Hatayı hep kendimde gördüm,
Amma asıl hata yanı başımdaymış.Her zaman ki gibi yine sabaha donarak uyandım. Bi delilik yapıp 5 yıldır kullanmadığım sobayı yakmayı denedim.
Başardım, soba yandı. Neden bu kadar zaman aklıma gelmedi diye deyindim kendi kendime.
Bu sırada kapı çaldı.
Kapıyı açmaya gittim.Kapıyı çalan yan komşum Jisungdu.
Dün onlarda misafir olmuş oda benim pasta sevdiyimi bildiyi için bir dilim pasta getirmişti.
Teşekkür edib kapıyı kapadım.
" Amma da leziz duruyor "
Mutfağa geçib kab götürdüm ve pastanı ona koydum. Çaydanlık olan ocağın altını açdım ve kendimde banyoya gitdim.
Bakım yapıyordum yüzüme, iyice yıpranmıştı yüzüm.
Kremi açtım ve az bi şey elime döktüm ve yüzüme sürmeye başladım.
Bu sırada mutfaktan sesler duymaya başladım.
Sanki birisi bir şey arıyormuş gibi mutfakta dolaşıyordu.
Korkudan banyoda sessizce kaldım kapıyı kapatdım ve yere oturdum.
Korktuğum şey ise dün gece alt komşumu öldüren kişinin benim evimde olması ihitmaliydi.
Sesler kesilmişdi.
" TAKK "
Galiba banyo tarafa geliyor. Kalbim deli gibi atıyor nefesim daralıyordu.
Korktuğum şey başıma geldi.
Kapının önünde biri var.
Elimle ağzımı o kadar sıkı kapatmışdım ki nefes alamıyordum.
Kapının dışındaki her kimdise benim burda olduğumu biliyordu.
Gözümü kapatmışdım, açdığımda kapının önünde kimse yoktu.
Yavaşca kapıyı araladım etrafa bakdım kimse yoktu.
Dışarı çıxmal için kendimi toparladım. Evet ilk adımı atdım ve banyodan çıktım.
Mutfağa doğru gidiyorum ve gitdikçede arkama,sağıma,soluma bakıyorum.Kimse yoktu.
Mutfağa geldim.
Etraf darmadağın olmuştu acaba ne arıyordu derken duvardakı yazıyı gördüm.Bedenimden soğuk ter akdı,ellerim titredi,dizlerimin bağı çözüldü.
Duvarda aynen böyle yazıyordu.
"Son kurban sensin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Time Out
ActionYıllarca evinden dışarı çıkmayan Hwang Hyunjin bir gece komşusunun öldürüldüyünü duyunca dışarı çıkar ve Felixi görüb aşık olur