Sam Tinnesz - Play with fire
Çılgın, içeride
Insane, insideTehlike beni yükseltiyor
The danger gets me highKendime yardım edemiyorum
Can't help myselfSöyleyemediğim sırlarım var
Got secrets I can't tellMüziğimi açıyorum ve aynanın karşısına geçiyorum . Önce ellerim sonra vücudum , tüm benliğimi şarkıya teslim ediyorum . Bedenim şarkı ile eş zamanlı hareket ediyor ve ben ruhumu ritme , gözlerimi ise her zaman orda olduğunu bildiğim irislere teslim ediyorum . Göz göze geliyoruz , zihnimde oluşan düşüncelerle arsızca sırıtıyorum . Aynı şeyi düşünüyoruz biliyorum çünkü aramızdaki bu çekim fizik yasasında bile yok lâkin sessizliğimizi koruyoruz , bu bizim sırrımız dile getirmediğimiz ; bunu seviyorum. Onunla göz göze geldiğimde oluşan bu hissi seviyorum belkide , belki ne zaman tek başıma dans etsem o irislerde gördüğüm düşüncelerdi sevdiğim .
Damarlarımızda akan sıcak kan , hızımız kırmızıya gidiyor ve alevlerin yükselişini izliyorum . Bu şarkıyı seviyorum.
Hayır .
Ben Hwang Hyunjin , ateşle oynamayı seviyorum .
...
***
Her zaman ateşle oynamayı sevdim
I've always liked to play with fire_______________
Öncelikle yeni bir fic ile selamlar. Açıklama kısmında da uyarı yaptım çoğu kişi dinlemiyor ama ben yinede uyarımı yapayım . Çocuk okuyucuların yetişkin içerikli şeyleri okumasını istemiyorum tüm bölümler yetişkin içerik olmasa bile geneli öyle.
Yorumlarınız ve oylarınız benim için çok önemli yeni bölüm yazmamda çok faydası oluyor çünkü. Bu yüzden yeni bölümü oy ve yorumlara göre atarım.
Ve son olarak eleştiriye açığım ama bunun bir kurgu olduğunu unutmayın ona göre saygı çerçevesinde eleştiri yapabilirsiniz.
Hepinizi özledim buralara yazı yazmayı falan aşırı özledim bu ara üniversitedir yeni hayattır modum düşüktü alışmaya çalışıyordum modumu yükselten şeylerden biri burası. Hepinizi çokk seviyorum.
Başlayalım. Başlama tarihlerinizi alalımm >>>>
iimyourhopee~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Play With Fire | HyunChan
FanfictionDamarlarımızda akan sıcak kan , hızımız kırmızıya gidiyor ve alevlerin yükselişini izliyorum . Bu şarkıyı seviyorum. Hayır . Ben Hwang Hyunjin , ateşle oynamayı seviyorum . ________ • Çocuk okuyucuların kesinlikle yetişkin içerikli bölümleri hatt...