FiNAL

1.4K 53 7
                                    

Açıklama en sonda ➡

Gözlerimi açtığımda hastane kokusu aldım . Bu kokudan nefret ediyorum .... Elimi karnıma götürdüm . Bebeğim . Ona ne oldu , en son karnıma giren sancıyı hatırlıyorum . Acaba doğdumu . Hiçbişey hatırlamıyorum ya .

Gözlerimi açtığımda başımda beklerken uyumuş olan Tilki ' yi ve pusetteki Sarp ' ı gördüm . Hareket ettiğimde Tilki gözlerini açtı . " Aylin , Aylinim nasılsın " dedi . Zorla bi gülümseme yaptım . " Ben iyiyimde kızımız nerde ? " diye sordum

" Yağmur iyi doğdu , hatırlamaman normal bayılmıştın " dedi " Sarp nasıl ? " dedim . " Iyi oda " dedi ve anlımdam öptü .

6 Ay Sonra
Bebeklerimiz her geçen gün büyüyor . Ve bizde yaşlanıyoruz of çok klasik bi cümle vazgeçtim ... Bu gün Savaşlar bize gelicekler ve bu arada Meltem 3 aylık hamile ... Neyse .

Yataktan kalktım Tilki ' nin yanağına öpücük kondurdum . Beni bi anda altına aldı dudaklarını dudaklarıma bastırdı . Bende karşılık vermek için ağzımı araladım , tam elleri tişörtüme gidicekken ağlama sesi ile elini çekti . " Hasiktir ya " deyip üzerimden kalktı .

Bende yataktan kalkıp çocukların odasına doğru ilerledim . Tilkidi peşimden geldi . Yağmur ağlamış , Tilki benden önce davranıp kucağına aldı . Başını öptü sonra kucağında sallamaya başladı , kaşlarım kendiliğinden çatıldı . Yok artık kıskanmıyorum dimi , yok ya kıskanmıyorum o benim kızım .

Bende gidip Sarp ' ı kucağıma aldım .  . Saçlarını karıştırıp yatak odasına götürdüm . Yatağa uzandırıp gıdıklamaya başladım , oda kahkahalar atmaya başladı . Konuşmayı yavaş yavaş öğreniyo . " Ayye şeyi çok şefiyom "

" Ben daha çok " arkadan ses gelince kafamı çevirdim Tilki çatık kaşlarla Sarp'a bakıyor . " Hey hey , sen beni oğlumuzdan mı kıskandın " diye sorduğumda

" Aynı senin kıskandığın gibi " dedi ve 1 - 1 oldu. " Hiçte bile ben seni kızımızdan mı kıskanıcam ? Yok artık . Bu kadarınıda benden bekleme . "

" Beklemiyorum . Zaten kıskanıyosun . " evet kıskanıyorum olamazmı yani ?

Yağmur acıktığını belli eden bi ses çıkarınca miniğimi kucağıma aldım . " Hadi size kışkış , ben kızımı doyurcam . "

" Of Aylin of , gel oğlum.  " diyip Sarp 'ı kucağına aldı . Kapıyı kapatıp aşağı indiler . Bende tişörtümü kaldırıp kızımı emzirmeye devam ettim . Melek gibiydi . Simsiyah saçları aynı babası gibi . Bu arada ben artık Tilkilerin şirkette çalışmaya başlıcam . Yani Tilki ' nin sekreteri olucam .

Ne kadar güzel dimi (!) Kızımı doyurduktan sonra yatağa uzandırdım . Sırtı bana dönük uzanıyodu . Saçlarıyla oynamaya başladım . Kokusunu içime çektim . Cennet gibi kokuyor . Düzenli nefes alışverişlerinden uyuduğunu anladım .

Kucağıma alıp odalarına doğru ilerledim pembe beşiğine koydum . Aşağı ilerledim . Ooo bizim kadro toplanmış.  " Hoşgeldiniz . "

" Hoşbulduuuk . " Tilki 'nin yanındaki koltuğa gittim . Sarp hala uyanık ve yatma saati gelmiş . " Annecim senin uykun gelmedimi ? "

" Gemedi ayye hem beğn babaymla oyun oyyucaktım . " gülümsedim çok tatlı konuşuyo ya . " Hadi paşam uyu yarın oynarız biz . "

Koltuğa uzandı . Bende saçlarıyla oynadım . Saçlarıyla oynandığında bizim çocuklar hemen uyuyo . 10 dakika sonra uyuduğunu anladım . Yukarıya çıkarttım . Sonra tekrar aşağı indim .

" Film izleyelim mi ? " dedi Meltem " Ne izleyelim ? " dedi Savaş

" Hunter Games ? " al işte öküz heryerde öküzdür . " Aynı Yıldızın Altında ? " tabikide

" Olur "  romantik bi filmi , peçeteler , dondurmalar , çikolatalar ve başını yaslıyabilceğiniz kaslı öküzünuz varsa izleyebilirsiniz . Ee bende hepsi var . İzleyelim o zaman

Film bitti = Ağlıyan ben . Sümüklü ben . Beni avutan Tilki . Hertarafı dondurma olmuş ben .

Savaşlar gittikten sonra Tilki beni odaya çıkardı . Pjamalarımı giydikten sonra , Tilkinin kucağına uzandım . En büyük huzur bu olamalıydı . Bu koca adamla olmak . Onun kokusu , sarılışı .... Yanımda olması . İşte bizim hikayemiz son sözü buydu ;

" O , olmadan ben hiçtim . Ben olmadan o hiçti . Biz ikimiz birbirimizi bi ' Hiç ' olarak sevdik . Zorla evlendik ama zorla sevmedik . Kalplerimizle  sevdik . Ben kendi kalbimi ona verdim , oda kendi kalbini bana verdi . Ve biz böyle sonsuzluğa adım attık  . "

Evet arkadaşlar kitabın finali .... 1-2 hafta sonra özel bölümler gelir .  Bu kitabı yazarken ' öylesine ' diye düşünmüştüm . Ama sonra .... Siz bana kocaman umut oldunuz . Sizin sayenizde bu kitap var . Sizlerle konuşmak çok isterim . Kitapta yorum yapan canlar sizlerin yeri çok ayrıı . Hepinizi çok öpüyorum . Yeni kitabım ' AYTİL ' bakarsanız seviniriim . :* :*

AYTİL ZORAKİ EVLİLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin