Mutlaka cevap verin!
1) Omega'lar arasında da karşılıklı hisler olsun mu?
2) Sadece Taehyung×Omega'lar ilişkisi mi olsun?
Fic kafamda iki yönde baştan sona yazılı. Seçim sizin. Bari buna cevap verin.
(2900 kelimeye de yorum gelmezse 1000 kelimeden fazla yb gelmez)
Yazardan~
"Sen ne dersin?! Bunu yapmayacağım. Üçüncü eşe ihtiyacım yok"
Gülmüştü Yoongi. Kralın yanında histerik kahkaha atmak onluk bir şey değildi oysa.
Sanki çok mutlu olurdu kocasının başkasıyla evlenmesine. Hatta saraydan defedilme pahasına Jungkook ile evlenmesine göz yumuyordu.
Kral aşkı aramadığını ona açıkça söylemişti. Eğer Taehyung aşkı arayan biri değildiyse halkını kurtarmak için bunu yapacaktı. Ki, Alfa'nın tek isteği yüzyıllar sonra bile adaletiyle dillere destan Kral olmaktı.
"Normal insana zaten bir eş yeter ama Krallara hayır"
Elleri esmer adamın omuzlarına konmuş hanbokun deseniyle uğraşmaya başlamışken Taehyung "O nedenmiş?" diye sormuştu merakla.
Sadece onun güzel gördüğü siyah saçlı sona doğru kısılan ses tonuyla "Sebebi çok. Siyasi sebepler, Veliaht meseleleri. Ayrıca Kralların cinsel açıdan tatmin edilmesi konuları" dediğinde gözleri dehşetle büyümüştü Alfa'nın.
"Bu da nereden çıktı? Kralların fazladan siki mi oluyor tatmin olamıyorlar?"
Zaten eşiyle geçirdiği güzel dakikalar gereksiz bir istekle yarım kalmamış gibi duyduğu şeyle sinirlenip bağırdığında gözlerini devirmekten kendini alı koyamayan Omega "Konuştu iki eşi olan Kral" demişti.
Sıkıntıyla nefes vermişti Taehyung. Yoongi'nin, neden Jimin ile evlendiğini bu kadar takacağını düşünseydi en başından söylerdi.
Doğru zaman belki de şimdiydi. Fırsatı kaçırmazdı. Eşi, bir kedi gibi kucağına kıvrılmış gül kokusuyla kendisini mest ediyorken bundan güzel fırsatın olacağını sanmıyordu zaten.
"Yoongi, ben seninle yetinemediğim için Prens Jimin ile evlenmedim. Sen her anlamda gerçekten ideal bir eşsin"
Sesindeki samimiyeti, kavradığı çeneyi okşayıp öpüşü, diğer yandan da dedikleri Yoongi'nin tümüyle erimesine sebep olmuştu. Kalbi avuçlar arasında okşanmıştı sanki.
Kızarmış yanaklarıyla kocasının neyi anlatacağını hissetmiş gibi utana sıkıla "Majestelerine güzel cümleleri için teşekkür ederim. Ancak merakımı mazur görün lütfen. Neden evlendiniz Prens ile?" diye sormuştu.
"Park Hanedanlığına gitmiştim. Saraya girdiğim vakit uzaktan bağırtı geliyordu. Ayıptır diye meselenin ne olduğunu anlamak için oraya gitmedim. Ancak uzaktan baktığımda Jimin kaçıyordu ve askerler onu yakalamıştı. Kral Park benim saraya geldiğimi duyduğu için onu odasına kapattırdı. Meclis olana kadar soruşturdum ve öğrendiklerim vicdanımı sızlattı. Prensi, 59 yaşındaki Krala satmak istiyordu"
"Aman Tanrı'm!"
Omega beyninden vurulmuşa dönmüştü. Aklına böyle bir şey asla gelmezdi. Jimin dünyalar güzeliydi. Kim kıyardı ona dokunmaya? Nasıl yapmıştı vicdansızlar?
Taehyung da bunu merak ediyordu. Kirli eller nasıl dokunurdu melek bir insana. İyi ki, o gün oradaydı.
"Meclise, onca Alfa'nın içine getirdiler onu. Beyaz bir hanbok giydirmiştiler. Ancak üzerinde kanlar vardı. O kadar insan içinde sadece bana baktı. Gözyaşlarını gizlemeden ağlamıyordu ve ben eğer onu orada bırakıp geri dönseydim adamlığımı sorgulardım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Throne
FanfictionKim Hanedanlığının günleri güneşli geçiyordu. Kral Kim Taehyung sayesinde. Kim Taehyung'un ise geceleri bile güneşli geçiyordu. Çiçekleri sayesinde... [Omegaverse] [Alfa-Kim Taehyung] [Omega-Yoongi, Jimin, Jungkook] [Foursome]