|1|

86 14 10
                                    

"Sayın Lalisa Monobal, son olaylardan sonra bir açıklama yapmak ister misiniz?"

Flaşlar yüzümde patlıyordu,gözlerimi açmakta ve yürümekte zorlanıyordum ama hala başım dikti.

"Lalisa, uzun zamandır neredeydiniz?"

"Bu olaylara karşı neden bu kadar sessiz kaldınız?"

"Lalisa, bütün dünya sizin ne diyeceğinizi merak ediyor, lütfen bir açıklama yapar mısınız?"

Korumalarım etrafımda daire oluşturup insanları eze eze beni limuzine doğru götürdüler.Koltuğa oturdum ve cam kapalı bir şekilde sadece önüme baktım ve şöförün gelmesini bekledim.Işıklar dinmiyordu,Sorular susmuyor,insanların heyecan dolu bağırşları bitmiyordu.

Yaklaşık bir saat sonra şöfor gelmiş, eve varmıştık.Hizmetçiler beni karşıladılar ve doğru en üst kattaki odama girdim, biraz düşünmeye ihtiyacım vardı.Yatağa uzandım ve gözlerimi kapattım.

Önce acı dolu bir çığlık,
Sonra çarpışma sesi.

İnsan yarın ne olacağını bilemezdi dimi?
Bir bakmışsın bugün gülüyorsun, bir bakmışsın yarın bir araba kazası ve hayatın iki arabanın enkazı gibi yerle bir olmuş.

"Lisa?nerdesin Lisa?"

Onun sesi, bir tek o kendisine Lisa derdi.
Peki o nerdeydi?Sesi nerden geliyordu?
Özlemişti onu, kokusunu, sesini, ve bir yıldızı bile kıskandıracak gözlerini...

"Lisa bak, yıldız oldum ben.Beni sen yıldız yaptın Lisa.Bana hep yıldız gibi gözlerim olduğunu söylerdin.Şimdi her gökyüzüne baktığında gözlerimi görebileceksin."

Hayır, Lisa onu yıldız yapmak istememişti o zaten onun yıldızıydı, gökyüzüne bakmasına gerek yoktu gerçek gökyüzü onun yanındaydı.

"Beni bu hale sen getirdin Lisa.Hatırlamıyor musun?Benim hayatımı yerle bir ettiğin o günü?Beni gerçek bir yıldız yaptığın o günü?Ben hatırlıyorum, hadi ama Lisa, unutmuş olamazsın o günü
Bana bunu yapamazsın, dimi?

----------------------------------------------
İlk bölümü nasıl buldunuz?

Evet biliyorum çok kısa, eğer bölüm okunursa diğer bölümler daha uzun olacak.

sürükleyici,romantik ve biraz duygusal bir kitap olacak.

Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın!!

Yıldızların ötesinde, FicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin