Merhaba ben Hyunjin.
Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.
İlk önce size söylemem gereken en önemli bir şey var.
Kimseye güvenmeyin, bağlanmayın sonra üzülen siz olursunuz.İyi okumalar❤
Hava soğuktu, klimalar bile evi ısıtamıyordu. Ben de digər odadan battaniye getirib üzerime örtdüm. Televizyonu açdım ve bu gün neler olmuş diye haberlere bakayım dedim.
Bakmaz olaydım...
Spiker : "Bu gün öğle saatlerinde evin çatısında yarı çıplak vaziyyetde ölü bir kadın buldular"
Korkmuştum ve birazda üzülmüştüm. Çünkü savunmasız bir kadına bunu yapan alçak bulunamamıştı.
Televizyonu kapatdım ve telefonu götürüb en sevdiyim oyunu Among Us açdım.
Malesef güvendiğim ve arkadaş olduğum oyuncu imposter imiş ve beni avladı.
5-10 dakika oynadıktan sonra sıkıldım kalkıp mutfağa gittim ve kendime puding hazırlamaya başladım.
Tam o sırada aşağı komşuda tapur tupur sesler gelmeye başladı.
1 kaç dakika sonra sesler kesildi ve yerini güçlü bağırış sesi aldı.
Elimdeki tabağı masaya koydum ve kapıya doğru yöneldim.
İlk önce kapıyı açmaya korktum çünkü dışarı ile bağım yoktu ve bana zarar verirler diye ürküyordum.
Bi cesaret edib kapıyı araladım ve koridordan sesler geldiğini fark etdim.
Üst komşular hepsi aşağı iniyor ve gördükleri karşısında şoke oluyorlardı.
Merak etdim ve aşağı indim.
İndiyim an gözlerim fal taşı gibi açıldı.
Gördüyüm şey karşısında şoktaydım.
Bıçak, bıçak kadının boğazına saplanmıştı ve kollarıda çizik çizikdi.
Korktum ve arkamı dönüp yuxarı çıkmak istedim.
Çıkarken birisi ile çarpıştım yere düşdük.O kalktı ve bana elini uzadıp kaldırmak istedi.
Ben redd etdim.
"Kendim kalkarım teşekkürler"
Karşımdaki adam 1.72 boylarında, uzun sarı saç, ve hafif kaslı bir gençdi.
Arkamı dönüp giderken parmaklarının sargılı olduğunu gördüm.
Sanırım geçen gün yukarı kata taşınan sakat çoçuk diyip geçişdirdim.
Kendi katıma gittim ve kapıyı kilitleyib odaya geçtim.
Olanları hafızamdan silmek istiyorum ve bizim binada böyle cinayetin olması beni ürküttü.
Okuduğunuz için teşekkürler.
Bu bölüm okunması 100 geçerse 2-ci bölüm gelecek.❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Time Out
ActionYıllarca evinden dışarı çıkmayan Hwang Hyunjin bir gece komşusunun öldürüldüyünü duyunca dışarı çıkar ve Felixi görüb aşık olur