Nama saya sherina. Saya merupakan isteri kepada seorang anggota tentera. Saya telah berkahwin hampir 4 tahun dan dikuriniakan 2 orang anak. Suami saya berpangkat kapten dan selalu sibuk dengan tugas-tugasnya. Setahun yang lalu kami telah berpindah ke kem baru, kem yang terletak di Melaka. Sebelum ini suami saya telah bertugas di Kem sg.besi dan sekarang di melaka. Kisah kecurangan saya bermula di melaka.ketika itu saya dan suami menghadiri satu majlis untuk pegawai yang diadakan di dalam kem.
Ketika sedang asyik mendengar lagu yang dinyanyikan oleh salah seorang anggota tentera, saya perasan seperti ada orang yang memerhatikan saya. Saya menoleh ke kanan rupanya mejar hamid sedang duduk memerhatikan saya.dia tersenyum dan saya membalas senyuman dia.mejar hamid bangun dan menghampiri saya. pada masa itu suami saya entah ke mana perginya.mejar hamid meminta izin untuk duduk dan saya mengangguk. kami berbual-bual kosong.bertukar-tukar cerita dan pengalaman suami.saya bertanya pada mejar, kenapa tak bawa isteri.katanya isterinya balik kampung. hampir sejam berbual, suami saya datang katanya ada hal sekejap tadi.mejar hamid adalah ketua kepada suami saya. mereka sudah saling kenal sebelum kami pindah kesini lagi.tidak lama kemudian majlis pun habis.
Seminngu selepas itu, suami saya telah dihantar bekursus di kedah selama seminggu. Tinggallah saya bersama anak-anak selama seminggu.sehari selepas itu ketika bermain dengan anak-anak, pintu rumah saya diketuk.rupa-rupanya mejar hamid dan isterinya kak ramlah.kak ramlah masih nampak anggun walaupun sudah menjangkau 45 tahun begitu juga dengan mejar hamid yang masih tegap.kak ramlah dan mejar hamid datang untuk menziarah saya.meraka tahu suami saya bekursus di kedah sekarang. Sebenarnya kak ramlah terpaksa balik ke kampung pada petang itu kerana anak saudaranya berkahwin dan mejar hamid tidak dapat ikut sekali kerana banyak kerja katanya.
Pada malamnya aku keluar ambil angina di luar bersama anak-anak saya. Sedang asyik melayan kerenah anak-anak, saya terkejut bila seseorang menegur saya.rupa-rupanya mejar hamid. Saya mempelawa mejar duduk dan kami mayambung perbualan yang terputus semasa majlis pada minngu lepas.berbagai topic yang kami bualkan.sedang asyik berbual anak saya yang sulung merengek untuk tidur.saya meminta mejar tunggu sekejap kerana saya hendak bawa anak saya masuk.mejar meminta izin untuk membantu saya membawa sorang lagi anak saya yang telah tertidur kerana katanya hujan akan turun.tidak lama selepas masuk ke rumah, hhujan pn turun dengan lebat sekali.
Selepas meletakkan anak-anak dibilik, saya mempelawa mejar duduk di ruang tamu sambil saya membuat kopi.hujan semakin lebat dan tiada tanda akan reda.kami sambung lagi perbualan yang terputus tadi.kali ini perbualan kami berubah arah sedikit, berubah ke arah hubungan suami isteri.mejar hamid bertanya pada saya "tak rindu pada suami ke"?. "mestila rindu", saya menjawab.saya bertanya pada mejar berapa lama kak ramlah balik kampung? dekat seminggu katanya. "Air tak naik kepala kepala ke"?.tanya saya.mejar ketawa dan berkata "dah seminggu air bertakung tunggu paip nak pecah je.tak ada kolam yang nak takung air"kami ketawa bersama. "sabarla nak buat macam manakan kolam dok jauh".kata saya. Mejar hamid menjawab " kolam jauh lambat lagi.kalau ada kolam sekarang saya buang je air ni". "pegi la cari kolam,kat kl banyak la kolam.lorong haji taib banyak kolam.kat dalam kem ni mana ada kolam kosong suma orang punya dah." kami ketawa lagi.
"Dalam kem ni pun ada kolam lagi, kolam terbiar"mejar hamid menambah.
" terbiar pun seminggu je.lepas tu penuh la balik."
Kami terdiam seketika.jam menunjukkan pukul 10.30.hujan masih lagi lebat.mejar hamid bersuara, "cantik la awak ni sheri.untung suami awak dapat awak.cantik, putih,manis dan yang paling penting gebu".saya tersenyum dan berkata "terima kasih"sambil menambah, "kak ramlah apa kurangnya body power lagi. untung kak ramlah dapat suami macam mejar ni tau walaupun dah berumur tp masih lagi segak badan pn tegap.ada umph lagi kata orang".Tiba- tiba mejar hamid menghampiri saya dan memegang tangan saya. Saya terus terdiam tidak tahu apa yang harus dibuat. Mejar terus bersuara "saya dah lama idamkan awak sheri. Dari mula awal datang kesini saya dah geram tengok awak.boleh tak saya..."
