【9. fejezet - Until it breaks】

3.7K 232 37
                                    

╔══ஓ๑♡๑ஓ══╗
Until it breaks
╚══ஓ๑♡๑ஓ══╝

Fura, de három nap elteltével már viszket a sebtapasz alatt a homlokom. Négy öltéssel kellett összevarrni.

Felsóhajtok, ahogy belépek a kocsmába. Körülnézek, hátha Rogers itt lesz, de hűlt helye. Archer elüldözte. Nem engedhetem meg magamnak, hogy ne jöjjek dolgozni, kell a pénz egyetemre, így csak veszek egy mély lélegzetet és végignyomom még egy pár hétig a műszakokat.

A pulthoz lépek, rádobom a táskám. Ekkor veszem észre, hogy egy napraforgócsokor fekszik rajta. Érte nyúlok, felemelem. A liliom és a napraforgó hangsúlyos. Megkeresem rajta a cetlit. Valahogy érzem, ezen is van. Van is!

Kedves Skyler!

Remélem, jól vagy. Nem mondom, hogy az én kezem jól lenne, de szétverni valakinek a mocskos képét, aki bánt egy lányt, azért megérte. Örülök, hogy nem esett nagyobb bajod.

Ui.: Töltsd már le az Instagramot!

Csókolni biztos sosem fog:

A te ex-mostohatestvéred :)

– Ja. Szép csokor, nem?

Archer hangja felé fordulok.

A sarokban ül egy rozoga asztalnál, amit nem használunk, kezében egy whiskys poharat forgat.

Elmosolyodik.

– Ne aggódj! Bobby nem engedné, hogy alkoholt igyak. Ez csak víz.

Odasietek hozzá a csokorral együtt, és elé helyezem.

– Tőled kaptam a másikat is!

– Bizony – biccent.

– De miért? És mit értettél azon, hogy megmentettem egy csomó baba életét?

Feláll, lesimítja bordó ingét. Közel jön, de még mindig megtartja a tisztes távolságot.

– Azt, Skyler, hogy amikor bevittek a kórházba, vért vettek.

– És? – Türelmetlenül állok egyik lábamról a másikra, és nagyon zavaró az a pimasz mosoly arcán, de nem olyan, amit pofonnal törölnék le, hanem amit két ujjammal szélesítenék ki.

James Harrison neve rémlik?

Megcsóválom a fejem. A szőke loknik az orrom előtt úgy ugrálnak, mintha ők is várnák a választ.

– Ugyanolyan különleges vért hordoz, mint én. A véréből előállítható az úgynevezett Anti-D antitest készítmény, ami segíthet megvédeni a csecsemőket az Rh-összeférhetetlenségtől, ami sokszor halálos lehet a babákra nézve. A véremben anti-d immunglobulin van, ami ezen segít. Ha te nem vagy, ez nem derül ki.

Csak pislogni tudok, és néha kinyitni a szám. Ebből egy szót sem értettem, pedig életemben annyit voltam kórházban, mint más gyerek nyári táborban, illendő lenne többet tudni az orvoslásról (legalábbis a kardiológiáról vagy hematológiáról).

– És... – szólalok meg hosszabb blokk után. – Ez hogy derült ki...? Félprofinak számítasz, rendszeresen vesznek vért tőled.

– De nem kórházi orvosok vizsgálják. Tehát – tárja szét a kezét –, különleges vagyok.

– Azért vagy itt, hogy ezt elmondd?

Visszaül az asztalhoz, összekulcsolja egymással az ujjait.

Beating heart - Szívdobbanás [BMAC] {18+}Where stories live. Discover now