Jiminden devam
Yoongi beni affetmişti.
Gözlerimden yaşlar durmaksızın akıyordu. Sanki hiç durmayacak gibiydiler onlar mutlu olsam'da olmasam'da akıyordu.
Yoongi'ye bakarak "affettin mi?" korkarak, beni bırakacak diye ödüm kopuyordu.
Yoongi gözlerimdeki yaşları sildi.
Gözlerime bakarak " affettim. Ağlama artık." diyince boynuna sarıldım. Kokusunu içime çektim. Özledim.
Sırtıma okşayıp, saçlarımı öpen adama daha sıkı sarıldım.
"seni özledim." dedim.
"bende" dedi.
Bir süre öyle kalınca yoongi beni kendisinden ayırdı.
"uyuyalım." dedi birlikte uyucaktık uzun zaman sonra.
"uyuyalım sevgilim." dedim gülümsedi gülümsedim.
2 ay sonra
"yaa yoongiiiii" diye isyan ettim.
Sabah sabah dışarıya kahvaltıya gidiyorduk. Bu durumdan dolayı şikayetçi değilim.
Sorun sabahın 7'sinde beni beni kahvaltıya götürmesiydi.
Hayır benim uykum var uyutmuyorda Bi bıraksa beni."güzelim bu gün uyumak yok." deyince ofladım.
"ya bir pazarımız varr yaaa" diye isyan ettim.
Yoongi yoldan gözünü ayırmadan "bu pazar böyle olsun ölmesin aşkım." diyen adama ters ters baktım.
Biliyordu
Uykuya bu kadar çok düşkün olduğumu akşam rahat bırakmadı zaten.
Geçen 20dk sonra araba durmuştu.
"geldik mi?"
"geldik hayatım."
Yoongi ile arabadan inip kahvaltı yapacağımız mekana girdik. Çok güzeldi.
Yoongi elimi tutarken "begendin mi?" dedi.
"evet çok güzel" gözlerim etrafa bakarken cevap verdim.
"sen daha güzelsin" diyen adama döndü bakışlarım.
Bir süre bakıştık.
Yoongi bana doğru eğilirken " efendim şuradaki masamız boş geçe bilirsiniz istersiniz." diyen garson ile yoongi göz kırparak tekrardan doğruldu. Utanmıştım.
Kadın garsonun gösterdiği masaya doğru ilerledik.
Masanın önüne gelince sandalyeyi çekip tam oturacaktım ki yoongi benden önce davranıp sandalyemi çekti.
Başına taş maş düştü herhalde başka bir açıklaması olamaz.
Sandalyeye otururken yoongi'de kendi sandalyesine oturdu.
Garson gelip "efendim Bir isteğiniz var mı?" diye sorunca yoongi sipariş verdi.
Garson gidince " hayatım konser tarihimiz belli oldu mı?" diye sordum.
Birlikte konser verecektik.
"1 ay sonra 11 kasım güzelim." dedi.
Bu sırada siparişler geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I want to be yours - Yoonmin
FanfictionÜnlü şarkıcı min yoongi ve sevgilisi park jimin ödül töreninde Onların çok beklediği ödül töreni onların mezarları olmuştu. Seme - yoongi Uke - jimin Kısa hikaye