Ognjen:"Otisao je... Cedomire, pomozi mi da sednem."
Cedomir:"Odma drugar."
Lajf:"Cedomire moras da se vratis u raj, ima jos andjela koji su preziveli napravi opet grad. Uskoro ce se i arhandjeli oziveti."
Cedomir:"Da, u pravu si. Moram poci."
Ognjen:"Cedomire, docicu u raj za pola sata, spremi podzemne puteve, moram da idem da se izlecim."
Cedomir:"Razumemo se spasioce moj. Dovidjenja."
Ognjen:"Dovidjenja..."
Lajf:"Ognjene, brines li se ti to?"
Ognjen:"Gde je Doggova Kera otisao? Zasto si mi rekao da se nadam da ce i dalje biti na nasoj strani?"
Lajf:"Ne smem nista da ti kazem jos, to je njegova zelja. Ali zapamti, ako se ne vrati pri svesti, izudaracemo ga i vraticemo ga na staro."
Ognjen:"Nadam se da necu morati da se borim sa njim..."
Nikola:"Ognjene, ja idem. Cekacu te u raju. Ne mogu da slusam te vase pricice."
Katarina:"Ne tako brzo."
Nikola:"Huh? Ko si ti? Do sada te nisam vidio ovdje."
Lajf:"To je tvoja majka."
Nikola:"Molim???"
Katarina:"Da, Nikola. Ja sam prezivela. Tu sam sada za tebe."
Nikola:"..."Bez reci, Nikola je samo prisao i zagrlio svoju majku u suzama. Nije mogao da veruje da je njegova prava majka ziva. Prijatan vazduh se stvorio u Hartumu, svi su bili sokirani, ali su bili i srecni.
Katarina:"Nikola, sada nije vreme za upoznavanje. To ce mo ostaviti posle. Moram nesto bitno da saopstim tebi i Ognjenu."
Ognjen:"Zasto meni?"
Katarina:"Tvoj otac je u raju, ceka te, odabrao ti je svet u koji ces ici. Ja sam odabrala Nikoli jedan. Ja cu ici sa Nikolom, ti Ognjene, ici ces sa Zenakijem."
Ognjen:"Zasto sa njim? On je preslab, zelim nekoga ko ce mi biti bar blizu po snazi da mogu da treniram kao lud sa njim."
Nikola:"Meni odgovara!"
Katarina:"Videces i sam Ognjene. I da, da ti dam nesto."
Ognjen:"Sta to?"
Katarina:"Ovo sam ti trebala dati jos kad si se borio protiv Geno-a, moja greska."
Ognjen:"Nema veze, samo da vidim sta je."
Katarina:"Tadahh!"
Ognjen:"Kakva je to kutija?"
Katarina:"Pitaj Lajfa, on mi je to dao."
Lajf:"To ti je jedna jako neet stvar. Posto ne mozes jos da udjes u unutarnji svet svojevoljno, ovo ce ti pomoci."
Ognjen:"Sta god, si spremio Zenakija?"
Lajf:"Evo, samo sekund. Zenaki, dodji ovamo."
Zenaki:"Molim, sta ti treba? Zamolio si Zoda da me vrne ovamo ali nisi rekao zasto."
Lajf:"Da da, sada udji u ovaj slatki izvor onde."
Zenaki:"Zasto?"
Lajf:"NE RASPRAVLJAJ SE SAMO UDJI!"Zenaki je usao u izvor zivota, izasao je bez ikakvih promena.
Zenaki:"Sta? Okvasio sam se za dzabe?"
Lajf:"Ne cigane, okupao si se pod jedan, a pod dva, trebalo bi da sada mozes da otkljucas svoje sposobnosti kako je bog dao."
Zenaki:"A sta su moje sposobnosti?"
Lajf:"Ama jeste dosadni, videcete kada za to dodje vreme."
Zenaki:"Ok boomer."
Lajf:"Ma mamicu ti ja tvoju!"
Ognjen:"Ah boze, aj idemo samo."
Lajf:"Bye bye niggeri!"Lajf ih je sve ispratio dok su ulazili u portal za raj. Kada du izasli na drugu stranu, dobar deo grada je bio popravljen, a Cedomir i Marjan su ih cekali na ulazu u katakombe.
Cedomir:"Ovuda, ovo je put ka podzemlju raja."
Marjan:"Pozurite. Nemamo vremena."
Nikola:"Zasto je Marjan ovako ozbiljan?"
Ognjen:"Ne pitaj mene, liku je ostala samo desna ruka, mislim da ti ne treba veci odgovor."
Nikola:"I to sto kazes."
Zenaki:"Ala mene boli glava od kad sam usao u onaj fucking izvor."
Ognjen:"To te mutagen iz Pazove sustigao."Pricajuci, nisu primetili da su vec dosli do sobe pune portala. Korenje drveta je obavijalo svaki portal, dok je u sredini sobe stajala statua coveka sa macem i stitom koja se moli nekome.
Ognjen:"Sta je ovo mesto? Prelepo je."
Cedomir:"Zar ne? Ti ces ici kroz onaj portal dole, to je portal za zemlju Kunlun. Jako fino i drago mesto, bar je bilo. Nisam dugo bio, ne znam jel se promenilo."
Ognjen:"Zenaki, sta cekas? Uskaci. Necu da te cekam godinama."
Zenaki:"Zar ne idu svi ovde? Pa se posle kao podelimo u grupe ili tako nesto?"
Cedomir:"Ne, ti i Ognjen idete u Kunlun, Nikola i njegova majka idu u Eldrathiu."
Ognjen:"A moj otac? Gde on ide?"
Cedomir:"On ide u... Nyxarath."
Katarina:"Molim? Jel taj decko lud?"
Cedomir:"Verovatno."
Ognjen:"Sta je to mesto?"
Cedomir:"Sve sto cu reci je, da iko od vas ode dole, ne bi izdrzali ni 5 minuta."
Ognjen:"Zasto to kazes?"
Cedomir:"Bio si na trenutak jaci od svog oca, ali tu moc ne mozes ponovo da izvuces, zar ne?"
Ognjen:"Nazalost, da. Ali sam i dalje peti najjaci u nasoj grupi."
Cedomir:"Nema veze koliko si ti jak, ti jednostavno nisi gradjen za ovo mesto. Ovo ti je mesto puno mracne kozmicke energije, i ne treba ti ekspert da ti objasni da to zvuci lose."
Ognjen:"Ali, on je prakticki invalid sad."
Cedomir:"Cim padne u to mesto, mana ce ga automatski izleciti od prokletstva, onda ce se regenerisati svojim mocima, zato vama daje ovo, kapsula koju nam je dao Sergej, valjda treba da te izleci do kraja."
Ognjen:"Hvala..."Katarina i Nikola su usli u svoj prolaz, dok je Marjan ulazio u svoj, Ognjen ga je samo gledao sa brigom u ocima, ali nije znao, da treba da se brine za sebe, koliko i za njega. Ognjen je nedugo zatim sa Zenakijem usao u portal. Cedomir se vratio na povrsinu, spreman da popravi svoj grad. Lajf je za to vreme citao knjigu koju je uzeo od Zoda, zapanjen stvarima o magiji koje pronalazi unutra. Zod je odlucio da je vreme da Luki preda pakao, dok Zod istrazuje univerzum. Zadu je napokon isplatio svome ocu i odlucio je da postane cyborg i nazvao se T-Zadu. Radoje i Merlin su uzivali na zemlji, dok je Penevska dobila kaznu, prognata je u najdublji deo pakla. Sergej je trenirao Jovana. Danilo se i dalje oporavljao jer je bio previse iscrpljen. Svi su bili spremni za novu avanturu,i za nove neprijtlje i prijstelje koje ce sresti.