~5~

331 17 15
                                    

Ailevi sorunlardan dolayı bölüm yazamıyorum özür dilerim.Oy verirseniz beni çok mutlu edersiniz sizleri seviyorum <3

—————————————————————————————————————————————————————————————————————

~yazarın anlatımıyla

Sanzu, eve uyuşturucu alarak eve gelmişti.Sanzu bas bas bağrıyordu.Kagami,Sanzu'nun sesini duymuştu.Koşa koşa Sanzu'nun yanına gitti.Hemen koluna girdi.Kagami,Sanzu'ya kızıyordu çok içtiği için.Sanzu'yu yatağı yatırdı,tam üstünü  örtücekken Sanzu Kagami'yi kendisine çekti.

~Kagami'nin anlatımıyla

Sanzu beni belimden yakalayıp kendisine çekti,ama bişey yapmadı.Derin uykuya dalmış gibi duruyordu.Uyurken çok tatlı duruyordu.Ben ne düşünüyordum, ben Sanzu'dan nefret ediyordum,ama Sanzu'ya belli etmiyordum.Burdan kurtulmak için elimden geleni yapıcam.

Sanzu'nun yanına yattım.Uyandığımda bana bakıyordu.

(Kagami) Günaydın. 

Sanzu başını karşılayarak yanıtlamıştı.Bana karşı soğuk davranıyordu.Sanki diğer Sanzu gitmiş yerine başka Sanzu gelmişti.

(Kagami)Sanzu dışarı çıka-
(Sanzu)Çık.

Sanzu'ya  gerçekten bişeyler olmuştu.
Tek başıma çıkacaktım,kaçmaya fırsattı.Ama Sanzu iyi değildi.Onu yalnız bırakmamalıydım.Sadece alışveriş merkezine gidecektim. 

~1 saat sonra~
Eve gelmiştim.Aldığım kıyafetleri dolaba yerleştiriyordum.Sanzu evde yoktu. Büyük ihtimalle işi vardı.Karnım acıkmıştı.Mutfağa gidip kendime yiyecek şeyler hazırladım.Yedikten sonra  Sanzu eve geldi.

(Sanzu) Kaçarsın diye düşünmüştüm.
(Kagami) Böyle düşünmen çok saçma.

Saçma değildi.Her an kaçabilirdim.
(Sanzu)Her neyse benim uykum var.
(Kagami) Tamam yatalım. Sanzu sen iyi misin?
Sanzu beni duymazdan geldi.Az da olsa kırılmıştım.Yatağa yattık. Yavaşça gözlerimi kapattım ve uyku beni kendine çekti.

Ben uyandığımda Sanzu bana gülümsüyordu.
(Sanzu)Günaydın bebeğim.
(Kagami) Günaydın.
(Sanzu) İşlerimden dolayı seninle ilgilenemedim.

Bir anda üstüme çıktı.

(Kagami) Sanzu, sabah saat 8 şimdi olmaz ben daha uykuluyum.
(Sanzu) Uykulu olman daha iyi, daha eğlenceli yaparız.
                                                                                                          (Tabii paşam)

(Kagami)Sanzu lütfen üstümden kalk biraz daha uyuyayım.
(Sanzu)Pekiiii.
 
Arkamı döndüm ve uyumaya çalıştım.Arkadan Sanzu bana sarıldı ve kafasını boynuma gömdü derin derin  nefes alıp verdi.
Uyandığımda saat 10'du. Sanzu uyuyordu.Canım çok sıkıldı alışveriş merkezinden aldığım kitabı okumaya başladım.Sanzu kitabı elimden alıp yere attı.Ona " neden attın" gözleriyle bakıyordum.
(Sanzu) Bana o gözlerle bakma. O sıkıcı kitabı okumaktansa benimle vakit geçirebilirsin.
(Kagami)Dışarı çıkalım.
(Sanzu) Tamam. Hazırlan.
(Kagami)Tamam.
(Sanzu) Ben seçicem ne giyeceğini.

Siyah ,göğüs dekoltesi olan bir elbise seçmişti.
(Kagami)Sa-sanzu ben bunu giye-
(Sanzu) Bugün benim dediğim olacak.
(Kagami)Pekii.

(Sanzu) Hmm... çok güzel olmuşsun.

Hafiften kızardığını hissediyordum.Sanzu elini yanağıma koymuştu.

(Sanzu) Kızardın.Kızardınmı  çok tatlı oluyorsun.
(Kagami) Her neyse... hadi gidelim.

Arabaya  binmiştik  önümüzde 1 saatlik yol vardı.Ben yolu izliyordum Sanzu ise telefonuyla uğraşıyordu.

~1 saat sonra~

Sonunda gelmiştik. Sanzu kapımı açtı.Alışveriş merkezi çok büyüktü.İçimde kaybolma hissi vardı.
(Kagami) Hadi buraya da girelim.
(Sanzu) Tamamm.

Mağzalara bakarken Sanzu'ya bakıcakken olmadığını fark ettim.

Etrafa bakındım ama bulamadım.Bende tek devam ettim.Mağazaya girdiğimde iki adam bana ters ters bakıyordu. Garipsemiştim.Ardından kayboldular.O adamları arkamda hissettim.Arkama baktığımda ağzıma ve burnu bez tuttular.

~sonrası karanlık~


———————————————————————————————————————————————————————————————————————

Oy vermeyi unutmayınn <3

Yandere Sanzu X ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin