"Bir tek bu eksikti zaten, bu da oldu tam oldu, ohh. Artık nasıl bir günah işlediysen başına bunlar geliyor."
"Off Ferdi deme öyle ya zaten canım sıkıldı şurda. Gavi mesajları silmeyi nasıl başardın lan?"
"Ya Pedri varoş gibi her yerden engellemiş beni, satranç uygulamasına girdim baktım orda bile 'bu oyuncuya mesaj gönderemezsiniz...' yazıyor. Ben de dedim bari başka birinden yazayım da barışmak için uğraştığımı görsün, sonra düşündüm kimden yazsam diye-"
Sebastian öfleyerek kollarını göğsünün üstünde birleştirmişti, bu 'sadete gel' demekti onun için. Gavi'de bunu biraz geçte olsa anlamıştı.
"Kısaca ben Pedri'ye biraz dramatik yazılar yazdım sen görme diye sileceğim sırada Ryan yazdı yanlışlıkla o konuşmaları sildim."
"Aferin gerizekalı, Ryan ortalıklarda da yok, nerden öğreniceğim şimdi ne yazdığını?"
"Sorsana tekrardan gerizekalı mısın? Mesajlar silindi hesabı değil." Gavi, fazlasıyla zekice bir tavsiyede bulunduğunu düşünüyordu. Gururlanmıştı.
"Aslında mantıklı." Sebastian, telefonunu tekrar eline alıp Ryan'ın hesabını aratmıştı. "Sakın mesajları sildiğin için seni affedeceğimi düşünme." diye eklediğinde Gavi'nin gururlu bir şekilde gülümseyen yüzü yeniden düşmüştü. "Çok kırıcısın."
"Biliyorum."
---
szytiann
Ryan
benim gerizekalı arkadaşlarımdan biri konuşmaları silmiş
attığın mesajları görmedim yanirynnkenty
dün gece attığım mesajları da mı görmedin Sebastian?
arkadaşın 7/24 benim attığım mesajları siliyor sanırım?szytiann
yok
ben dün attığın mesajlara sonra bakarım diye bakmamıştımrynnkenty
he yani o kadar önemsizdi mesajlarım senin içinszytiann
Ryan dur yanlış anlıyorsun
bir şeyi test etmeliydimrynnkenty
ne testi Sebastian
denek miyim ben?szytiann
dur şuan konumuz bu değil
bana olayları açıklaman gerek
bu iftira neyin nesi ve
mbappe, jude, betty ne alaka?rynnkenty
sana bunu dün zaten anlatmıştım
biraz önem verip okusaydın
tekrar anlatmayacağım
ben uğraşıp dün sana anlattım
sen de uğraşıp öğrenszytiann
of of
ne bu trip sabah sabah
açıklama bile yaptım sana
bakamazdım işte mesajlarına
(görüldü ✅✅ 08.12)---
"Beyler kötü bir haberim var." Sebastian, yaklaşık iki dakika sürmüş olan mesajlaşmadan sonra kafasını telefondan kaldırıp oflayarak arkadaşlarına bakıyordu.
"Yine ne oldu?"
"Ryan trip atmaya başladı, anlatmıyor."
"Ha yani diyorsun ki tek umudumuz Haaland."
Sebastian, onaylamak için kafasını sallamış, küçük çocuklar gibi kollarını birleştirmiş, öflemelerini arttırıyordu.
---
Haaland, Mbappe'nin dediği gibi en üst kata çıkmış, tuvaletin önünde duruyordu. Kapıyı açmakla açmamak üzerinde düşünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstanbul - Ryan' Sebastian
Hayran Kurguszytiann: dinle beni biraz, şşt sen, sen, istanbul döver seni sen beni üzersen -texting ağırlıklı -durmadan değişen ruh hali ile yazılmıştır -gay