Setelah mendapat pengesahan dari Pawang rujukan dan jawapan dari Mak Chom,Am membeli sepasang pakaian dalam iaitu coli dan seluar dalam warna kelabu sedondon sebagai pengeras tambahan kepada Mak Chom. Setiba nya di rumah Mak Chom, Am dapati Mak Chom telah bersedia di ruang tamu bersama kain pelikat,tikar dan bantal seperti selalu dan bertanya samada persiapan itu masih di guna untuk rawatan kali ini atau car lain." kalau untuk mengurut,boleh buat macam selalu,tapi untuk melomor tongkat tu,kalau atas tikar susah sikit kot"katanya sambil memandang kepada Mak Chom."kalau macam tu kita buat kat dalam bilik untuk melomor tu nanti,kita urut di sini ,tak panas sangat"balas Mak Chom sambil membentang tikar dan menghulurkan lain pelikat kepada Am.
AM tidak dapat menumpukan perhatiannya kepada urutan Mak Chom kerana dia begitu excited untuk sessi melomor tongkat nya dan segera mengatakan YA bila MAk Chom bertanya dah cukup ke waktu untuk urutan.Mak Chom pun segera bergegas mengatakan mahu ke bilik air (mungkin mahu mencuci farajnya) dan meminta Am masuk ke bilik tidurnya. Am duduk di tepi katil dengan penuh debaran menanti Mak Chom bagai pengantin baru di malam pertama. AM segera berdiri bila melihat Mak Chom masuk dan siap berkemban dan melepaskan rambut nya memang bagai sudah bersedia untuk acara setrusnya.Mak Chom naik kekatil dan terus berbaring menelentang dan melipat kedua lututnya .AM pun segera merangkak ke celah dua kaki Mak Chom dan menolak kain kembanan melepasi kedua lutut Mak Chom.Dia terkesima melihat lembah segitiga Mak Chom bersih dan licin serta masih tembam lagi tundunnya.
Am melihat MAk Chom telah memejamkan mata sambil membuka kedua belah kaki dengan lebar membilehkan AM bertimpuh di celah peha nya.AM pun segera mengusap dan meramas tundun Mak Chom sambil dua jarinya perlahan lahan memasuki pintu faraj Mak Chom.SAmbil memandang wajah Mak chom kedua jari nya mula menyusur ke dalam laluan yang masih kering dan ibu jari AM mula mencari biji kacanga dan mengusapnya yang membuat Mak Chom mengeliat kegelian." Sakit ke MakChom ." tanya Am pura pura tak tahu.Mak Chom hanya menggelengkan kepala dan bertanya" Masih kering lagi kan kat dalam tu". " Ya,Mak Chom,ketat lagi ni "usik Am. "Dah lama tak di pakai "jawab Mak Chom yang membuat Am makin teruja untuk ke langkah seterusnya.
" Kalau nak cepat kan keluar air tu,kita kena beromen lah MakChom,boleh ke " tanya AM.
" Boleh ,kau buat lah Mak Chom ikut ajer" jawab Mak Chom memberi lampu hijau untuk Am meneruskan langkah seterusnya. Dia pun segera menindih tubuh Mak Chom mencium dahi dan terus mengucup bibir Mak Chom.Kedua dua tangan nya segera menarik kain kembanan ke bawah hingga ke pusat dan terus menyerang kedua dua buah dada Mak Chom yang telah jatuh meleper ke perut. Ammula menguli meramas dan menggentel kedua dua puting serta menghisap kedua dua puting agak kasar hingga Mak Chom bersuara" pelan pelan sikit ,dah kering puting tu".
"Maaf Mak Chom" balas Am sambil dia mengangkat muka dan menurunkan badan ke bawah kai mak Chom untuk melihat samada lembah Mak Chom telah cukup berair untuk dia melomorkan tongkat / torpedo nya. Kedua dua jarinya tadi dimasukkan semua dan terasa basah dan melekit ."dah ada sikit air nya Mak Chom,saya cuba lah masukan dan terus lomor kepala tongkat tu ye"uajr Am sambil memandang wajah Mak Chom yang kini membuka matanya." KAu masukkanlah kepala tongkat tu Am"Mak Chom memberi lampu hijau untuk Am meluncurkan torpedonya ke dalam farajnya untuk di lomor.
