AM sempat memandang Kak Chah yang sedang membuka pakaian nya semua dan menyuruh AM agar meniarap untuk dia mula mengurut. Batang punai AM mula bangkit dan terpaksa di tekan dalam keadaan AM yang meniarap.'jangan lah dia terpancut sebelum di urut' bisik hati kecil nya memujuk si boboy untuk bertahan. " Tangan kau kena jaga sikit,jangan nak meraba raba pulak,nanti tak jadi semua rawatan, kena dakwa pula kerana mencabul" ujar Kak Chah mengusik AM.
AM terus mendiamkan diri dan membiarkan Kak Chah mengurut bahagian belakang tubuhnya terutama di bahagian pinggang dan punggung.Oleh kerana dia meniarap maka pemadangan nya agak terhad dan boleh mengawal nafsu nya.AM makin berdebar bila di minta untuk berpusing menelentang bagi Kak Chah mengurut bahagian depan. Mata nya tepat menatap tubuh bogel yang begitu hampir kepada nya. "kau terangsang ke tidak ?"tanya Kak Chah.AM hanya mengangguk dan tersenyum. " Kalau tengok pun masih terangsang ,makna nya dia tak kacau nafsu kamu," ujar Kak Chah sambil meneruskan urutan nya ke bahagian perut dan peha AM .
" Besar nya batang kau AM patut lah ramai perempuan yang nak,mana yang tak dapat itu lah yang cuba dajjal kan kamu"usik Kak Chah sambil mengurut .Am terpaksa memejamkan mata untuk mengawal ghairah nya dari memandang secara langsung tubuh Kak Chah yang berbogel sambil merawat nya dengan tujuan men guji sejauh mana cubaan mereka yang mahu mengenakan AM. Akhir nya AM memancutkan air mani di tangan Kak Chah dan selesai rawatan untuk pusingan pertama.
Bagi rawatan pusingan kedua pula Kak Chah memberi tekanan tambahan untuk menguji lagi AM dengan dia selain berbogel,dia akan bertinggung dan duduk di punggung atau peha AM ketika dia mengurut.Sambil mengurut Kak Chah juga membuat geselan dengan melekapkan cipapnya pada bahagian bahagian tertentu di tubuh AM,membuatkan AM jadi mengeletek menahan rasa .
Sekali lagi AM terpaksa memejamkan mata bila Kak Chah mengurut bahagian depan tubuhnya dan menahan rasa yang amat mencabar apabila Kak Chah mengeselkan cipapnya di tundun dan batang nya yang telah keras menegang.Kali ini makin cepat AM mengeluarkan air mani nya kerana ada 'tekanan'tambahan yang di beri oleh Kak Chah sebagai menguji tahap gangguan yang di buat oleh pihak berkenaan.
Untuk Rawatan Pusingan ke Tiga ,kak Chah meminta ia di tangguh ke tarikh yang di cadangkan kerana mahu mempastikan diri nya berada dalam keadaan 'selamat ' ( tidak subur) untuk mengelakan AM terbabas dan membuat dia mengandung .AM terpaksa akur walau pun di dalam hati dia mahu segera menyelesaikan rawatan tersebut dan naya perlu mengulangi tahap ke tiga bagi rawatan seterusnya.Pada tarikh yang telah di tetapkan AM datang dengan penuh keterujaan dan terbayang sudah keadaan Kak Chah yang tidak berpakaian.Namun dia agak hairan kerana kak Chah menyambut nya dengan memakai baju kurung kedah dan berkain batik, Dia tidak berani menanyakan apa apa kepada Kak Chah.Mereka terus memulakan rawatan bagi urutan bahagian belakang badan AM. Sebaik sahaja Kak Chah memberi isyarat urutan nya telah tamat Am pun segera bangun dan duduk di hadapan Kak Chah.
" Sekarang ni AM nak lumurkan kepala konek tu macam mana?"tanya Kak Chah. " Kalau air mazi Akak dah keluar AM boleh geselkan kepala budak ni untuk dilumur,tapi kalau belum keluar kena lah buat bagi dia basah "jawab AM." Kalau Akak punya dah banjir sekarang ni.AM boleh terjun terus lah lumur sambil mandi"ujar Kak Chah sambil ketawa. Dia langsung menanggalkan pakaian dan ternyata dia tidak memakai pakaian dalam langsung,
AM makin teruja dan gementar kerana orang yang merawat lebih agresif dari orang yang dirawat.Kini Kak Chah terus membaringkan tubuhnya di atas katil dan membuka kedua belah kakinya dengan luas sambil memberi isyarat untuk AM menaiki tubuhnya.AM yang masih terkesima dengan perlahan menindih tubuh Kak Chah yang kemudian nya memeluk erat tubuh AM .
AM dan Kak Chah kini berkucupan dan saling memeluk erat antara satu sama lain."Kau tak payah tenguk atau raba samad air dah cukup dalam kolam Akak kat bawah ni, elok kau terjun dengan batang kau sekali ,gerenti basah kuyup"ujar Kak Chah . "Betul bagai di kata oleh Kak Chah,sebaaik sahaja kepala kote AM memasuki pintu cipap Kak Chah, cecair likat telah membasahi kepala punai AM dan mudah bagi nya menyusur ke dalam lubang cipap Kak chah.
Kini kedua nya saling membuat permainan sorong tarikh dengan iringan bunyi air yang membanjiri cipap Kak Chah dan menjadi pelincir kepada torpedo punai AM yang semakinlaju di pacunya .Hampir setengah jam begitu,akhir nya kedua dua mereka mencapai puncak bersama dan terdampar keletihan bersama peluh membasahi tilam permainan.
YOU ARE READING
B.1. ** Rawatan Oleh Ibu dan Anak # *
RomanceSejak ramaja Amri (AM) memang meminati Mak Chom ibu tunggal pertengahan usia kerana sifat dan penampilan serta dia rapat sebagai jiran setempat. AM mendapat peluang bila dia menghantar isteri bersalin di rumah mertua di kg berdekatan dan mencari jal...