Bölüm 3

137 16 14
                                    

Selamm (^▽^)
Okuyup okuyup oy vermeden,yorum yapmadan kaybolanlara sesleniyorum. Yaw niye yorum yazmıyoruz yada oy vermiyonuz dün atacaktım bu bölümü fakat oy vermediniz ve yorum yapmadınız. Eğer istediklerimi yapsaydınız atardım

Jisung askitomdan devam kee

Sabah saat 7 de uyanmıştım. Jeongin'i rahatsız etmeden yataktan kalkıp lavaboya gittim. Elimi yüzümü yıkayıp kuruladıktan sonta lavabodan çıktım. Jeongin'in odasımdan çıktım ve kendi odama gidip elime ne geçtiyse giydim.
Giydiği şey👇

(Bunu görür görmez "Aha bu Jisung" dedim)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bunu görür görmez "Aha bu Jisung" dedim)

Odamdan kameramı aldım ve başlattım. Gülümsedim ve konuşmaya başladım.

Jisung: Günaydın millet! Nasılsınız? İyi hissediyormusunuz? Umarım güne güzel başlamışsınızdır! Ah bu arada mutfağa gidip Jeongin imize ve bana kahvaltı hazırlayacağım.

Dedim ve odadan çıkarken. Kapıyı kapattım ve merdivenlerden inmeye başladım. Mutfağa girdim ve kamerayı tezgahın üzerine yerleştirdim. Buzdolabına ilerledim ve açtım. Gerekli olan malzemeleri aldım ve tezgaha koydum. Buzdolabını kapattım ve tezgahın başına geçtim.

Jisung: Evett ben malzemeleri aldım. Sizde alın bekliyorum.

Bi 4-5 dakika durduktan sonra hareketlendim.

Jisung: Başlıyorum. Ah bıçağı almayı unuttum! (Bıçağı alır) Aldımm..

Domatesi doğrama tahtasına aldım. Elimi yıkadım.

Jisung: Dikkatlice kesiyorum. Sizde dikkatli olun! (hem kesiyor hemde konuşuyor) Evett.. Bugün kafeye gitmicez çünkü Jeongin kendini kötü hissediyor. Ama merak etmeyin! Kendini iyi hissettiğinde tekrar video atacaktır. Biraz sizinle konuşalım. Nasılsınız? Hayat nasıl geçiyor? Kendinize iyi bakıyormusunuz? Kendinizi seviyormusunuz? Bakın.. Kendinizi sevin. Kendinize değer verin,kendinize hediye verin,kendinize sürpriz yapın. Kendiniz olun. (Salatalığı alır ve onu doğramaya başlar) Bana bazen yorum atıyorsunuz.. "Keşke bende senin gibi olsam,keşke senin gibi yakışıklı/güzel olsam" gibi yorumlar atıyorsunuz. Lütfen başka birinin yerinde olmayı istemeyin. Siz zaten güzelsiniz yada yakışıklısınız. Hem siz Staysiniz. Hiç kimse Stay gibi olamaz. Stay tektir ve kimse Stay'in yerini alamaz. Jeongin ve benim gözümde mükemmel insanlarsınız. Kendinize iyi bakın ve değer verin. Bilmesenize farkına varmasanızda mükemmel kişilersiniz. Lütfen kendiniz olun. Başkaları gibi olmaya çalışmayın.

dedikten sonra salatalık ve domatesi bir kaba koyup limon sıktım ve tuz döktüm. Karıştırdıktan sonra dün akşam yaptığım börekleri çıkardım. Ocağı yaktım ve tavayı üzerine koydum. Yağı döktüm ve biraz bekledim. Daha sonra börekleri koymaya başladım teker teker.

(…)

  Jeongin ile kahvaltımızı ediyorduk. Gerçi sadece ben kahvaltı yapıyordum. Jeongin önündekileriyle oynuyordu. En sonunda dayanamadım ve elinden çatalı aldım ve bir böreğe batırdım. Jeongin bana şaşkın şaşkın bakarken ağızına verdim.

Jisung: Önündekilerle oynamayı bırakta yemeğini ye.

Jeongin: Yo bon oc doğolom!

Jisung: Kahvaltını yap! Sonra açlıktan geberirsin. Bende çilekli helvanı yerim.

Jeongin: Offf

Jisung: Öfleme lan abine!
(İlk defa lan yazdım-)

(…)

Yemek yedikten sonra Jeongin'in ateşi çıkmıştı. Bende Stayler endişelenmesin diye kameraya çekmiyordum ve çektiklerimi silmiştim. Stay'in endişelenmesini asla istemem. İstemeyiz. Neyse. Ben Jeongin'i yataktan kaldırmaya çalışıyordum. Yok abi yorgana yapıştı kalkmıyo..

Jisung: Abicim şu yorganı bi sal yaa! Kalkta bi soğuk duş al! Ateş mateş kalmaz! Hadi ya!

Jeongin: İstemiyorum! Banane! Çok soğuk zaten! Soğuk havada duş alamam!

Jisung: Tamam o zaman. Ben seni duşa sokup yıkayacağım.

Jeongin: N-

daha birşey demeden yorgandan bir hamlede kurtarıp kollarıma aldım ve banyoya girdim. Üstünü çıkarmadan küvete koydum.

Jeongin: Abi çok soğuk! Abi üşüyorum!

Jisung: Tilkim ben seni yıkayacağım ve kendini yeni doğmuş bir bebek gibi hissedeceksin. Kendini de çok iyi hissedeceksin.

Jeongin: Ama çok soğuk!

Jisung: Bebeğim iyileşmen için yapıyorum yoksa yapmam biliyorsun.

Jeongin: Peki.. Tişörtümü ve pijamalı çıkar.Daha rahat olur.

Jisung: Peki.

Ben Jeongin'in tişörtünü ve pijamasını çıkardıktan sonra deli gibi titremeye başladı. Onun için suyu biraz açtım. Alıştıra alıştıra soğuk suyu ona tuttum. Çok geçmeden uykuya dalmıştı. Bende onu yavaş birşekilde duş aldırdım. Daha sonrada bornozunu giydirdim ve kollarıma alıp banyodan çıktım. Boxerini çıkardım ve yenisini giydirdim. Daha sonrada rahat birşeyler giydirdim.

_____________________________________________

Evett atıyorum ve lütfen oy verip yorum yapın sizden tek isteğim bu. Siz bunu yaptıkça yazdığım bölümleri atmamak istiyorum. Neyse iyi akşamlarr

Mafia | Hyunin |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin