Achjo! Dneska mám opravdu den blbec! Hned ráno než jsem šla na bus:
1.když jsem se hrabala v lednici pro něco k jídlu, vylila jsem smetanu, kterou jsem samozřejmě musela uklízet a díky tomu uklízení jsem nestihla snídat(no a ráno bez jídla=ještě horší den)
2.zničený silonky...super! Druhý za dva dny!
3.stejně tak zničený pantofle
4.roztrhla jsem ponošku (fakt!)
5.mám prošláplý kecky, takže si je nemůžu vzít»»
6.to znamená, že musím jít v žabkách ve krejch mi je zima a škrábou mě mezi prstama
No prostě už ráno jsem věděla, že dnešek se mi opravdu líbit nebude...taky nelíbil :( ve škole jsme psali dvě přepadovky - z češtiny a biologie - zrovna z toho, co jsem jako jediný neuměla...achjo...
K obědu bylo to samý jako vždycky = UHO (univerzální hnědá omáčka), s rozvařenýma, neslanýma bramorama...to se dalo čekat.
Po škole jsem naštěstí neměla žádný kroužek narozdíl od některých spolužáků...takže jsem se mohla v klidu loudat domů. Ze školy to nemám daleko, asi jen 10 minut, tak se můžu po cestě zdržet u Leo. Leontine je moje bff.
Znakovku neumí, ale já se s ní domlouvám psaním na obrazovku mobilu. Je strašně super a nevím, co bych dělala, kdybych o ní přišla... S Leo si napíšu úkoly a pak jdu domů. Pak se nic super ani hroznýho nedělo a já šla spát v devět(překvapivě brzo).