İyi okumalar!!
Yine okul yine ben. Bugün cuma olduğundan beden dersimiz vardı. Gri eşomanımı altıma geçirip üstüme yeşil sweetimi giydim. Saçımı toplayıp sofraya oturdum. Annem her zaman ki gibi yumurtalı ekmek yapmıştı. Üstüne krem peynir sürüp yemeye başladım.
Kahvaltım bitmişti. Ayakkabılarımı giyip beni yolcu eden annemi yanağından öptüm. Evet artık gidebilirim.
Otobüs durağında beklerken arkamda bir hareketlilik hissettim. Arda?
Arda: Okula beraber yürüyelim mi?
Yürüyelim bakalım. Kafamı sallayıp onayladım.
Arda: Sen hiç o güzel ellerini yorma bugün ben anlatacağım sen dinleyeceksin.
Arda: Ama ilk olarak
Arkasından bir dal kan kırmızısı karanfil çıkardı.
Arda: Senin için güzelim
En içten gülümsememle elinden karanfili aldım. Bu çiçek gerçekten çok güzeldi.
Arda ile sohbet ede ede okula varmıştık. Beraber girmemiz ne kadar uygun bilemem ama onunla beraber bana hiç zarar verilmiyecekmiş gibi hissediyorum.
Girer girmez arkadaşları etrafımızda toplandı. Arda beni belimden tutup kendine yaklaştırdı. Ona dönüp gözlerinin içine baktım. Benim aksime o rahattı, gülümseyip arkadaşları ile konuşmaya başladı.
İlerde acayip derecede sinirli Sude gördüm. Sanırım kaçmam lazım. Şaka şaka
Sude yanıma geldiğinde kolumdan çekip sürüklemeye başladı. Arkada kalan Arda'nın tayfası Arda'yı pataklıyorlardı.
bb**
Sarıyor mu kitap?