0,8

102 9 3
                                    

iyi okumalarr!!

Sabah sabah annelerin hiç çekilmediğini söylemiş miydim? Yine beni darlıyordu. '' Kızım bak çok işine yarayacak konuşabileceksin artık geçmişi sil artık öyle şeyler gelmeyecek başına''. Olacaktı her zaman ki gibi konuşamıyordum işte neden zorluyordu ki beni.Bunları boş verip hazırlanmama devam ettim. 

En son çantama suyumu atıp evden çıktım. Kahvaltı etmediğim için okula erken gelmiştim. Tam sırama otururken sıramda bir tane Browni vardı. Bu ne iş derken altında bir tane  kağıt olduğunu fark ettim. Notta;

'' Günaydın güzelim öncelikle bu çikolata sana bunu görünce aklıma direk sen geldin, afiyet bal şeker olsun''

Gülüp notu cüzdanıma koydum. Bu notu kesinlikle anı kutuma koymalıydım. Sıra arkadaşım Sude de gelince o konuştu ben dinledim.


Tenefüste kantinden sonra bahçeye indik ben bilerek çikolatamı bahçede yiyecektim. Biz bahçeye çıktığımızda iki yeşil hare gözlerimle buluştu. Gülümsedim ve çikolatayı açıp yemeye başladım.

Sude ne iş diye kafasını salladığında hala gülümsüyordum deli gibi. Arda akli dengemi alt üst ediyordu.

Zil çalmış herkes okula giriyordu. Bahçe de sadece Sude ben ve Arda'nın tayfası duruyordu. Arda'ya doğru kafamı çevirdiğimde eliyle bana gel gel yapıyordu 

Yanına geldiğimde konuşmaya başladı. '' Güzelin inşallah çikolatayı beğenmişsindir. Benim senden bir isteğim olacaktı, bana numaranı verir misin?''

İlk başta şaşırsam da kabul ettim ve benim için getirdiği kağıt kaleme numaramı yazıp verdim

''Çok sağol güzelim akşam yazarım sekiz gibi, hadi ben kaçar ders başlayacak''

Anın şaşkınlığıyla olduğum yerde kalmıştım. Arda bu işe bir ad verelim diyorsa verelim bakalım. 


AY BEN GELDİM.

KİTABIN İSMİNİ VE KAPAĞI DEĞİŞTİRME KARARI ALDIM.

HADİ ÖPTÜM SİZİ

Browni'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin