Bölüm 7

85 6 5
                                    


"Uslu bir kedicik ol. Yaramaz bir kedicik olursan olacaklardan ben sorumlu değilim."

"T-Tamam"

Minho sırıtmıştı Jisung'un kekeleyerek cevap vermesine karşı.

Minho Jisung'tan 3 yıldır hoşlanıyordu. Bunu ne Hyunjin'e ne Bang Chan'a nede Changbin'e söylemişti.

Bazen kılık değiştirip sırf Jisung' u görmek için kafeye gidip saatlerce Jisung' u izlerdi. Ama şimdi kılık değiştirip gizli saklı  gitmesine gerek yoktu. Çünkü şimdi Jisung'un en yakın arkadaşıydı. Ama onunla arkadaş değil sevgili olmak istiyordu.

Jisung'un ona "Minho/kanka" demesi canını yakıyordu. Jisung'un ona "Sevgilim/Aşkım" gibi kelimeler demesini istiyordu.

Ama artık ona lunaparkta itiraf edecekti Jisung'a olan aşkını. Biraz endişeliydi çünkü onun kendisinden soğuyacağını ve arkadaşlıklarını sonsuza dek bitireceğini düşünüyordu. Bu düşüncede onu bataklığın içine daha çok çekiyordu..

Bu düşünceden hemen kurtulup Jisung' u kendine daha çok çekerek kokusunu içine kadar çekip gözlerini kapattı ve kendini uykunun kollarına bıraktı...

Hyunjin'den

Şuan Jeongin ile parktaydık. Oturup konuşmaya dalmıştık.

"Hatta inanmayıp tekrar cimciklememi istemişti"

"(Gülerek) Niye inanmıyorsa"

"(Gülerek) Sınıfta kalacağını düşünüyordu. Ama sene sonunda sınıfta kaldı"

"Jisung'tan beklemezdim gerçekten. Peki sonra okudumu"

"Hayır youtube kanalı açtı. Oradan para kazanacağını söyledi. Bir süre sonra bende kanala girdim. Ikimiz vloglar falan çekiyorduk. Fazla büyüyünce tiktok ve Instagram hesapları açtık. Hatta fanlarımızın ismi "Stay". "

"Biliyordum anlatmana gerek yoktu as-"

"Nereden biliyordun"

"Boşver"

"Pekii"

(…)

"Hyunjin Hyung-"

"Daha ne kadar diyeceğim sana "bana Hyung deme" diye?"

"Ah özür dilerim.."

"Boşver ne diyecektin sen?"

"Ha şey ben eve gideyim artık hem yapmam gereken işler var"

"Ben bırakayım seni istersen?"

"Tamamm~"

Jisung'tan

Gözlerimi açtığımda  hâlâ yoldaydık. Minho kollarını bana sımsıkı sarmış kafasını omzuma koymuş (umarım anlatabilmişimdir) yatıyordu. Gözlerimi ovalayıp araçtakilere baktım. Seungmin Bang Chan Hyung' u izliyor, Chan Hyung ıslık çalarak arabayı tek elle sürüyor aynı zamanda diğer elini Seungmin'in bacağına koymuştu. Changbin Felix ile sessizce konuşuyordu. Wooyoung ise telefonunda birşeylerle uğraşıyordu. Kulağıma yaklaşan Minho fısıldayarak

"Uyandınmı sevgilim?"

Dedi. Bedenim nedense çok titredi. Ayak parmaklarından çıktıktan sonra nihayet cevap verebildim.

"Bana bir daha sevgilim deme!"

"Ne diyeyim? Yatak arkadaşım mı diyeyim?"

"Ya ne alaka"

"Yalan mı söylüyorum? Benimle ilk tanıştığın günden beri altımdasın"

Evet. Ama toplum içinde diyemezdi değil mi?

"Ama sen bana "sevgilim olurmusun" demedin"

"Demek dememi istiyorsun... Tamam en güzel zamanda en güzel yerde "sevgilim olurmusun" derim artık.."

Kıpkırmızı olmuştum büyük ihtimal.. Çünkü yüzüm fazlasıyla yanıyordu.. Ama vücudum da yanıyordu... Bir dakika.... YANGIN KOKUSU GELIYOR BURNUMA

(…)

Jeongin'den

Eve yaklaşmıştık. Fakat bulutlara baktığımda siyah bulutlar vardı. Duman gibiydi ama.. Karşıya baktığımda ise bir evin yandığını gördüm.... BIR DAKIKA?! BU BIZIM EV DEGIL MI?

"HYUNJİN BIRAZ HIZLAN O EVI GORMEK ISTIYORUM"

"Ne diyors-"

"ILERIYE BAKSANA BIR BINA YANIYO GORMUYORMUSUN?!"

"Hani n- O SIZIN EV MI"

"GALIBA EVET BIRZ HIZLI SÜR LUTFEN"

"Ahhh tamam!"

Hyunjin biraz hızlanmıştı. Daha net görünüyordu. BU BIZIM EVDI! Umarım kimse yoktur içeride lütfen lütfen...

Biraz daha ilerledikten sonra araba durdu. Hemen kapıyı açıp dışarı çıktım. Hyunjin'de arkamdan geliyordu.

Evin önü çok kalabalıktı. Zar zor evin önüne geçebildim. Eve bir baktım... Kül olmuştu..

"Ayy acaba içeri girsek mi?.. Yazık içeride bir genç vardı.."

"NE?! ABLA BIRININ OLDUGUNA EMIN MISIN?"

"Evet delikanlı. En son içeriye birisi girmişti."

"Ben giriyorum"

"JEONGIN DUR ITFAIYE GELIYOR ZATEN"

(…)

_____________________________________________

Yarın 1 bölüm daha gelicek yoğun olmazsam. Sizi seviyorumm (hynjn143 l33_jisung Han_L33 sizi daha çok seviyorum)

Öptümmmmmmmmmmm💋💋💋💋💋💋

Mafia | Hyunin |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin