...

-Mulțumesc Kookie
"iese din mașină"

Taehyung după ce iese din mașină lui JungKook merge și își caută prietenii.

-Taehyung-ah, aici "îi face Kai semn cu mâna. Taehyung zâmbește apoi merge la el"

-Felix încă nu a ajuns?
-Nu, dar este ciudat el nu întârzie..
-Mhm ai dreptate, poate sa trezit greu.
-Cum faci tu de obicei? "Râd amândoi" apropo, cu ce ai venit azi? Cu fratitu?

-Oarecum..

-Cum adică-
-YA,TAEHYUNG CE BINE O DUCI. IERI CU JIMIN AZI ÎN MAȘINĂ LA ZEU!

-Zeu? "Întreabă cei doi"

-Mhm, la JungKook oppa!
"Kai îl privește pe Taehyung ce era rușinat" -Hehe, asta însemna "oarecum"varsă tot!

Taehyung ia o gură de apă apoi o varză.
-Gata "râde"
-Să o crezi tu.Povestește-mi totul!Te rog

-Bine.. Dar nu aici "merg într-un loc retras " Kai.. Crezi în deja vu? Sau în sentimentul.. Ăla..Ciudat atunci când întâlnești o persoană și ți se pare că trăiești un deja vu ce tot se repetă dar doar cu acea persoană..?

"Spune serios"

-Mhm, cred. Și persoana cu care simți acest sentiment ciudat este..Jungkook, nu.
-Mhm.. Stai, nu râzi? Sau mă criticii?
-De ce aș face asta? Te cred Taehyung, și sincer am observat că de câte ori îl vezi pe JungKook, devi neliniștit și îndurerat.Și de fapt voiam să îți pun multe întrebări dar nu am vrut să te presez cu întrebările mele "râde ușor"

-Kai.. Eu am coșmaruri și vise ciudate de când mă știu.. Și toate sunt cu două persoane.. Unu din ei sunt eu.. Iar pe celălalt nu-l văd clar este mereu în ceață "respiră și expiră" însă după ce l-am întâlnit pe JungKook.. Și sa întâmplat ce sa întâmplat între noi în baie.. Am avut un alt vis unde i-am-

-Stai, stai, stai. Ce a-ți făcut voi doi?

-Oh.. "Se face tot roșu la față" nimic..
-Haide, poți avea încredere în mine.
-Ma.. Sărutat pe gât și..L-am cam ajutat să își de-a drumul. Dar doar atât Kai..

-DOAR ATÂT? "Strigă"

-Shh.. Te poate auzi cineva..
-Lasă asta. Și i-ai văzut fața în vis?
-Mhm.. Doar odată și era.. JungKook..

-Wow, Tae vrei să îmi știi părerea?
-Desigur, de aceea ți-am povestit.. Și încă ceva, practic eu și el am devenit frați vitregi.. Și aseară am avut un coșmar dar el era lângă mine.. Și ma liniștit apoi am dormit îmbrățișați și azi.. Am auzit un sunet înfricoșător și amândoi am avut un sentiment ciudat..

-Wow.. Wow.. Wow.. Sunt atâtea de digerat dar eu cred ca voi v-ați reîncarnat. Sincer eu am auzit de o poveste. În 1990 și ceva era un prinț ce sa îndrăgostit la prima vedere de un cioban însă au fost obligați să se desparte însă cei doi nu au putut accepta asta.. Așa că sau sinucis Tae.

Taehyung începe să plângă silențios.
-Și pe ce-i doi îi chemau tot JungKook și Taehyung.. Și cred că voi sunteți ei. Taehyung..

Rᴇɪ̂ɴᴄᴀʀɴᴀʀᴇ ->>>𝘛𝘬Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum