A konyhában hatalmas volt a nyűzsgés. Ruki ügyködött bent, ugyanis egy számára nagyon kedves vendégre várt. Elővette a marhabordát, amit le is pácolt, körűl szórta felszeletelt burgonyákkal, zöldségekkel, majd rakta is be a sütőbe. Koron farokcsóválva futkosott össze-vissza. Ő is nagyon izgatott volt. Tudta hogy szeretett gazdája kit vár. A kis csivava is nagyon szerette az illetőt. Miközben készűlt a vacsora, az énekes rózsaszírmokkal szórta végig a parkettát, illetve az étkezőasztalt. Ruki a csengő hangjára lett figyelmes. Vidám mosollyal az arcán lépdelt az ajtó felé, majd azt kinyitotta. Előtte egy nála magasabb, szőke hajú, kék szemű férfi állt, egy rózsa csokorral a kezében. A Versailles énekese volt, Kamijo.
- Kamijo gyere beljebb.- Körűlnézett a szőkeség. Lágy mosolyra húzta ajkát, majd a nála alacsonyabb férfihoz fordúlt.
- Taka-Chan, azt hiszem most jól ki tettél magadért.- Mondta Kamijo kacsintva egyett. A kis Koron eközben a szőkeség lábának dőlt.- Neked is hoztam valamit te kis apróság.- Mondta gügyögve, majd a zsebéből elővett egy sípoló játékot. A kis kedvenc kikapta kezéből, majd azzal rohant el. A két énekes beljebb ment. A konyha asztalnál helyet foglalt a szőke énekes. A szirmokat pásztázta. Kamijo egy romantikus alkat, ezért Ruki mindig is tudta hogyan járhat a kedvében. Ruki már a marhabordát is tálalta.
- Nyugati vacsora. Csak is a te kedvedért.- Csípett bele a szőke arcába.
- Ó drága Taka-Chan, mindig tudod hogyan járj a kedvemben.- Kuncogott fel. Miután befejezték az evést, Kamijo Rukit csuklójánál fogva húzta maga után. A barna hajú énekest ledöntötte a kanapéra és fölé helyezkedett.- Én is szeretnék valahogy a kedvedben járni. És van is egy ötletem.- Már kezdte volna kigombolni Ruki ingjét, de akkor ugrott fel hozzájuk Koron.- Koron-Chan!- A szőke felkapta a kis csivavát. Gügyögött neki, és azt a sípoló játékot is dobálta neki. Ruki csak meredt maga elé.
- Akkor mi most nem folytatjuk?- Semmi válasz. Kamijo még mindig Koron-al játszott. Múltkor is ez volt. Ruki végűl azon kezdett gondolkodni, hogy talán legközelebb Reitára vagy valamelyik Gazette tagra bízná Koront, mikor Kamijo máskor is eljön.Halihó! 🤗 Jó rég volt már az hogy fafictiont írtam volna ide. Egy kicsit rövid lett ne haragúdjatok. De azért remélem hogy ez se lett rossz. Ja! És itt a tavasz örűltök neki? Mert én nagyon. 😃🌸🌷
VOCÊ ESTÁ LENDO
Horoszkóp és fanfiction Jrock verzió
DiversosRengeteg horoszkópos könyvvel találom szembe magam itt a Wattpad-en. Szerintem ezek a könyvek nagyon kreatívak, épp ezért készítek el énis egy ilyen könyvet. Ez a könyv abban fog eltérni a többitől hogy japán rockbandák lesznek benne. Ha imádod a Jr...