5

506 64 48
                                    



"Bu kadar mı ?" Diye sordu shoko şaşkınca.

"Hayır.. daha kötü yerine gelmedim." Dedim elimdeki bitmiş sigarayı küllüğe bastırıp ayağa kalktım buzdolabından bir bira daha alıp balkona geri çıktım.

"Sonra ne oldu? Siz çıktınız değil mi?"

"Resmi olarak sevgili değildik ama bulduğumuz her fırsatta öpüşürdük."

"Ha?"

"Bana öyle bakma."

"O zaman Çatlatmada devamını anlat."

Biramdan bir yudum alıp anlatmaya devam ettim.

***

O günden sonra satoru bir süre hiçbir şey olmamış gibi davrandı . Bu durum her ne kadar canımı sıksada bişey demedim.
O olaydan bir kaç gün sonra satoru ile ders çalışmak için benim evimde buluştuk.

"Ahh bu fonksiyonları yapamıyorum." Dedi sinirle.

"Mantığını kavrayınca kolay gelicek."

"Sorun da bu zaten mantığını kavrayamıyorum." Dedi ve kitapları kapayıp kendini yatağıma attı.
"Dün gece pek uyuyamadım." Dedi

"Neden ?" Diye sordum.

"Babamların misafiri vardı ve sesleri odama kadar geliyordu." Dedi uykulu bir tonda.

Satoru artık ailesi hakkında benimle açıkça konuşmaya başlamıştı. Bu şimdilik ilişkimiz için oldukça büyük bir adımdı. Ya da kendimi kandırıyordum.

"Bu yastık çok rahatsız." Dedi

"Üzgünüm majesteleri elimizde sadece bu var." Dedim dalgayla .

"Yanıma gel . Seni yastık olarak kullanmak istiyorum."

"Aptal aptal konuşma ." Dedim
ama yine de yanına oturup başını bacaklarımın üstüne yasladım.

"İşte konfor." Dedi gülerek.

"Sus." Dedim sinirle.

Nazikçe  satoru'nun saçlarını okşadım. Saçları yumuşacıktı . Parmaklarım saç telleri arasından takılmadan hareket ediyordu.

"Suguru?"

"Hmm"

"Öpüşmek ister misin?"
Duyduğum sözcüklerle vücudum şokla irkildi.

"Emin misin?" Dedim tereddütle .

Yattığı pozisyondan diklenip mavi gözlerini benimkilerle buluşturdu.

"Sana isteyip istemediğini sordum." Dedi net bir ses tonunda.

"İstiyorum."

Dudakları yukarı doğru kıvrıldı ve çok geçmeden dudaklarını benimkilerle buluşturdu. İlk seferkine göre daha hızlı ve sertti. Dudaklarım açlıkla satoru'nun alt dudağını emdi. Dudaklarımız ayrılmadan önce dudağını hafifçe ısırdım.

"Agh ! acıttın"

"Affedersin."

Satoru tekrar dudaklarımızı birleştirip üstüme çıktı. Ellerim tişörtünün eteklerini sıyırıp çıplak teniyle buluştu. Dokundukça daha çok eriyormuş gibi hissettim.

Satoru'nun bir eli saçımı çekiştirirken diğeri kulağımla oyunuyordu.

Parmaklarımı ince belinden yukarı doğru sürttüm. Baş Parmağım satoru'nun göğüsüne geldiğinde bir kez daha inledi.

Sing by the ocean | SatoSuguHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin