Egy fanfiction

151 11 5
                                    

Sziasztok. Nagyon régen volt már rész, így úgy gondoltam most elhozok nektek egy új fejezetet. Egy fanfiction-al kedveskedek most nektek. Már régóta tervben volt egy rajongói iromány. Így úgy gondoltam, hogy ideje lenne a gondolataimat megosztanom veletek. Kamijo-ról, és persze rólatok fog szólni ez a kis fici :).

{T/N}= Te neved

{K/SZ}= Kedvenc színed (A történetben fontos lessz a kedvenc színed is).

Kellemes időtöltést kívánok 😗.

Sietve készítettem elő az egyik legszebb ruhámat, majd gyorsan a fürdő felé vettem az irányt. Ha nem aludtam volna el, akkor már rég készen lennék. De mindegy! Hajat is kell mosnom. Gondolat menetemet a telefonom csörgése szakította meg. Kamijo az, vele fogok ma találkozni. Felvettem.
-Szia {T/N}.-Köszönt bele a telefonba.
-Szia. Mindjárt kész leszek addig várj egy kicsit. -Mondtam neki.
-Csak szólni akartam hogy egy órával később tudok érted menni. Addig tudsz várni?- Megkönnyebbűltem. Azt hittem hogy már itt is van.
-Rendben addigra simán elkészülök. Köszönöm hogy szóltál. Szia.- Elköszöntünk egymástól. Miután befejeztem a fürdést, a hajamat kezdtem el csinálni. Utána jött a ruha és egy kis smink. Mire kész lettem megszólalt a csengő.
-Egy pillanat! - Sietve mentem az utcára, ahol Kamijo várt engem egy csokor rózsával a kezében. Végig mért engem, majd megszólalt.
-Nagyon csinos vagy- Mosolygott-Ezt neked hoztam.-Nyújtotta át a csokrot.
-Kamijo hiszen ez gyönyörű!- Bele szagoltam a rózsákba.
-Pont olyan szép mind te.- Átölelt és a kezét végig simította a hajamon.- Ma egy számomra különleges helyre szeretnélek elvinni. - Kézen fogva sétáltunk együtt az utcán. Beszélgetésbe is kezdünk, majd ő belekezdett egy vicces történetbe. Az idő gyorsan eltelt, és már megis érkeztünk.
-Itt is lennénk.-Mutatott az előttünk lévő parkra.-Az egyik legkedvesebb helyem. Általában itt szoktam írni a dalokat.-Leültünk az egyik padra.
-Nagyon szép ősszel ez a park.- Fejemet Kamijo vállára hajtottam, mire ő átkarolta a válamat.
-Jaj én buta!-Kiáltott fel.-Majdnem elfelejtettem. Ezt neked hoztam.-Átnyújtotta az ajándékos dobozt. A csomagolást leszedtem, majd kinyitottam. Ami benne volt az egy {K/Sz} színű nyaklánc volt.
- Kamijo ez gyönyörű!-Megörűltem- De honnét tudtad hogy ez a kedvenc színem?
-Már lassan egy éve hogy együtt járunk. Ennyi idő alatt azért illik tudnom rólad pár dolgot.-Mosolyra húzta a száját. Éreztem ahogy a keze lefelé csúszott válamról a derekamra. Magához húzott és megcsókolt. Az Ajka annyira puha és édes volt. Miután megszakítottuk a csókot, mélyen egymás szemébe néztünk.
- Olyan jól csókolsz.-Dícsértem meg.
-Hidd el te is nagyon jó vagy benne. -Rám kacsintott, majd magához ölelt.

Vége

Ez az első Jrock fanficcem amit írtam. Egy kicsit csöpögős meg nyálas lett szerintem, de most csak ennyit tudtam kihozni. Ha tetszett akkor nyugodtan jelezhetitek. Ha szeretnétek még fanfictionokat akkor azt is jelezzétek. ☺️

Horoszkóp és fanfiction Jrock verzióDonde viven las historias. Descúbrelo ahora