Sekali lagi AM agak gementar kerana dia pasti tongkat nya akan terus menujah ke dalam selepas di lomor kerana laluan dan makin licin dan dia pasti Mak Chom akan terus mengemut tongkat nya.Dengan perlahan dan berhatihati AM menolak kepala tongkat ke pintu faraj Mak Chom sambil tangan nya cuba menguak lagi kedua belah peha Mak Chom. Walau pun agak sempit ,tapi kepala tongkat AM agak mudah melepasi pintu faraj kerana cecair MakChommakin bertambah dan AM pun segera memutar mutarkan kepala tongkat bagi meratakan lumuran air Mak Chom itu.
" Oh dah keras tongkat AM,MakChom dapat rasa "ujar MAk chom samil membuka matanya.
"Iyalah mak Chom,serasi lah rawatan mak Chom ni,dah nampak kesan nya"balas Am sambil tersenyum memandang MAk Chom." uuuuuh sempit rasa kat dalam tu" suara Mak Chom bagai mengeloh." Sakit ke Mak Chom,saya cabut yer tongkat tu" tanya Am. "Biarkan dulu AM,Mak Chom baru nak kemut,dah lama tak rasa sedap macam ni," jawapan Mak Chom yang mengembirakan Am dan lalu dia pun mula melakukan sorong tarik bila mana terasa cipap Mak Chom mengemut kepla tongkat nya.
"Argh,,,,sedap nya Mak Chom ,kuat lagi kemutan MakChom"kini giliran Am pula memuji Mak Chom dan mengerang kesedapan. Kini Am makin laju membuat sorong tarik sambil kedua tapak tangan nya terus melekap dia dua gunung leper Mak Chom yang makin kuat dengusan dan erangan nya .Dia sempat menarik tenguk Am dan mengucup bibirnya dan kemudian nya berbisik "Pandai kaubuat Mak Chom sedap Am....henjut lagi Am "
Hampir 15 minit Am membuat sorong tarik dan menghenjut faraj MAk Chom yang turut mengemut tongkat AM ,dia memekik kcil " Am ,aku nak terpancut dah" ." Teruskan Mak Chom dan jangan di tahan,kiat lepas kan sama sama" balas Am sambil dia melajukan lagi henjutannya. Tak lama kemudian MAk Chom mengerang dan badan nya terketar ketar mencapai klimak dan Am dapat merasakan kepala tongkat nya telah lenjun di basahi air Mak Chom.
" UUUuh sedapnya Am ,lama MAk Chom tak rasa sedap macam ni ,"ujar MAkchom sambil mencari nafas melayan kejang nikmat klimaknya. Setelah dia lega,Am pun berbisik untuk dia pula nak lepaskan pancutan dan meminta izin untuk melepaskan nya di dalam." Buat lah Am,Mak Chom dah tak boleh mengandung,kau tembak lah banyak "ujar Mak Chom membuatan Am terus melajukan henjutan sambil dia memaut pinggang Mak Chom dan melihat kedua dua gunung leper Mak Chom bergoyang goyang mengikut hayunan henjutan Am hingga akhir nya tanpa iyarat Am memaut erat pinggang MAk Chom dan terus melepaskan pancutan ke dalam rahim MAk Chom membuat kan punggung nya terangkat tinggi dan Am merasa kemutan MAk Chom makin kuat memerah saki baki air di dalam paipnya.
AM pun merebahkan badannya di atas dada Mak Chom sambil berbisik."Terima kasih Mak Chom kerena merawat Am" dan Mak Chom pula membalas,"Sama sama Am,terimakasih lahkerana puaskan Mak Chom yang tak pernah rasa nikmat macam tu tadi"lalubibr mereka bertaut dan mereka terus berpelukan.
YOU ARE READING
B.1. ** Rawatan Oleh Ibu dan Anak # *
RomanceSejak ramaja Amri (AM) memang meminati Mak Chom ibu tunggal pertengahan usia kerana sifat dan penampilan serta dia rapat sebagai jiran setempat. AM mendapat peluang bila dia menghantar isteri bersalin di rumah mertua di kg berdekatan dan mencari jal...