Part # 5

295 40 46
                                    

AS: I say shoot Santosh Sharma..
Ap k hath kyun kaanp rhy hain.
I said shoot..

SS: nahi sir yeh mujh say nahi hoga.
I can't do. Please sir koi or task dyn.

AS: kyun nahi hoga ap say Santosh Sharma.. hum nay bullet proof jacket pehni hai. Humain Kuch nahi hoga. Ap gooli chalain.

HM: santu please gooli mat chalana.
Sir santu Sahi keh rhi hai. Practice mei yeh zaroori thodi na hai k hum ap ki Jan khatray mei dalain. Hum dummy say practice kar lyn gay.

AS: ji nahi haseena mallik yeh ap k training ka hissa hai. Kab tak in sab k Sath ap practice karti rahen gi. Asal Zindagi mei apko Kisi jeevit insaan par hi gooli chalain hogi. Tab bhi ap dono isi tarha soochain gi? Tab tak apradi aprad kar k chala jaey ga.. or ap dono bus apni bhawanaon k Sath ladti rahen gi?
Vishal Sahi kehta hai yeh sab ap dono k bus ki baat nahi hai, ghar ja k ghar gharhasti sambhalain.
Police officer bannay k sapnay deekhna chod dyn.

HM: sir hum aaisay kaisay apnay laksh say peechay hat jaen. Theek hai Kisi jeevit insaan k Sath yeh practice karni hai na. Toh humain dyn bullet proof jacket hum pehanain gay or santu fire karay gi. Hum ap ko khona nahi chahtay hain. Agar apko Kuch ho gaya toh humara kiyà hoga..

AS ( raised his brows):kiyà kaha ap nay Zara phir say kahen gi?

HM: hum nay Kaha hum yeh jacket pehnain gay or santu humaray uppar practice karay gi

AS: or us k bad?

HM: us k bad kiyà kaha Kuch bhi toh nahi..

AS: acha Kuch bhi nahi pakka..

HM: ha hum nay bus yahi kaha k apko Kuch ho gaya toh humari matlab hum dono ki practice ka kiyà hoga..

AS: acha agar yeh baat hai toh ap humain phir yeh pehannay Kyun nahi day rhi hain? Kiya hum par ap say gooli nahi chalai jaey gi? Ap k hath kanpain gay?

HM: nahi sir aaisi baat nahi hai.

AS: hum apki bhawnain samjh saktay hain haseena mallik,acha theek hai toh Santosh Sharma ko hum par practice karnay dyn ap Vishal sir par kar lijeay ga, tab toh ap k hath nahi kapain gay na?

HM: ap humari batoon ko ghalat disha mei lay ja rhy hain sir. Ap dono humaray senior hain hum ap ki respect kartay hain, agar ap dono mei say kisi ko kuch bhi hua toh hum kabhi khud ko maaf nahi karen gay.

AS: theek hai toh hum apko vachan daytay hain k humain Kuch nahi hoga. Ap bina Kisi sankoch k hum par gooli chalain. Ap k sir ap ko Sahi salamat milain gay.
Wada hai humara.
Haseena Mallik hold the gun and shoot me..

HM: ji sir hum Kar rhy hain.

She closes her eyes and press the trigger, the bullet hits his arms.
As soon her eyes open she found some blood drop on floor. She turns her face on another side and runs from there...

Anuseena: Un Defined Love Story  💕Where stories live. Discover now