Multi şarkı CASCADA - BAD BOY
'Aylin hadisene ya ' allahım ya bıçaklıcam phen bunu az kaldı ' Geldim Tilki ' üstüme Jack Daniel 's rişötümü altımada siyah yüksek bel siyah pantolonumu geçirdim , siyah gözlüklerimi taktım ve hazırım
Tilki arabayı çalıştırdı bende radyodan müzik açtım Cascada - Bad Boy şarksı çalıyodu kısık bi sesle eşlik etmeye başladım
' Be my bad boy '
( Kötü erkeğim olabilirsin )
' Be my men '
( Adamım olabirsin )Tilki arabann aynasından gözlerimin içine baktı bişeyler ima etmeye çalıştığı belliydi , spor salonunda son söylediği sözden sonra telefon çalmıştı ve cevap vermekten kurtulmuştum kısa bi süre sonra markete geldik . Market arabasını aldık ve ilerledik Tilki ani bi hareketle beni market arabasına attı Really Tilki Really ? ' Napıyosun sen ya kızıcaklar şimdi '
'Senin kocam mafya kızım korkma sen ' ,gerçekten mi ?çok büyük başarı ' Zoraki kocam ilerde senden boşanırım belki kim bilir ? ' 'Aylin kızdırma beni ' abur cubur reyonun önü geldik aklıma geçen seneden bişey geldi benim Tilki ' den * çukulata * istediğim an keşke o anlara dönebilseydik .... Ne düşündüğümü anlamış olucakki sırıtmaya başladı
' Tilki ordan çikolata al - bilerek böyle dedim - , jelibon al , cips al , milkshake tozu al , nescafe al , puding al , dondurma al beni kaldırma burdan ' Tilki bana ^ You are beautiful mother ^ bakışını atınca arabadan inmeye çalıştım en sonunda indim hepsinden bir sürü aldıktan sonra elimde duran çikolata parçasını ağzıma attım .
O sırada Tilki beni belimden tutup içki reyonuna yasladı ve öpmeye başladı ben karşılık vermeyince afalladı ama sonra bozuntuya vermeden ayrıldı , beni elinin tersiyle iktirip içki dolabının kapağını açıp tekila , bira , jack daniel 's aldı ve kapıyı kapattı . Heyy bu böyle trip mi atıcak dayanamamki off ben niye küs kalamıyorum Tilkiyi kolundam döndürüp öpme başladım ilk başta bişey yapmadı ama sonra ellerini yüzüme getirip öpmeye devam etti .
Etraftaki teyzelerin ^ YUH ^ lamalarına şahşt oldum ' Kıza bak bide kız öptü ya hiç de utanma yok anam bunlarda tü tü tü zamane gençlri ' diye baktı ' İyide teyze biz evliyiz ' dedi Tilki ' Bebek yapın bebek ' ne diyon sen teyze kafa bi milyon ' Evet teyze 5 tane düşünüyoruz' tabi canım tabii ' Ne 5 tanesi , ne çocucuğu , ne diyon sen teyzem kaf güzel mi , yu ar bituful madır ? '
' Ne diyon kızım sen sende mi gavur dizileri izledin ? Eğer izlediysen bende izliyom ya bişi soracam bide Tekne Wort mıdır nedir ondaki Stayls ' ın ( Stiels ) adı ne ' diyinc ben mal mal bakmaya başladım kadın benim kafadan laaağğğ ( TEEN WOLF yazarınız bu dizinin hastası ) ' Yok teyzeeğğ o Teen Wolf bide o tatlı , yakışıklı , sempatik çocuğun gerçek adı DYLAN O ' BRİEN '
Tilki ' nin kasılan çenesini ve yumruk yapan ellerini saymassak herşey güz- DURRR LAN ! Bu beni dizideki eks aşkımdan mı kıskandı yok artık !!! ' Yürü Aylin gidiyoruz ' teyze dönüp ' Teyzem yine görüşelim biz ok bayss '
' Sen beni dizideki Dylancığımdan mı kıskandın ? ' ölümçül bakışları atarken ' Kim bilir kaç tane vaf daha böyle ' diye tısladı ' Immm bikere ilk baş VİNİ UEHARA ( FOREVER ) , FRANCİSCO ( soyadının yazılışını bilmiyorum çık çahilim ) , TYLER POSEY , İAN SOMEHALDER , PAUL WESLEY ( FOREVER VAMPİRE DİARİES yazarının bu dizininde hastasğğğğ ) bu kadar ..
' Ben onlara bin basarım kızım ' hıhı tabiğğ chıanımm ' Nedemezsin canım '
*****
Marketten çıktıktan sonra eve geldik ne biçim tatil ama (!) eğer bugün bi plan yoksa Vampire Diaries izliçemde ' Hadi hazırlan bi yere gidicez ' te alllam ya üsrümdekileri çıkarıp siyah şortumu ve beyaz tişötümü giydim altımada siyah vans tamamdır aşşağı indim ' Sende çok alıştın kısa giyinmeye ha ' sesli bi şekilde la havle ve la kuvette ( yanlış yazmış olabilirim ) çektikten sonra arabanın kapısını açıp oturdum ....
Gerçekten mi ? Ben bikini giymedim ama sahile geldik neyin kafasi bu ! ' Böylemi giricez denize ' bıkkınıkla bana döndü ' Yooo girmicez iskelede oturucaz sadece ' gerçekten mi yok artıkğğğğ depresyondayığğmmm ben denize geldim be giremicem hahağğ iskeleye gidip uzandım arkamdan Tilki geldi ellerini belime koydu kendine çekti . Bende ellerini çektim
' Ne zaman biticek şu tripler acaba ' düşünür gibi yapıp ' Elinin körü zaman ' dedim ve oturdum ' Övünmek gibi olmasın ama MAFYA olduğumu 2. Kez hatırlatırım , HATUNUM ' kalbimi feth eden kelime HATUN sakın ! Yelkenleri suya indirmicez hemen bana 1,5 hafta neler yaşattı ' Hatunmuş , kim diyo senin hatununmuşum ? ' gözlerime kafanı duvara sürte sürte kıvılcım çıkarırım bakışını attı ve phen yine YENİLGİ kazandım ..
Ahh dayanamıyom lağğn - No FESAT , fesatlaşmayınız - ben kıyafetlerle denize dalıyom yeter be çok sıcak şimdi koka kola reklamındaki şarkıya bağlıcam kıyafetlerle suya atladım iki kulaç atıp Tilkinin uzandığı tarafa gittim ellerime su alıp ğstüne attim keşke atmasaydım 'Ebeni sikeyim , eben, kalem tıraş açacağında kalem açar gibi sikeyim ' bende sırıtarak ona baktım ' Ayleeeen ' bu lafı duymayı çok özlemiştim ..
Ama alttan alttan kaç lan kaç sözü yatıyodu bende denizden çık aya çalıştım ıslak ıslak arabaya binmye çalıştımkiğğ araba kilitli ' Islak şekilde hayatta arabaya bindirmem ' sanki tek araban bu oç bitch ' Tamam bende yürüyerek giderim ' diye kızdım ' Tamam bin hadi bin '
Arabadan indikten sonra kalcağımız yere geldik bende makarna yapmaya karar verdim . Orta boy tencere çıkardım içine biraz su doldurdum ve elimle ocağın ateşini yaktım Neee arada sırada kullanılır bu güçler boş boşuna mı var ? Tilki gelip arkadan sarıldı ' Aylin sana süprizim var ' elindeki kolyeyi çıkarıp boynuma taktı kolyeye baktığımda AYTİL yazıyodu ve sonsuzluk işareti vardı ellerimle kafasını çevirip dudağına öpücük kondurdum ' Tekrar BAD BOY ' un oldum zaten öyleydimde neySee '
* Nasıl olmuş
* Tilki ' nin süprizi sıradan ama , diğer bölümde çok güzel bi süpriz hazırlıcak
* Arkadaşlar tanıtım videosu yapmayı bilenler mesaj atsın ve kapak hazırlama istiyenler
* Sınır + 10 vote +5 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYTİL ZORAKİ EVLİLİK
Fanfic" O , olmadan ben hiçtim . Ben olmadan o hiçti . Biz ikimiz birbirimizi bi ' Hiç ' olarak sevdik . Zorla evlendik ama zorla sevmedik . Kalplerimizle sevdik . Ben kendi kalbimi ona verdim , oda kendi kalbini bana verdi . Ve biz böyle sonsuzluğa adı...