Başlangıç tarihinizi saati saatine yazın!
💖İyi okumalar💖
-Tanrısal Bakış Açısı-
Türkiye, Kırgızistan, Kazakistan ve Azerbaycan; birçoğu ülkenin de bulunduğu bir bardaydılar.
Evet, onlar gerçekten çılgın ülkelerdi ve bu çılgınlıkları alkol ile birleşince 2 katına çıkabiliyordu. Mesela şu an masaya çıkmış ve patlattığı şampanyasını tekleyen Kazak, durumun en iyi örneğiydi.
Kazak, bitirdiği boş şampanya şişesini -bittiğini göstermek amacıyla- havaya kaldırdığında etrafındaki tüm ülkeler onu alkışlamaya başladı.
İki dakikada şöhret elde etmişti.
Ve haram yollarla.Elindeki şişeyi rastgele bir yere fırlattı. Şişe yere düşer düşmez parçalanarak kristallerine ayrıldığında alkış sesleri daha da arttı. İyi ki şişeyi fırlattığı yerde kimseler yoktu.
"Vay, vay... Kazak efendi gününü gün ediyor, bu gecenin kapanışını ona ait olacak gibi. Hah, bizim başımız kel mi amına koyayım?" Dedi Türkiye ve elindeki rakı bardağını dudaklarına götürerek tekte bitirmeyi hedefledi.
"Başımız kel mi bilmem ama Kazak'ın kel olmadığı kesin." Dedi Kırgız ve kendi beyaz şarabından bir yudum aldı.
"Hem de nasıl, baksanıza nasıl da konuşuyor kızlarla. Çoktan unutmuştur bizi." Dedi Azer söylenerek.
Türkiye içtiği rakıyı bitirdiğinde bardağı sertçe masaya çarptı. "Yok arkadaş ben bu geceyi sap bitiremem, kıçımda kurtlar aklımda tilkiler dolaşıyor!"
"Dikkat et de kıçında sadece kurtların olsun." Dedi Kırgız ve Türkiye'nin 'saçma' hırsına karşılık gözlerini devirdi.
"Sen merak etme ablam benim, seni sadece görümce yapacağım."
"Aman aman kalsın. İstemez. Senin getirdiğin kızdan ne olur?"
Türkiye ayağa kalktı ve sarhoş adımlarla Kazak'ın bulunduğu masaya doğru ilerledi. Kalabalığı aşıp en ön sıraya geçtiğinde üstünde abisinin bulunduğu masaya baktı. Kazak gerçekten de çılgınlar gibi içki içiyor, gecenin yıldızı olma yolunda harika bir şekilde ilerliyordu.
Tabi bu harikalığı onun elinden alacak olan kardeşinden bi' haberdi.
Kazak, Türkiye'nin geldiğini fark etmemişti bile. Türkiye ise bu fırsattan yararlanacaktı. Yanındaki sandalyeden destek alarak masaya çıktığında tüm gözler ona dönmüştü.
Pekâlâ, dikkati üzerine çekmişti.
Ama şimdi ne yapacaktı?
Onun aklında sadece dikkatleri üzerine çekmek vardı.Hemen, Kazak'ın içmesi için elinde türlü türlü içki şişeleri bulunduran kıza doğru eğildi. O kadar sarhoştu ki bu kızın hangi ülke olduğunu dahi çıkaramıyordu. Türkiye şişelere göz gezdirdi ve aralarındaki alkol yüzdesi en fazla olan şişeyi aldı.
Alırken de kıza göz kırpmayı ihmal etmemişti tabi.
İçkinin türü şaraptı ve %20 oranında bir alkol seviyesine sahipti. Bu kesinlikle sarhoş edici bir yüzdeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış - Ametürk
General Fiction15 ülke bir gün aynı barda buluşmuştular. Türkiye sarhoşluktan kafayı yerken Amerika o kadar da içmemişti. Türkiye sarhoşluğun etkisiyle Amerika'ya övgüler yağdırıyor ve tabiri caizse ona yavşıyordu. Ama bu tatlı(?) yavşamanın sonucunda kendisinin v...