Sziasztok! Hosszú idők után ismét itt. Tudom, eltűntem mint szürke szamár a ködben (habár sokan mások is). Gondoltam visszajövök ide és egy mesélek egy kicsit. A következő sztorit azoknak ajánlom, akik itt maradtak. Jó olvasást. :)
A történtek a következő:
Utolsó évemet töltöttem a közép suliban. Egy művészeti suliba jártam, ami ha úgy vesszük öt éves. Viszont maradtam még egy évet, fel vettem egy szakot ami engem érdekelt (amúgy idén végeztem, most dolgozom). Amiket eddig most leírtam nem ez a lényeg, tudom.
Nos lényeg a lényeg egyik napon történt az egész mikor a suli rádióban megszólalt egy zene. Méghozzá japán nyelvű zene. A férfi aki énekelt gyönyörű hanggal rendelkezett, a hangszíne hasonló volt Kamijoéhoz de nem ő énekelt. Ez bizony szinfonikus metal zene volt. Viszont elismerem, tőlük soha életemben nem hallgattam egy zenét se, csak most kattantam rájuk. Egyébként már jó régen fel oszlottak viszont nagyon ismert előadók vannak ebben a bandában.
Lecsekkoltam a plakáton lévő zenéket. És ott virított egy Visual Kei bandának a neve. Méghozzá a Malice Mizeré.
Az együttest ugyebár nem hallgattam de örömmel töltött el a tudat, hogy rajtam kívűl van még aki szereti a Vkei műfajt.
Úgy éreztem eget-földet meg kell mozgatnom, hogy megtaláljam az illetőt. Kérdezgettem is a tanárokat, hogy melyik teremben van 9b osztály- mert, hogy ők voltak a zene felügyeletesek- és eközben kiderült, hogy a szeretett angoltanárom az osztályfőnökük.
Végül kiderítettem melyik teremben voltak és nagy meglepetésemre egy fiú volt aki a Malice Mizer zenét küldte be. A beszélgetés 90%-a kínos csendből állt viszont azért meg tudtam, hogy hallgatja a Buck-Tick bandát akiket szintén nem hallgatok. 😓
Bár nem volt egy hű de nagy beszélgetés de mégis örömmel töltött el a tudat, hogy más is szereti rajtam kívűl a Vkei műfajt. 😌
YOU ARE READING
Horoszkóp és fanfiction Jrock verzió
RandomRengeteg horoszkópos könyvvel találom szembe magam itt a Wattpad-en. Szerintem ezek a könyvek nagyon kreatívak, épp ezért készítek el énis egy ilyen könyvet. Ez a könyv abban fog eltérni a többitől hogy japán rockbandák lesznek benne. Ha imádod a Jr...