Bölüm 6

93 5 13
                                    

"Tamam birde bugün erken kapatıcaz. Söyle onlara ve üstümüzü değiştirelim. Önlükle karşılarına çıkamayız dimi?"

"Peki Hyung ben söyleyeyim 5 dakika beklesinler."

-Felix mutfaktan çıkıp koşarak Changbinlerin yanına gider-

"Chan Hyung bugün erken kapatıcaz ve üstümüzü değiştirip geliyoruz."

"Jeongin izin verdi mi "

Felix kapıdaki açık yazısını kapalı olarak değiştirdikten sonra Bang Chan'a döner

"Bilmiyorum Jisung Hyung bize erken kapatacağımızı söyledi. Herhalde izin vermiş"

"Hmm tamam siz giyinip gelin size birşey dicem"

"Ne diyeceksin? Şimdi bana söyle"

"Yok diğerleri de gelsin öyle söyleyeyim."

"Peki"

-Felix yanlarından ayrılıp soyunma odasına gider ve giysilerini giyer-

"Chan Hyung bize birşey diyecekmiş"

"Ne gibi mesela"

"Bilmiyorum sizinde onayınız gerekiyormuş Hyung"

"Ne olabilir ki"

"Bilmem.. Bu arada Seungmin nerede?"

"Bana "biriyle konuşucam" (umarım küfürler yağdırmazsınız bana..) dedi"

"Kiminle?"

"Ben nereden bileyim Felix"

Seungmin gülümseyerek içeri girer

"Geldim sizde hazırsanız gidelim"

"Seungmin? Ne oldu?"

"Ne ne oldu Hyung?"

"Neden çok mutlusun? Sanki mutluluktan havalara uçacağın bir haber duydun"

"Ha şeyy ee.. Ha annem doğum günümü kutladı! Evet"

"Iyi de senin doğum gününe daha 2 hafta var"

"Evet Seungmin. Başka birşey var sende"

"Yok yaa ne olsun Hyung.. Ne yapabilirim ki? Annem erken kutlamak istemiş belki"

"Neyse hadi gidelim fazla bekletmeyelim"

Jisung'un sözüyle Seungmin ve Felix, Bang Chan'ın yanına gitti. Jisung'ta eşyaları alıp odadan çıkıp kapıyı kilitledi. O da Bang Chan'ın yanına gitti.

"Ee bize söyleyeceğin şey ne Hyung?"

"Hepimiz yani ben Changbin Seungmin ve Minho hayvanat bahçesine gitmeyi planlıyorduk. Sizinde gelmek isteyeceğinizi düşündük ve söylemek istedik. Gelmek istiyormusunuz?"

"Seungmin ne zaman sizinle konuştu bu konuyu?"

"Telefonda konuşuyorduk bana da söylediler bende tamam gelmek istiyorum dedim"

"Haa tamam ben gelicem kesinlikle. Hayvanları çok severim"

"Bunu öğrendiğim iyi oldu.."

"Minho sus yaa ne diyorsun"

"Hiiiğğç öylee"

"Ee geliyor musun Felix?"

"Gelicem tabikide! Ama Changbin ile dolaşıcam ona göre"

"Yemedik Changbin'ini. Neyse Seungmin sende benimle geziceksin"

"Tamamdır kurt bakışlım"

"Yerim seni"

"Jisung bana kaldın yine ki sen benimsin"

"Minho sus dedim sana

"Hm hmm"

"Yanlızz arabada fazla yer yok. Ve 1 arkadaşım daha gelicek. Felix Changbin'in, Jisung'ta Minho'nun kucağına oturmak zorunda olacak."

"NE"

"Şşşşt Jisung bağırma. Alt tarafı bacaklarımın üzerine oturacaksın.. Ne var bunda?"

"Ben niye en öne oturmuyorum?"

"Seungminim oturacak oraya. Sizin yanınıza koyacak değilim ya"

"Offffff"

"Hadi gidelim arkadaşım gelir şimdi"

-Bang Chan ve diğerleri dışarıya çıkar. Jisung dükkanın kapısını kilitleyip yanlarına gider-

"Jisung yanıma gel."

"Niye"

"Gel dedim sana"

"Y-"

Minho sinirlice Jisung'un kolunu tutup kendine çeker ve kulağına kimsenin duyamayacağı sadece kendilerinin duyacağı türden fısıldar

"Bunun cezasını alacaksınız Bay Jisung. Eğer kendini affettirmek istiyorsan kucağıma oturup uslu bir kedicik olmanı istiyorum. Hangisi olsun? Uslu bir kedicik olmak mı yoksa canının yanması mı?"

(Ben yazıyorum ama heyecanlanıyorum sebepsiz yere🤦🏻‍♀️)

"A-a ş-şey"

"Anladım seni.. Canını yakmamı istiyorsun.."

"Hayır! Canımı yakmandansa kucağına oturup uslu bir kedicik olmayı tercih ederim"

"Diğeride olurdu ama neyse.."

"Lan ne fısır fısır konuşuyosunuz? Arkadaşım geldi"

"H-ha tamam gelsin"

"Ne oldu lan sana öyle kıpkırmızı olmuşsun"

"Soğuktandır Chan Hyung"

"Neyse... Ah! Geldi arkadaşım"

"Merhabaa. