Sigr i Doggova Kera su nastavili da se bore, ali Doggova Kera je bio vidno nadjacan. Sigr je bio skoro pa neostecen proslim napadima Doggove Kere. Pokusavajuci da se suprotstavi Sigru, Doggova Kera je podlegao mnogim povredama i pao je na zemlju. Bio je iscrpljen i skoro mrtav. Sigr je bio prejak za njega. Dok se spremao da zada finalni udarac, Sigr je bio odbacen unazad jakim udarcem u glavu od strane Marjana.
Sigr:"Odakle sad pa vi? Mislite da mozete da me zaustavite dok ste povredjeni? Kakva smejurija."
Marjan je uzeo Doggovu Keru i bacio ga ka Lajfu. Lajf ga je predao Danilu.
Lajf:"Izleci ga kao sto si nas. Zatim pomozi Ognjenu i Nikoli."
Danilo:"Razumemo se delfine."
Marjan:"Ja cu se postarati za tebe sada. Sigre. Spremi se za bol."Marjan se zaleteo na Sigra, njegovo iskustvo u borbi prsa u prsa mu je davalo vidnu prednost nad Sigrom. Sigr je bio spreman da zavrsi ovo brzo, ali je Marjan aktivirao svoj Dominion, spreman da napravi ogroman kombo da bi otisao u Apex Dominion. Poceo je da nadjacava Sigra sve vise i vise. Ulazeci u Apex Dominion, ali ovaj put imajuci kontrolu nad svojim umom, aktivirao je Apex Kick kojim je onaj deo grada koji je ostao, prepolovio na pola udarajuci Sigra. Koristio je svoje brojne tehnike i taktike. Sigr je bio steran u cosak. Smatrao je da je Marjan druga osoba koja ga je danas naterala da se uozbilji.
Sigr:"Hvala ti Marjane, ali vreme je da prekinemo igre. Vreme je da napokon iskoristim moj "Osvajac" vreme je da ti pokazem, kako prava snaga izgleda."
Udarajuci Marjana, Sigr je bez ikakvih problema pobedio borbu. Ali tu nije bio kraj, Danilo je koristeci svoju moc, Marjanove povrede preneo na njega. Doggova Kera je bio skroz izlecen i bio je spreman da se pridruzi Marjanu. Napadali su Sigra, ali bez uspeha. Bio je prejak. Ognjen i Nikola su se oporavili i ohrabrili, i ako su bili preslabi da udju u borbi i da zadaju bilo kakav problem Sigru, ali bili su odlucni. Nikola je aktivirao stage 4, a ognjen je pozorno pratio Nikolu kako ustupa u borbu. Odlucivsi da Sima nece biti dovoljan ni da se Sigr zagreje, a ne uozbilji.
Ognjen:"Eulalia, jesi li tu?"
Eulalia:"Ja sam tu uvek gospodaru. Drago mi je sto si odlucio da se ipak boris."
Ognjen:"Zanemari to sada, kako da dobijem jos moci od Svajcarskih rusevina?"
Eulalia:"Sve zavisi od koga uzimas. Ja imam najvise moci, ali nisam neki borac pa ti necu puno pomoci, samo cu te ojacati. Sima ima mnogo manje od mene, ali je bolji borac i pomocice ti. Od mene da bi uzeo moc, moras samo da pitas. Od njega, moras da mu se uneses u lice i isamaras ga kao retarda."
Ognjen:"Ok onda, zelim tvoju punu moc. Molim te podari mi je."
Eulalia:"Izvolite gospodine. Ovo je maksimalno koliko mogu da strpam u tebe bez da eksplodiras. VERUJEM U TEBE GOSPODARU!"Ognjen ispunjen energijom kao nikada pre, ulece u borbu, prolazeci brzinom nikada do sada vidjenom pored svih, udarajuci Sigra. Krenuo je da ga brutalno udara. Sigr je pao na pod. Marjan i Nikola su se pridruzili zadavajuci Sigru upercut kojim su ga poslali u nebo. Doggova Kera je uz pomoc svoje struje paralizovao Sigra, Ognjen je skupio pesnicu i jednim udarcem je prosao kroz Sigrova rebra, ubijajuci ga.
Ognjen:"Gotovo je. Vreme je da ugasimo Interitus i odemo odavde."
Nikola:"Kako si uspeo to da uradis?"
Ognjen:"Ne znam, nisam imao puno vise moci od proslog puta. Mozda jer je od Eulalie?"
Lajf:"Tacno tako. Njena moc dolazi od dzinova. Dzinovi su prirodni otrov bogovima. Imali su svoje ratove, smesno je to sto je Sigr bio vodja u svakom."
Sigr:"I bicu vodja u svim sledecim."
Ognjen:"MOLIM?!?!?!"
Sigr:"Zabranjena tehnika ratnog generala Sigra. Prisvoj mrtvih."Mesajuci se sa lesevima Mihajla, Rafajela i Serafijela. Sigr je izasao kao jedna abominacija. U njemu su kucala 4 srca. Imao je sve njihove moci i svu njihovu moc je prisvojio. Brzinom svetlosti je blitzao sve njih, Ognjena ostavljajuci u kriticnom stanju na samrti. Marjan i Doggova Kera su pokusali da se odupru i da naprave kontra napad. Koristeci svoj Apex Dominion i perfektnu odbranu, Marjan je bio siguran da ce uspeti da pobedi. Ali bez uspeha. I on i Doggova Kera su bili porazeni bez i po muke. Nikola je pokusao da se osveti, skupljajuci svoju snagu i udarajuci Sigra u ledja sa svime sto ima. Ali uzalud. Bio je porazen bez problema. Dok je Ognjen lezao na podu. Pao je u nesvest. Probudio se u cudnom svetu. Eulalia je sedela na jednom drvetu i jela je jagode. Ispred Ognjena se nalazila ogromna bara, i bila je kristalno cista. Sve je u ovom svetu bilo prelepo.
Ognjen:"Gde sam to ja?"
Eulalia:"Tvoj unutarnji svet."
Ognjen:"Kakvo je ovo mesto?"
Eulalia:"Pa ovo ti je mesto u koje mozes da udjes samo pod 2 uslova. Skoncentrisan si u meditaciji do te mere da si jedno sa prirodom, ili padnes u nesvest. Pogodi koje si ti."
Ognjen:"Sta sad? Moram da se vratim nazad da sprecim Sigra. KAKO DA POBEDIM SAD?"
Eulalia:"Lako, ne mozes."
Ognjen:"ALI MORAM!"
Eulalia:"Pa onda, otvori te tvojr oci, uzmi u ruke svoj zivot i vrati nazad svoj ego. Valjda to moze moj mali gospodar~"
Ognjen:"Kako to?"
Eulalia:"Jednostsvno je, predaj mi tvoj zivot~"
Ognjen:"Sta to znaci?:
Eulalia:"Ako mi predas kontrolu nad tvojim zivotom, dacu ti neizmernu moc, ali ces na neki nacin, postati ja."
Ognjen:"Odbijam. Radije cu sam pronaci tu moc. Razvalicu svoje limite i pokazacu Sigru ko je najjaci. Ja sam napokon stari ja. JA SAM EGOISTA!"