0.9

171 24 1
                                    

"Daha iyi olduğuna emin misin? Bence bugün de evde dinlen"

Hoseok'un ayakkabılarını bağlarken mırıldandı Yoongi, o günün üzerinden neredeyse 1,5 hafta geçmiş, bir kere bile Hoseok'u ayağa kaldırtmamıştı Yoongi.

Onu banyo ettirmiş, lavaboya taşımış, kıyafetlerini giydirmiş, canı sıkılınca sırtına alıp gezdirmişti, neredeyse her gün defalarca özür diliyordu.

Hoseok ise her zamanki gibi aldığı bu ilgiyle şımarmış, her seferinde daha fazlasını istiyordu.
Ve hâlâ Yoongiyi azarlayıp duruyordu.

"Çooook sıkıldım, evde durmak istemiyorum artık, sende okula gidip duruyorsun"

Kollarını bağlamış, yavaşça ayağa kalkıp kafasını triple diğer tarafa çevirmişti.

Elini ensesine attı Yoongi.
Bu yıl Hoseok için çok fazla dersi astığı için mecburiyetten gidiyordu.

"Özür dilerim... Seninle okula kadar gelmemi ister misin? Belki dışarıda yemek yeriz? Abi ve kardeş gibi-"

Sinirle ayaklarını yere vurup yanaklarını şişirip ofladı Hoseok.

"Hayır! Hayır hayır ve hayır! Beni rahat bırak artık!"

Sinirle kapıyı açtığında ise donup kaldı.

Bayan Jung, kocaman şişirdiği pembe sakızı, koluna taktığı Gucci çantası, kocaman leopar desenli topuklu ayakkabıları ile kapının önünde duruyordu.

"Bebişiiiim, yok mu anneciğine bir kucak?"

Kafasını çevirip Yoongi ye baktı Hoseok.

İşte şimdi ikiside ayvayı yemişti.

◦•●◉✿ ✿◉●•◦

"HAYIIIR! SAĞA DOĞRU ÇEK DEDİM!"

Bayan Jung cırtlak sesi ile bağırıyor, kocaman bir 'sexy barbie' tablosunu astırmak için iki genci azarlayıp duruyordu.

"Anne daha sağ yok yooook, duvar kadar tablo ne sağı ya!"

"Bir şey mi dedin?"

"Hayır annecim!"

Sinirle tabloyu yerleştirip çekildi Hoseok, Yoongi hemen yanında bitip kulağına eğildi.

"Hoseok, niye geldi şimdi annen?"

"Ne bileyim ben hyung!"

"Bu koltukta amma çirkinmiş, gidip alışverişe çıkalım da güzelini alalım hadi"
Bayan Jung sanki mikrop yığınıymış gibi koca koltuğa uzun çizgili tırnağı ile dokunmuş, hemen ardından yüzünü eksikmişti.

"Aslında annecim, benim okula gitmem gerek, malum dersler sınav falan, siz Yoongi hyung ile halledersiniz, hadi ben kaçtım!"

Alelacele çantasını alan Hoseok, Yoongi'nin itiraz etmesini bile beklemeden evden koşarak çıktı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 15, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sıçtık Jimin bez getir /SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin