1. Bölüm

10 1 0
                                    

Selam güzel okuyucularım ❤

İyi okumalar güzellerim ❤

*Aylin*

Odayı dolduran alarmın sesi ile kafamı yastığa gömdüm. İşe gitmem gerekiyordu. Zorda olsa yataktan kalkıp banyoya ilerledim. Yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım. Odama dönünce akşam hazırladığım kıyafetlerimi giyip aynanın karşısında şalımı yapmaya başlamıştım. Şalımın düzgün olduğuna emin olduktan sonra odamdan çıkmıştım.

Annemle kardeşimin uyuduğuna emin olduktan sonra mutfağa gidip kahvaltıyı hazırlamaya başlamıştım.

Annem rahatsız olduğu için işe gitmeden önce kahvaltıyı hazırlar öyle işe giderdim. Annem sadece çay yapardı.

Kahvaltıyı hazırladıktan sonra odamdan telefonumla beraber çantamı alıp evden sessizce çıkmıştım.

Ben dışarı çıktıktan birkaç dakika sonra servis gelmiş servise binmiştim. Tekli koltuğa oturup camdan dışarı bakmaya başlamıştım.

Hastaneye gidene kadar denizi izlemiştim. Hastaneye gelince sırayla servisten inmiştik. Beni gören hemşireler gülümsemişti.

" hoşgeldiniz "

" hoş buldum "

Hastanenin içine girince kartımı okutup odama gittim. Odama gelince montumu çıkarıp önlüğümü giymiştim. Eşyalarımı dolabımın içine koyup telefonu cebime koyarken odamdan çıkmıştım.

Doğum servisine giderek hastaları gezmeye başlamıştım.

" bir sıkıntı var mı Can abla? "

Can hemşire kolunu sıvamış ve elindeki kağıtlara bakmıştı.

" tüm hastaların durumu stabil doktor hanım "

Kafamı salladım.

" Can abla 17 numarada ki hasta taburcu olmak istiyormuş "

Yanımıza gelen Hatice ebe ile gülümsedim.

" günaydın Hatice abla "

" sizede günaydın doktor hanım "

" siz işinize geri dönün bende polikinliklere geçiyorum "

Can hemşire kafasını sallamıştı. Doğum servisinden çıkıp odama gittim. Sekreterim gelmiş odayı toplamıştı.

" günaydın Aylin hanım "

" günaydın Sude "

Yerime geçip Sude'nin benim için getirdiği çayı içmeye başlamıştım.

" kardeşin nasıl oldu Sude? "

" hâlâ hastanede yatıyor Aylin hanım, doktor birkaç güne çıkar dedi "

" bunu duyduğuma sevindim "

Sude gülümsedi bana.

" bu arada Murat bey size bu dosyayı vermemi istedi "

Dosyayı ondan aldım. Dosyayı açıp ne olduğuna baktım. Satırları okudukça gerilmiştim.

" bir sıkıntı mı var Aylin hanım? "

Kafamı iki yana salladım.

" Samsundan buraya acil vaka geliyor ve...hastanın yaşama tutunması zor görünüyor "

" anladım, o zaman hemşirelere haber vereyim "

Sudeyi onayladım. Sude telefondan hemşirelere bağlanırken derin bir nefes almıştım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 12, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~Tut Elimi Sakın Bırakma~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin