1.Bölüm Yıllar sonra ki karşılaşma

26 5 1
                                    

Güneş tepede hava 21 derece ve saat sabah 09.00...

Kadın bütün bir gece uymamış markasının bu ay ki moda dergisinin çizimlerini bitirmişti . Şimdi ise toplantıya geç kalıyordu sevgili kuzeninin aramalarını reddediyordu . Çünkü biliyordu o telefonu açar ise bir ton laf işitecekti.

Sonunda markasının şirket binasına varmıştı . Arabadan inip kafasını kaldırdı‚
ve büyükçe yazılan o yazıyı okudu
'STAR LİFE ' iki sene öncesine gitti bu markayı kuzeni ile ilk kurduğu güne
*19.11.2021* çok büyük hayaller ile kurmuşlardı ve başarmışlar en iyisi olmuşlardı. Gururla kafasını indirip anahtarı valeye verdi . Ve önündeki koca binanı içine girdi . Herkes başka taraflara koşturuyord kendilerine verilen işleri yapmaya çalışıyorlardı.

Kadın hızlıca asansöre yöneldi tama
asansöre düğmesine basacakken asansörün kapıları açıldı ve içerden sevgili kuzeni defne çıktı

Defne leylayı karşısında görünce hem rahatladı hemde yüzü sınırlı bir hal aldı

" Leyla! neredesin kız sen adamları saatlerdir oyalıyoruz çabuk bin şu asansöre "

"Defne sâkin ol canım kuzenim geldim işte buradayım hadi bakalım yapalım bu işi "

İki kuzen hızla asansöre bindi. Toplantı odasının katına doğru çıkmaya başladılar asansör durduğunda hiç vakit kaybetmeden toplantı odasına girdiler

Leyla karşısında oturan iki adama baktı biri uzun boylu siyah kumlar saçlı gayette yakışıklı diğeri ise hafif sarışın minyon bir adamdı

Leyla önce uzun boylu adama uzattı elini

" Hoşgeldiniz beklettiğimiz için özür dileriz ben Leyla yıldız "

Adam gülümseyerek leylanın elini tuttu

"Özüre gerek yok hoşbulduk ben Kaan Kaya "

Leyla adama daha net baktı . Sanki bir yerden tanıyordu ama nereden işte onu hatırlamıyordu.

Bu sefer yanındaki adam ayaklandı ve elini Leyla'ya uzattı .
"Ben de  Serdar Kaya memnun oldum "

Leyla iki adama da baktı kardeş olmalıydılar hafiften birbirlerinede benziyorlardı fazla düşünmeden boş sandalyeye oturdu defnede yanına geçti

Ortalarında ise uzun bir masa vardı

Defne elindeki dosyayı leylanın önüne koydu üstünde kocaman

*KAYA HOLDİNG*

Yazıyordu hemen toplantıya başladılar

1.5 SAAT SONRA

"Yani Leyla hanım uzun lafın kısası  biz her dönem olduğu gibi tasarlayıp yaptığımız ayakkabıları bir defile ile sergileyeceğiz ama bu yıl ilk sonbahar defilemizde bir farklılık olsun istedik defileyi sizinle yapalım hem duyduğumuza göre sizinde bir sonbahar defileniz varmış "

"Doğrudur Kaan bey hatta iki hafta sonrası için planlamıştık ayrıcada herşey hazır bir davetiyeler kaldı "

" Bizde bunu diyoruz gelin iki defileyi birleştirelim ve bu camiayı şok edelim "

Kadın bunları duyduktan sonra kuzenine döndü bakışlarından kuzeninin düşüncesini anladı ve Kaana döndü

" Kabul ediyoruz Kaan bey bencede bu camiayı şaşırtmak gerek "

Serdar gülerek söze girdi
"Abim diye demiyorum ama Kaan beyin ayakkabıları herkesi şok edecek "

Herkesin yüzünde bir gülûmseme oluştu Kaan bir kaç saniye  sonra ayaklandı

"O zaman bize müsade 2 gün sonra gelir anlaşmayı imzalarız olur mu ? "

" Tabikii olur ama Kaan bey ama benim size bir sorum olacak sanki yıllar önce taşmış gibiyim sizinle "

"İnsan insana benzer Leyla hanım sizde benzetmiş olmalısınız "

" olabilir neyse biz sizi çok tutmayalım dediğiniz gibi iki gün sonra görüşmek üzere "

Serdar ve Kaan şirketten çıkıp arabaya binerken kaanın aklında sadece bir cümle vardı....

"Belki de benzemiyordur Leyla belkide yıllar önce sadece yolda karşılaşıp selamlaştığın hiç tanışmaya çalışmadığın ama sana kör kütük aşık olan o adamımdır...."

İpliğin Savaşı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin