Chapter IV- Part 1- Brutalni sukob

14 1 1
                                    

Marjan:"Mozes da odustanes i da predjes na nasu stranu, dobro dosao si."
Rafajel:"Oh, preskocicu. Zelim samo da uzivam dok ti lomim svaku kost u telu zbog onoga sto si ti meni uradio."
Marjan:"I dalje drzis staru prepirku u vazduhu, zalosno. Mislio sam da si sada zreliji, ali izgleda da nista od toga."
Rafajel:"Marjane, da ne duzimo vise. Samo zapamti da sam ja najjaci u raju sto se tice fizicke snage, spremi se za bol i ocaj."

Ne cekajuci vise ni tren, Rafajel je krenuo da na Marjana. Marjan je vesto izbegavao udarce pokusavajuci da napravi neki vid kontre. Rafajel je bio 2x veci od Marjana, ali opet je bio brz kao on. Nije se ostavljao otvorenim i pametno je birao udarce. Marjan je krenuo da bezi, razmisljajuci kako da napadne ovu gromadu. Bez i da se umori, Rafajel se stvorio pored Marjana. Zamahnuo je nogom ka njemu, a Marjan je iz straha regenerisao svoju ruku i zatim je postavio svoje ruke u gard, pokusavajuci da smanji stetu. Odleteo je 200 metara brzinom zvuka od same siline udarca. Ruke su mu se tresle i nije verovao koliku snagu Rafajel poseduje.

Marjan:"Zamalo da mi otkines ruke. Vidim da si trenirao, mozda malo i preterao sa treningom."
Rafajel:"Preterao? Ovo su samo mali plodovi mog treninga."

Ne zeleci da duzi vise Rafajel je nastavio da napada Marjana. Marjan se trudio da izbegne sto vise napada moze, jer sukob prsa u prsa je cisto samoubistvo jer je Rafajel jaci od njega, a nema prednost u brzini jer su isti. Zapitao se kako je uspeo Rafajel da ga onako iznenadi malopre, ako je brz kao i on. Poceci polako da se nervira, Rafajel je poceo da se dimi i u jednom instantu je zadao slican udarac Marjanu kao prosli put, ali ovaj put Marjan nije mogao da se odbrani.

Rafajel:"Umreces ovde Marjane, trenirao sam samo da bih tebe unistio."
Marjan:"Dzaba ti sve, provalio sam kako tvoja tehnika radi."
Rafajel:"Ali nemas nacina da je kanterujes. Znam da si bog snage i da je snaga sve sto proizilazi iz tebe, ali ti si samo bog snage. Arhandjeli nisu vezani za pravila bogova. Ti si fizicki najjaci bog, ali ja uvek mogu da postanem jaci od tebe, i ako drugi bogovi to ne mogu."
Marjan:"Da, ali zaboravljas nesto Rafi moj dragi."
Rafajel:"A sta bi bilo to?"
Marjan:"Ja sam takodje prva osoba u postojanju koja je napravila tehniku koja mi daje perfektan napad i odbranu. Znas i sam da mi je zabranjeno da je koristi. Ali izgleda da moram. Vreme je da se uozbiljim, a ako slucajno unistim citav raj, oprostice meni bog."

Marjan je stajao kao da je u transu. Rafajel se zaleteo na njega sakupljajuci svu snagu u svoju ruku. Spremio se da udari Marjana. Pre nego sto su se njegova ruka i Marjanovo lice spojili, Marjan je izbegao udarac i kontrirao sa preciznim udarcima u vrat. Rafajel to nije ni osetio, krenuo je da napadne opet. Napadao je i napadao, ali bez uspeha. Marjan je svaku napad ili izbegao ili potpuno izblokirao, a zatim je uzvratio gromovitom silom.

Rafajel:"Sta je to? Nisi to koristio protiv mene pre 500 godina. Sta si to izmislio sad?"
Marjan:"Ovo je moja cuvena "Kako ces sad da se odbranis." Tehnika. Sta god, kad god i gde god, ja sve mogu da blokiram i da uzvratim. Ali to nije sve. Kada napunim svoj kombo streak, ulazim u nesto sto se zove "Dominion." To je stanje u kojem ja dobiam 5x power up. Moj kombo streak je pri kraju. Uskoro videces kako je kada te neko porazi pred svima, i to 2 puta."
Rafajel:"Onda cu da te ubijem pre nego sto zavrsis streak. Koristicu moju besom inspirisanu tehniku, "Rajski borbeni bombarder." Zagrejacu se opet toliko da cu pocet da dimim, ali ovaj put cu to da podignem za koji stepen. Vreme je da se obracunamo ovde i sada. Borba na zivot i smrt Marjane."

Rafajel je kreuo da dimi, a zatim je napao Marjana, probio mu je odbranu i poceo je da mu nize udarce. Rafajel se toliko brzo kretao da ga Marjan nije mogao ni vidjeti. Ali razmisljajuci brzo, Marjan je odlucio da nema vremena za gubljenje i smislio je plan. Uhvatio je Rafajela za njegovu ruku, zatim je poceo da trci oko Rafajela. Rafajel zbog njegove velicine nije mogao da udari iza sebe. Marjan ga je vukao kao dete za nos i uz to je podizao svoj kombo streak udarajuci ga dok se kretao.

Marjan:"TO JE TO! KOMBO STREAK JE PUN! DOMINION! Sada, napokon mogu da koristim svoje borilacke tehnike za napad, bez da unistim sebi telo u procesu."

Marjan je bez problema poceo da izbegava Rafajela. Udario ga je nogom u rebra, te je Rafajel pao na pod. Bez milosti Marjan je sutnuo Rafajela u bradu, te ga je poslao u nebesa. Docekao ga je u visini i vratio ga je nazad na zemlju. Igrao se sa njim, kao da je igrao ping pong. Zapitao se. Zasto ga je Zod zamolio da ne umre. Mislio je da je Rafajel slab. Smejao se od uzbudjenja spremajuci se da zavrsi Rafajela. Rafajel se nasmejao.

Rafajel:"Svatas me previse olako. VREME JE DA MOJU MOC STAVIM NA MAKSIMUM! ZRTVOVACU MOJU DUSU KAO GORIVO! SAMO DA BIH TEBE UBIJO! SADA I OVDE PRODAJEM ZIVOT! SAMO DA BIH TEBE RASTAVIO U DELOVE!"

Rafajel je postao crven od pritiska krvi u njegovom telu. Uhvatio je Marjana za ruke i pesnicom ga udario u stomak. Marjan je polako gubio svest. Sada vidi zasto ga je Zod upozorio. Znao je da bi ova budala prodala zivot samo da ubije Marjana. Mislio je da je ovde kraj, ali se prisetio necega. Mogao je da iskoristi tehniku koju je iskoristio nekada davno, ali je iz straha vise nije koristio. Plasio se posledica za sve oko njega. Kada udje u Dominion, moze da iskoristi ovu tehniku, ali samo tada. Zatim ce izgubiti mogucnost da se bori citav mesec. Bol do tada ce biti nezamisliv. Gledajuci tu tehniku, Zod je osmislio mucenje u paklu.

Marjan:"Vreme je, ovom tehnikom sam zamalo ubio Lajfa. Iskoristicu je sada na tebi. Vreme je da vidis koliko sam zapravo mocan. "Apex Dominion!" Pozdravi Serafijela za mene."

Marjan je otkinuo desnu ruku Rafajelu. Poceo je brutalno da ga napada i da se smeje bez kontrole. Postao je samo zivotinja koja ne zna kako da stane. Sve sto je sada poznavao je brutalnost. Malo po malo, pretvarao je Rafajela u samo obicnu gomilu mesa i kostiju. Vracao se pri svesti polako zbog kraja borbe. Zgrozen onime sto je uradio, pao je samo na pod od umora i od zgrozenosti. I ako se zakleo da nece vise nikada koristit ovu moc, morao je. Sada su ostala jos 2 arhandjela, a Marjan je bio previse izmoren da bi nastavio da se bori. Pozeleo je samo da se vrati kuci i da odmori. Pao je u nesvest i jedva se drzao na zivotu.

Doggova Kera:"Izgleda da se sve utihnulo. Sta li se desava tamo na drugoj strani?"
Zenaki:"Jel bitno? Moramo da deaktiviramo Interitus i zavrsimo s ovim. Sada pozuri i ubrzaj korak."
Penevska:"Ma lako je vama da trcite, ova kerina nas vodi u krugove po gradu. Ne znam ni gde idemo a 100 puta sam videla ovaj grad kada sam trazila male andjele."
Doggova Kera:"Lajfe, sustigao si nas."
Lajf:"Da da, niste i nesto brzi da budem iskren. Pobedili su i Marjan i Zod. Ali su sada prakticki beskorisni."
Doggova Kera:"Pih, Ognjena nas je napustio u ovako jebenom ratu..."
Lajf:"Opusteno ti, i on je ovde. Ali ne govori to drugima."
Doggova Kera:"Razumeli smo se sefe, idemo sada. Moramo zavrsiti ovaj rat."

Uputivsi se ka centralnoj kuli, Doggova Kera je vodio put. Nikola, Zenaki, Penevska, Lajf, Sergej i Ognjen su samo pratili i trcali sto su brze mogli. Vreme je prolazilo,  sve su blizi cilju dok su Aurora, Mihajlo, Jovan i Sigr spremni za borbu.

All out struggleWhere stories live. Discover now