~Yazar anlatımıyla~Sanzu eve geldiğinde,Kagami uyuyordu.Sanzu tatlı Kagami'sini uyurken gördüğünde tatlılık krizine giriyordu.Yanağından öptü.
(Sanzu) Sen bana aitsin. Sen sadece bana aitsin.
Kagami yavaş yavaş uyanmaya başlamıştı.(Sanzu) Uyu bebeğim.
Sanzu duş alıp, Kagami'sinin yanına yatmıştı. Sıkı sıkı sarılmıştı ona. Kagami'si çok tatlı uyuyordu.~Kagami anlatımıyla~
Uyandığımda Sanzu bana sımsıkı sarılmış uyuyordu. Çok tatlı uyuyordu.
(Sanzu) Mmmh. Kagamihh.O rüyasında beni mi görüyordu? Yavaşça gözlerini açtı. Bana sarıldı. Üstümün ısladığını hissediyordum. Sanzu ağlıyordu.
(Kagami) Sanzu noldu?(Sanzu) Sen rüyamda......ölüyordun.
(Kagami) Sanzu ne biliyorsun öleceğimi. Hem o bir rüya.
(Sanzu) Ama çok gerçekçiydi.
Saçlarını okşamaya başladım. Kokusunu içime çektim.
(Kagami) Sanzu ben bugün dışarı çıkmak istiyorum.
(Sanzu) Tamam birlikte çıkarız.
Kokumu içine çekti. Hâlâ sımsıkı sarılıyordu.~1 saat sonra~
(Kagami) Ben hazırım.
Altıma siyah etek gri crop giymiştim. Sanzu'nun gözleri parladı. Bana hayran hayran bakıyordu.
(Sanzu) Çok güzel olmuşsun bebeğimm~
Sarıldı ve kokumu içime çekti. Evden çıktık. Otoparka inmiştik. Bir adam gördüm gibi oldum. Arabaya bindik yola çıktık.
(Sanzu)Hay böyle işine!
(Kagami) Noldu Sanzu?
(Sanzu) Takip ediliyoruz.
(Kagami) NE!
Araba yandan bizi sıkıştırmaya çalışıyordu
( Bu bölümde ekşın olsun dedim^^)Yandan çarpmışlardı. Benim olduğum yerin camı kırılmıştı ve cam kırıkları da benim kafama batmıştı. Kafamı sıyırmıştım.
(Sanzu) KAGAMİ!!!!
Bilincim yavaş yavaş kapanıyordu.
~Sonrası karanlık~
______________________________________________________________________________________________________________
Oy vermeyi unutmayınnnnn<3Kocam çok yakışıklı Karizmaya bak bee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yandere Sanzu X Reader
General FictionKagami arkadaşı ile cafe de buluşacaktı. Arkadaşını beklerken 3 adam girer ve onlardan biri de Sanzu Haruchiyo'dur. Arkadaşı gelmeyeceğini haber verir. Kagami cafe den ayrılıcakken Sanzu onu bayıltır.