Зранку в кімнату Фелікса зайшла його Мама Фелікса.
Мф: Доброго ранку! Вставай в школу.
Ф: ще 5 хвилинок....
Мф: якщо ще 5 хвилин, то в школу будеш йти пішком, мені на роботу потрібно.
Ф: встаю...
Хлопець зібрався та як звичай пішов в школу.
Знову був день такий як і всі, він ні з ким не говорив за весь день, відсидівши 7 уроків Фелікс пішов додому.
Ф: е...мам приві, а в тебе ж зараз вроді має бути робота, ні?
Мф: я звільнилась, тому що ми переїжджаємо.
Ф: Що? А навіщо?
Мф: Виростеш—рокажу.
Ф: Мама! Мені вже 17!
Мф: буде 18 скажу.
Ф: ну мамааа.
Мф: не мамкай, а збирайся.
Ф: коли виїжджаєм хотя би?
Мф: коли зберемся.
Ф: ага.
Фелікс пішов збиратися, потім вони сіли в машину і поїхали.
В машині хлопець дістав свій особистий щоденник.Привіт, мій дорогий щоденник, я все ще не знаю чи нормальнь це, що я говорю з бумагою.. Але, напевно, це через те що в мене немає друзів. Я переїжджаю з Пусана в Сеул, відчуття таке, що я багато вже де побував, але це не так. Я перейду в нову школу, та я надіюсь знайду друзів. Стоп... а якщо в новій школі буде ще хуже....Ні, хуже ніж в тій не буде нічого. Так, сьогодні я знову буду актором, притворяючись що гетеро перед своєю мамою. Чому в зошиті немає емодзі.... плак плак.
Ех... я так спати хочу... надобраніч.Хлопець відклав щоденика та майже миттєво заснув.
Мф: Ліксі, вставай, ми приїхали.
Ф:а... скільки годин?
Мф: одинацять.
Ф: угу....
Хлопець взяв рюкзак з речами.
Ф: боже, чому він такий важкий...
Мф: бо речей багато.
Ф: угу.
Фелікс і його мама поселились в квартиру.
Хлопець зайшов в кімнату і зразу дістав щоденник.Доброго вечора, любий щоденник.Ми заселились, я розклав речі і зараз не знаю що робити. В мене в кімнаті є телевізор та зарядка біля ліжка, це вже радує.
А те що перша зміна це сумно.. але якщо подивитись з іншої сторони.... Це чудово, рано встану, а потім гуляти буду. Я знайшов боти для знайомст та вже створив анкету, поки що її ніхто не лайкнув.. Ще створив нову сторінку в інстаграм та тікток. Я послухаю музику і ляжу спати.
Лалалалала, я не придумав що ще таке написати.... хм....ні, я не придумаю. Пака.Фелікс одягнув наушники та вкрився під ковдру.
Не велика частина, інші будуть довші, ставте зірочки , допобачення.
ВИ ЧИТАЄТЕ
і ɜнᴏʙу ʙᴄᴇ ᴏдинᴀᴋᴏʙᴏ... ᴀᴧᴇ чи будᴇ ᴛᴀᴋ цьᴏᴦᴏ ᴩᴀɜу?
Fiksi Penggemarісторія про хлопця, який жив днем сурка, але після того як він перевівся в нову школу все змінилося...