"Tak boleh!"saya berkeras. "saya ni isteri orang tak elok". Tiba-tiba mejar terus memeluk saya dah mencium seluruh muka saya. Saya cuba melawan tapi tenaganya lagi kuat. Tangan saya telah digenggam dengan kuat dan dia telah merebahkan saya di atas sofa. Saya tidak boleh berbuat apa hanya mampu menyerah sahaja. Mejar hamid masih lagi mencium muka dan leher saya sambil itu dia menjilat leher.Setelah lama bertarung untuk merebahkan saya akhirnya mejar berjaya membuat saya longlai. Saya sudah tidak berdaya melawan dicampur lagi dengan ciuman dan jilatannya akhirnya semua pakaian saya entah kemana tercampak.mejar hamid memulakan aksinya, seluruh badan saya dicium dan dijilat sambil tangannya meramas lembut payudara saya. Sungguh nikmat saya rasakan pada waktu itu. Selepas puas menjilat dan meramas, mejar hamid bangun dan membuka coli dan panties saya. Saya seperti merelakan saja apa yang dilakukan olehnya. Mejar menruskan aksi menjilat puting sambil meramas dengan kuat payudara saya. Mejar turun kebawah lagi mencari lubuk emas saya. Mejar menjelirkan lidah dan terus menghisap kemaluan saya. Sungguh nikmat pada masa itu saya rasakan. Setelah agak lama menjilat, menyedut dan menghisap kemaluan saya, mejar bangun dan meminta saya untuk menghisap koneknya. Saya menurut saja kemahuan dia. oleh kerana sudah biasa blowjob untuk suami jadi tak bermasalah la untuk saya buat kepada mejar.
Semasa mejar membuka seluarnya, alangkah terkejutnya saya apabila di mengeluarkan kemaluannya yang begitu besar dan berwarna hitam. Lagi besar dan panjang berbanding suami saya punya. Tetapi ada kelainan pada kemaluan mejar. Terdapat 4 bonjolan kecil pada kemaluan mejar. Koneknya sudah di modify.Saya meneruskan aktiviti menghisap konek mejar. Koneknya terlalu besar menyukarkan saya untuk menghisap. Saya terpaksa meluaskan lagi mulut untuk memasukkan koneknya yang besar dan panjang itu. Selepas lama menghisap, mejar meminta izin untuk memasuki saya. Saya hanya mengangguk dan mejar membuka seluasnya kangkang saya dan memasukkan kemaluannya perlahan-lahan. Susah untuk dimasukkan pada mulanya tp mejar dengan rakusnya telah merodok batangnya terus kedalam kemaluan saya. Sangat sakit saya rasakan pada mulanya tetapi selepas sorong tarik berulah rasa sedap sikit. Kemaluan mejar sungguh luar biasa berbanding suami kerana bonjolan kecil 4 biji itu terasa bergerak-gerak dan itu yang membuat saya terasa begitu asyik dan sedap. Selama sejam sorong tarik dan bertukar-tukar posisi saya telah 3 kali pancut. Mejar hamid memang kuat seks. Batangnya masih lagi bertahan walupun sudah sejam lebih bertarung. saya memberitahunya yang saya sudah penat dan tak tahan untuk menahan terjahan batangnya yang besar dan panjang tu. Dia mahu saya duduk dalam posisi doggie style. Posisi last katanya. Dia terus memasukkan batangnya dan mengayak dengan lajunya. Lagi sekali saya terpancut dan betul-betul penat. Mejar hamid menjilat saki baki air saya yang keluar dan menjilat lubang bontot saya sekali. Saya terasa macam ada sesuatu ingin memsuki lubang bontot saya. Saya cuba menghalang namun mejar lagi kuat. Dia memeluk pinggang saya dengan kuat dan memasukkan koneknya ke dalam lubang bontot saya. Sungguh perit saya rasakan tapi lama kelamaan terasa sedap pulak. 15 minit lepas tu mejar hamid memancutkan air maninya ke dalam bontot. Patutlah bontot kak ramlah lebar semacam jer kata saya dalam hati.
Selepas menghilangkan penat, mejar hamid meminta izin untuk balik ke rumahnya kerana jam dah menunjukkan pkl 2. sebelum pulang mejar menghisap lagi kemaluan saya dan meramas payudara. "saya nak lagi esok"katanya. Saya hanya tersenyum. Lepas itu saya mandi dan mencuci sisa air mani mejar dalam bontot saya dan teringatkan balik apa yang saya lakukan bersama mejar td. Selepas mandi saya terasa sengal-sengal pada kemaluan. Mungkin kerana kemaluan mejar hamid terlampau besar kot, fikir saya....
Bersambung mejar hamid 2......................
YOU ARE READING
Cerita Kegemaran yang buat saya gersang
Fanteziecerita respost....cerita cerita yang saya enjoy...heheheh