Uyandığımda hastanedeydim. Hiç bir şey hatırlamıyordum. Sanzu yüzünü boynuma koymuş ağlıyordu.
(Kagami) Sanzu......
Sulu gözlerle bana gülümsüyordu.
(Sanzu) Şükürler olsun uyandın.Kokuma doyamamış gibiydi.
(Kagami) Bana ne oldu?
(Sanzu) Sen boş ver şimdi olanları yarın taburcu olabilirmişsin.Dedi gülerek. Uyandığımda çok mutlu olmuştu.
(Kagami mal mısın kızım adam üzülcekmiydi uyandığına)~Timeskip~
Odaya yüzü çok tanıdık birisi girdi.
(????) Merhaba Kagami-chan beni hatırlıyor musun?Bu Ran'dı . En yakın arkadaşımdı. Ona hüzünle gülümsedim.
(Kagami) Hatırlıyorum. En yakın arkadaşımdın.
(Ran) -sın, hâlâ en yakın arkadaşımsın.Ran elimi tutmuştu. Tam o sırada odaya Sanzu girmişti. Tuttuğumuz ellere bakıyordu. Ani bir hareketle elimi çekmiştim. Ran sorgulayıcı bir şekilde bana bakıyordu.
(Sanzu) Hadi gel bebeğim, taburcu oldun.
Beni belimde tuttu ve Ran 'a dik dik baktı. Neler olduğunu anlamaya çalışıyordum.(Salak kız seni kıskanıyo)
Sanzu beni kucağına almaya çalıştı ama ben engel oldum.
(Kagami) Yürüyebilirim Sanzu.
Onaylarcasına kafasını salladı.
~Timeskip~
~ Yazar anlatımıyla~Kagami ve Sanzu eve gelmişti.
(Sanzu) Bebeğim senin yatman ve dinlenmen gerekiyor. İşimi hallettikten sonra bende yanına gelicem.
(Kagami) Tamam.
(Amk kocam diye demiyorum ama hep işi çıkıyor)
Ran çok mutluluğu ne de olsa en yakın arkadaşını bulmuştu daha doğrusu hoşlandığı kızı. Kardeşi Rindou 'nun yanına gitmişti.
(Ran) kardeşim çok mutluyu bil bakalım ne oldu?
(Rindou) Ne oldu?
(Ran) Benim 10 yıl önce çok sevdiğim ve aşık olduğum bir kız vardı ya Kagami onu buldum
(Rindou) Evet harik-Kapı çalmıştı. Gelen Sanzu'ydu. Ran'ın sinirli bir şekilde yakasına yapıştı.
(Sanzu) Kagami'yi bir daha elini sürersen gebertirim seni.
(Ran) Ahhh küçük Sanzu bunu mu yapacakmış, ah ne kadar da tatlı~ ama Kagami'm daha tatlı~
(Sanzu) Eğer ona bir daha tatlım derse-
(Rindou) Oi! Sakin olun
(Ran) He söyleyim Sanzu senin aşık olduğun kadına bende aşığım ve senden alıcam, onu en iyi ben tanıyorum ben onun en yakın arkadaşıyım, o bana ait sana değilSanzu şoka girmişti
( bende bim e)(Rindou) Oi kesin şunu
Sanzu kendini durduramadı ve Ran'a yumruk attı. Ran'da onun yüzüne yumruk attı. Yumruk yumruğa kavga ediyorlardı.(Ran) onu senden alacağım Sanzuuu~
(Rindou) Sanzu dışarı çık.
Sanzu'da dışarı çıktı. Kagami'sinin yanına gidiyordu. Odaya girdiğinde tatlı Kagami'si uyuyordu. Onun yanına yattı. Onu kimseye vermicekti.
(Abi bizde hep uyuyoz)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yandere Sanzu X Reader
General FictionKagami arkadaşı ile cafe de buluşacaktı. Arkadaşını beklerken 3 adam girer ve onlardan biri de Sanzu Haruchiyo'dur. Arkadaşı gelmeyeceğini haber verir. Kagami cafe den ayrılıcakken Sanzu onu bayıltır.