İLAHI BAKIŞ AÇISI ANLATIMI
2 Mart CUMARTESİ
Genç kadın sabah erkenden kalkmış ve bu günkü buluşması için hazırlanmıştı. Şimdi ise buluşacakları kafede Kaan'ı bekliyordu. Yaklaşık 10 dakika sonra Kaan gelip masaya oturdu.
Leyla
- Hoş geldiniz Kaan bey nasılsınız ?
- İyiyim leyla hanım telefonda bahsettiğiniz konu neydi acaba ?
Leyla bir süre sessiz kaldı derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.
-Kaan bey hatırlıyor musunuz anlaşmaya geldiğiniz gün size sizi sanki daha önce görmüş gibiyim demiştim. Sizi nereden tanıdığımı buldum. EGE ÜNİVERSTESİ MODA TASARIMI bölümü "
Adamın kaşları çatıldı nasıl olmuştuda hatırlayı vermişti.
"Leyla hanım bak-..."
"Kaan bey beni dinleyin lütfen dediğim gibi sizinle şirkette karşılaştığımız gün sizi bir yerlerden tanıdığıma emindim ama bir türlü bulamıyordum dün ise çok yakın bir üniverste arkadaşım bana ulaştı sohbet ederken konu defuleye geldi ve bana -yıllar sonra o çocukla birbirinizi nasıl buldunuz ya - dedi bende ilk başta anlamadım sonra benim herşeyi hatırlamama yardımcı oldu siz.... Siz yıllar önce ben daha üniverte 1. Sınıf iken bahçede sürekli yanlız oturan sessiz ama 3. Sınıfların en başarılı öğrencisisiniz hatta bir ara bana-"" Hatta bir ara sana bir aşk mektubu yazıp dolabına koyan kişiyim ama sende herkes gibi beni deli sandığın için mektubumu hislerimi umursamayan ama kalbimi kırmamak içinde mektubu bana geri getiremeyen o kızsın evet leyla tanıdın beni ben o genç çocuğum ve hala sana aşığım. "
Adamın üstünden koca bir yûk kalkmış gibiydi derin bir 'ohh ' çekti
Kadının gözleri büyüdü az önce bir aşk itirafı almıştı ve güneyden sonra ilk kez birinden bu sözleri duyuyor işitiyordu. Kalbi bir anda hızlandı sanki ona bir şeyler anlatmaya çalışıyordu aklı düşün diyordu hemene güvenme Güney gibi olur diyordu.
Adam sözlerinden sonra kadına baktı acaba onu ostemez miydi hayır bu olamazdı hayatı boyunca hiç bir zaman zorba bir insan olmamıştı ama sevdiği kadın için hiçbirşeyi gözü görmezdi
Gerekirse Leyla onu red bile etse peşinde dolanırdı."Leyla bak hemen karar verme biraz düşün taşın ama şunu bil ki seni kopek gibi seviyorum o Güney itinede benzemem ben seni asla bırakmam bunca yıl leyla bunca yıl bekledim ben seni gene olsa gene beklerim ve bekleyeceğim "
Leyla duraksadı evet düşünmeye ihtiyacı vardı hem de çok oturduğu yerden ayaklanıp " Müsadenle " dedi
Ve hem uzaklaştı oradan biraz yanlız kalmalıydı2 Mayıs Perşembe
Leylanın anlatımından
( Defile günü )- Leyla çıldırtma beni biraz canlanır mısın ?
- Defne ya biraz daha mı erteleseydik acaba ?
- saçmalama zaten haftalarca erteledik 2 ay oldu nerdeyse bizim çoktan bu defileyi yapmamız lazımdı
O yüzden saçmalamayı bırak ve kabine girip elbiseni giyDefnenin suratına üfleyip kabine girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İpliğin Savaşı
Romanceyıllarca peşinden koşturan bir aşkın öyküsü azimli çalışkan ve moda hayranı bir kadın Leyla yıldız cesur yürekli disiplinli ve aynı zamanda aşık bir adam Kaan Kaya HAZIR MISINIZ ?