"Pedri'nin arabası mıydı o?" Gavi, Sebastian'ın tişörtünü kavramış, bir yandan elinin içinde tişörtü buruştururken diğer yandan gözüyle uzaklaşan arabaya bakıyordu.
"Hangi araba?" Haaland salağa yatmaya çalışmıştı fakat Gavi bunu anlamış sırıtmıştı. "Anladım, bir daha ki görüşüne söyle aramalarıma baksın, bir de tripini çekemem o beyefendinin." Gavi, sırıtmaya devam ederken oradan ayrılmıştı.
"Gavi şu günlerde çok garip." diye söylendi Sebastian.
"Evet bende farkettim, Pedri ne olduğunu anlatıcağını söylemişti, umarım ciddi bir şey olmamıştır."
"Umarım."
Sebastian, Gavi'nin elinin altında buruşturduğu tişörtünü düzlenmesi için çekiştirmeye başlamış, sağına soluna bakıyordu. Ferdi ile Arda'nın biraz endişeli bir şekilde ona doğru geldiklerini farketmişti.
"Abi." Arda kısık çıkan sesi ile konuşuyordu. "Duyduklarımız gerçek mi?"
"Ne gerçek mi?" Arda ile Ferdi birbirine bakıyor, Arda derin derin nefesler alıyor, Ferdi ise yutkunup duruyordu.
"Sorununuz ne sizin? Ne duydunuz?"
"Hiçbir şey." Ferdi kestirip atmak istiyor gibi konuşuyordu. "Hiçbir şey bilmediğin açık, uzatmaya gerek yok. Kötü bir şakadan ibaret olmalı duyduklarımız."
"Ne duyduğunu söyler misin artık Ferdi?"
"Ryan ile senin." Ferdi, Sebastian'ın tepkisini ölçmek istediğini belli edercesine baktı Sebastian'ın yüzüne bir şey anlamadığından emin olduğunda devam etti. "Matematik hocasına santaj yaptığınız söyleniyor, Sebastian."
Sebastian, hala hiçbir şey anlamamış, Ferdi ve Arda'dan daha fazla detay almak istediği belli bir şekilde bekledi. Arda'nın konuşmaya pek niyeti yok gibiydi o nedenle Sebastian yeniden Ferdi'ye döndü. "Devam et."
"Açıkcası bende pek bir şey bilmiyorum, Arda ile beraber okula geldiğimizde öğrenciler senin hakkında konuşuyorlardı, başlarda senin ibne olduğundan bahsediyorlardı."
"İbne olduğumdan mı? Okulda bu şekilde konuşulmak bayağı kırıcı."
"Düşünebiliyorum, gerçi okulda bilinen tek gay olduğunu düşünürsek bu söylemleri Arda'yla görmezlikten gelmeyi planlıyorduk. Sonrasında ise asıl konunun ibnelik olmadığını anladım ve biraz daha dinledim."
"Vay hainler arkamdan tek ibne dememişler demek ki. Ne ünlüymüşümde haberim yok. Aman neyse neymiş asıl konu bari?"
"Senin ve Ryan'ın matematik hocasına santaj yaptığınız söyleniyor. Senin hocayla yatarken Ryan'ın bunu videoya aldığı sonra bunlarla hocayı tehtid ederek hocadan para aldığınız falan söyleniyor."
"Buna kim inanır ki amına koyayım? Kimsenin mi aklına hocaya doğru mu yanlış mı diye sormak gelmiyor mesela?"
"Hocanın ve Ryan'ın bugün gelmemesi buna inanmış olmalarını sağlamış olabilir."
"Ryan bugün gelmedi mi? Of be."
"Ulan ben hakkında konuşulanları söylüyorum sen Ryan gelmedi diye üzülüyorsun."
"Hakkımda konuşulanların yalan olduğu elbet ortaya çıkacakken neden kendimi yorup canımı sıkayım ki?"
"Yalan olduğunun ortaya çıkacağına nasıl bu kadar eminsin? Adamlar elinde kanıtlar olduğunu söylüyor."
Ferdi ile Sebastian'ın konuşmasında tansiyonun biraz artıcağını hisseden Arda konuşmaya başlıyacağını belli etmek için öksürmüştü. "Peki ya bu söylemlerin kimden çıktığını biliyor musunuz?" Ferdi'nin aksine biraz daha sakin ve alaycı konuşuyordu Arda. Sebastian, Arda'nın bu hallerinden bu söylemleri ortaya atan kişinin güvendiği biri olduğuna karar vermişti.
"Kimden çıktı?" Cevabını duymak istemediği soruyu sormuştu Sebastian.
"Mbappe ve Betty."
"Mbappe mi?" Haaland'ın beklemediği açıkca belli oluyordu, fazlasıyla şaşırmış birazda üzgün görünüyordu. Haaland'ın aksine Sebastian çokta üzülmemiş aksine biraz rahatlamıştı bile, en azından düşündüğü kişi değildi ortaya atan.
"Betty mi? İsmini duymuştum sanki ama kim olduğunu pek hatırlayamadım."
"Ryan'ın yanındaki sarışın yelloz. Hani ilk gün Ryan'ın telefonuna bakıp gülenlerden."
"Haa, o kız." Sebastian'ın kafası karışmıştı, o kız neden durduk yere Sebastian hakkında atıp tutmuştu ki? Mbappe'de öyle durduk yere böyle bir şey yapmaları mantıklı mıydı? "Beni bu sabaha bağlayan geceyi sikeyim ben. İlk Haaland evden atılıp benle yaşama kararı alsın, sonra Pedri, sonrada hakkımda söylenti çıksın, vay anasını satayım."
"Haaland evden mi atıldı?" Ferdi alaycı bir tavırla sormuştu.
"Hiç sorma amına koyayım ya." Haaland sitemli bir şekilde konuşuyordu. "Abimle Dusan birlikte yaşama kararı aldılar, sonra benle alay geçtiler bende evden ayrıldım."
"Aferim salak." Ferdi, Haalad'ın haline gülerken bir anda aklına bir soru geldi. "Dur, ne? Edinle Dusan beraber yaşama kararı mı aldı?"
"Evet."
"Vay anasını satayım, bunlar daha yeni tanışmadılar mı? Ne ara bu kadar ilerlediler."
"İlerlemişler işte, neyse sanırsam size şuan söylemem gereken daha başka bir şey var."
Sebastian, Haaland'ın sözleriyle yeniden kendine gelmişti. "Neymiş o?"
"Az önce 'Mbappe mi?' diye sorduğum sırada Mbappe'den bir mesaj geldi."
"Göster."
"Peki, al."
---
mbappe:
özür dilerim
sana olanları sonra anlatırım.---
Kısa bir bölüm oldu. İyicede saçmaladım bu ficin böyle olmaması gerekiyordu amk neyse hallederim diğer bölümlerde -inşallah-
Bu arada aklımda bir kurgu var oneshot şeklinde yaparım diye düşünüyordum, yazsam okur musunuz? Birde yazarsam ne zaman yayınlayım bu fice final verdikten sonra mı, haftaiçi bir rastgele bir gün mü?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstanbul - Ryan' Sebastian
Fanfictionszytiann: dinle beni biraz, şşt sen, sen, istanbul döver seni sen beni üzersen -texting ağırlıklı -durmadan değişen ruh hali ile yazılmıştır -gay