Hepinize selamlar, hikayeye başlamadan önce takip eder, destek olur iseniz cidden çok sevinirim. Haberiniz olsun, sonlara adım adım yaklaşıyoruz. Bölümün en sonunda sizden önemli bir ricam olacak, lütfen orayı okumadan geçmeyiniz.Keyifli okumalar!
Şarkı- yok, bu bölüm senin sessizliğinin en güzel melodisi olacak.
6. Bölüm- dinlenmeyen şarkılar.
Lalisa Monobal
Ben bizi bu karanlıkta yanlız bıraktım, ruhlarımız o karanlığın içinde yanlız kaldılar. özür dilerim sevgilim...
Artık onu kaybetmek veya onsuz yaşamak istemiyorum... hayır, hayır, ne kadar düşünsemde onsuz nasıl yaşarım bilmiyorum.
Giden geri gelir miydi bilmem ama seven beklerdi. Gittin sanmıştım, geri gelmezsin sanmıştım ama kalbimin ufak bir tarafında her zaman geleceğine dair bir umut ışığı vardı, söndürmemiştim çünkü o ışığı aydınlatan sendin.
Benim yüzümden ölen sendin, senin yüzünden yaşayanda ben.
Gelmiştin geri, kollarımdaydın eskisi gibi.
Şimdi tekrar gitmiştin ama bu sefer bu bir kaçış, elimden düşüş değildi. Bu bir vedaydı.Ne kadar oradaydım bilmiyorum. Alevler bu kata kadar yükselmişti fakat en üst kata duvarlar ve yerdeki iç koruma yüzünden alev gelemezdi. Alt katta alevler vardı, ev yanıyordu ama ben üşüyordum. Gitmişti tekrardan ve belkide bu son gidişi olacaktı, geri dönüşü olmayan bir gidiş.
Boş balkona doğru yaklaştım. Rakibim aptal değildi, aksine benden daha zekiydi. Elbette kalbimi dahada parçalamak adına bir not, belkide bir söz, yazacaktı. Düşündüğüm gibide oldu. Adımlarım titriyordu, sanki birisi beni arkamdan ittiriyordu. Masanın üstündeki albüme baktım, az önce Jennie ile baktığımız albüme. Açıktı ve yeni bir resim eklenmişti. Altında ise bir yazı vard
Jennie ve Lisa'nın aşk dedikleri şey son bulmuştu. Park Cheryoung intikamını almak için geri geldi. Özledin mi beni Lili?
O anlık öfkeyle albümü tutup yere attım. Albüm sertçe yere düştü ve başka bir sayfa açıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızların ötesinde, Fic
Teen FictionÜnlü iki iş kadını Jennie ve Lisa nedeni sır gibi saklanan araba kazası sonucu Jennie, hafızasının büyük bir bölümünü kaybeder. Lisa, yaşanan trajik olay sonucu kayıp olan ve manşetlerde "öldü" diye geçen Jennie'nin hayatta olduğunu öğrenir. 9 hafta...