Aarti: tum nay Gadi kyun rok di?
Pata nahi hai mujhe dyar ho rhi hai.Driver: maddam signal band hai humain intezar Karna hoga.
Aarti: aagay koi Gadi nahi hai tum aagay Chalo.
Driver: par maddam signal?
Aarti: jitna Kaha hai utna karo. Samjhay. Pata nahi itnay Kam traffic walay area mei signal kyun laga diya hai.
Driver: maddam woh samnay special children's k liey school hai. Unhain road cross karnay mei problem na ho isliey har 10 minutes bad 2 minutes k liey signal band kiyà Jata hai, ta k woh log aasani say sarak par kar lyn.
Aarti: mujhe zayda gayan mat do , Gadi Chalo 2 minute tum jantay nahi ho mera ek ek second kitna important hai. Or tumhain salary kis baat k liay di jati hai mujhe gayan daynay k liey. Uppar say Anubhav ek alag musibat hai.
Ab bhi intezar Kar rhy ho tum.Driver : sorry mam bus mei..
He starts the car and starts driving, but as he goes some distance, a disabled child comes in front of car and injured badly.
Aarti: kiyà hua.
Driver: maddam woh bacha car k aagay aa gaya. Mei deekhun usay zayda choat toh nahi lagi?
Aarti: Kaha na mere pass samay nahi hai. Or waisay bhi ghalti uski hai , Log usay deekh lyn gay. Tum gadi mat rokna chalatay raho.
Driver: par..
Aarti: zayda Kaha na toh aaj tumhara job par aakhiri din ho ga.
Samjhay.Driver: ji maddam..
He continues to drive but after some distance a car over take them stops infront of their car.
Aarti: ab kyun rooki car?
Driver: maddam woh.
Before he could finish his sentence, a person got out of car and approached her car and asked them to lower the car window.
The driver rolls down the car window So person calls them both out of the car..
Aarti: ha kiyà hua Kiya musibat aa gae hai Jo tum nay meri car k aagay apni car roki hai?
Person: musibat toh tum nay apnay liey bulai hai Miss. Chalo tum dono ko hum thanee ki sair karwatay hain.
Aarti: lagta hai naye naye aai ho is shehar mei janti nahi ho mei Kaun hun.
Person: lagta hai tum nay humain pehchana nahi hai. Tumhari poori Janam khundali hai humaray pass.
Aarti: bakwas band karo hatto mujhe dyar ho rhi hai. Mujhe shoot par Jana hai.
Person: jaen gi toh ap zaroor Ms Srivastav par shoot par nahi thanee mei.. chup chap Gadi mei baitho dono.
YOU ARE READING
Anuseena: Un Defined Love Story 💕
RandomAnubhav Singh DSP of Lucknow marrying the billionaire lady..