Part # 10

300 41 41
                                    

SS: hassu kaisi hai tu? Kitnay dino bad tujhe deekha hai. Wah Kiya baat hai meri hassi woh bhi SHO.
Vishal sir Sahi kehtay thy k tu buhat qabil hai.

HM: hum theek hain. Or lag rha hai k tum bhi buhat Khush ho.
Or sunnao aunty kaisi hain?
Or uncle unhon nay zid chodi tumhari shadi ya abhi tak wahi zid pakdi hui hai.

SS: nahi dad maan gay hain.
Or tu itnay gussay mei kyun lag rhi hai? Kuch hua hai?

HM: Kuch nahi buhat Kuch hua hai santu. Tum nay deekha nahi Anubhav sir ko kaisay apni wife ko lay gay hain. Humain toh yaqeen hi nahi aata k yeh wahi Anubhav sir hain. Pyar mei Sahi ghalat sab bhool gay hain woh.

SS: isliay tu gussa hai itni. Chal chod na janay day na. Humaray senior hain woh.

HM: senior hain iska kiyà matlab hai k niyaiye anniaey sab bhool jaen gay? Humain kiyà seekhaya tha or khud usi baat say peechay hat gay.

AS: apka gussa jaiz hai haseena mallik. Par hum nay Jo kiyà woh ghalat nahi tha. Hum bhi chahtay hain k Ms Srivastav ko saza milay par aaisay bay buniyad ilzamon say unhain na hi kabhi saza milay gi na hi seekh. Apko shaid Mr Srivastav ki power ka andaza nahi hai.

HM: toh kiyà qanoon un ki power k aagay ghutnay take day yahi ap chahtay hain na?

AS: hargiz nahi. Hum DSP ho k bhi un k against Kuch nahi kar paey. Toh ap ek SHO ho k Kiya kar lyn gi?

HM: ap DSP ho k Kuch kar nahi paey ya ap Mrs aarti Anubhav Singh k against Kuch Karna hi nahi chahtay? Ap k hath bandhay hain humaray nahi. Keh dijeay ga apni wife or so called father in law say k woh log isliay safe thy abhi tak k is shehar mei Haseena Mallik nahi thi.
Ab woh yahan hai toh apnay power or dolat ko khud tak hi seemit rakhain aaisa na ho k unhain power show k chakkar mei woh dono power Less ho k sarkon par bheek
mangnay ki nobat aa jaey.

AS: acha laga ap ka yeh josh deekh k. Hum bhi bilkul apki tarha hi thy haseena mallik jab hum nay police ki naukari join ki thi. Par humara sab kuch badal gaya ya yun kahen k chin gaya. Phir samjh aaya k paisa or power sab kuch karwa sakta hai.
Jhoot ko sach or sach ko jhoot.
Humaray hathon mei sab kuch ho k bhi hum baybas rehtay hain.
Khair ap toh naye aaen hain ap kuch nahi janti hain.
Par ha hum bus itna kahen gay k hum ab bhi wahi Anubhav hain Jo kabhi ap k inspiration hua kartay thy. Chaltay hain hum
Jai Hind.

HM: jai Hind.
He left..

HM: deekha santu yeh kitna badal gay hain or kehtay hain k hum ab bhi wahi Anubhav Singh hain.

SS: hassi chod na ho sakta hai k sach mei Anubhav sir ki koi majboori ho. Pata hai sir ko abhi last week suspend bhi kiyà gaya tha. Karishma maddam bata rhi thi sir ki suspension ka kaaran bhi unki so called wife aarti hai.

HM: sir ko suspend? Kyun? Kyun kiyà gaya tha sir ko suspend.

SS: us chudail ki wajah say. Us nay complain file ki thi sir k against k woh unhain torture kartay hain.
Physically or mentally abuse kartay hain. Unka affair Kisi or k Sath hai isliay woh usay divorce dayna chahtay hain par woh apnay rishtay ko nibhana chahti hai. Bus yahi kaaran tha suspension tha.

Anuseena: Un Defined Love Story  💕Where stories live. Discover now