Chapter 1: "Quack"

83 13 25
                                    

"Quack........" quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack. Quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack, quack quack quack quack quack quack quack. Quack quack quack, quack quack. Quack quack quack quack quack quack quack quack quack, quack quack, quack,quack quack, QUACK. Quack quack quack..... quack quack. "Quacck!! quack quack quack." "QUACKK!!! QUACK QUACK" quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack! quack quack quack. "Quack quaaaack!!!" quack quack quack quack quack, "Quackkk!!" Quack quack. Quack quack quack quack quack quack quack quack quack, quack quack, quack quack quack quack quack quack.

Quack quack quack quack, quack quack quack quack quack quack, QUACK QUACK QUACK QUACK QUACK!!! Quack quack quack quack quack quackquac- "QUACK QUACK QUACK QUACK!!!!!!!" quack quack.... quack quack quack quack quack quack quack. Quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack quaack, "QUACK QUACK!" "quack quack quack........ quack?" "quack quack QUACK QUACK QUACK" quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack quaaaack quack quack quack "QUACK quack." ".....quaaaaack......................................." .....quack quack quack QUACK!! QUACK QUACK!!! Quack quack quack quack quack quack. quack quack quack quack quack quack quack. 

Quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack, quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack. "Quack?" "Quack!!!! quack quack quack quack!!" Quack!!! quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack, "Quack!! quack quack quack" Quack quack quack, "QUACK!? quack quack QUACK QUACK!! QUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK QUACK QUACK" "QUACK" quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack. Quack quack quack quack quack 

Quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack, quack quack quack quack quack. Quack quack quack quack quack. Quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack quack. "QUACK QUACK." QUACK!!!! QUACK QUACK QUACK.... quack............




QUACK QUACK QUACK QUACK!!! quack quack quack quack quack. "QUAAAACK QUACK! Quaccck,,,,,,,,." 


Quack quack.




quack

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 03 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Quack Quack Qauck // A love story written in the perspective of a duckWhere stories live. Discover now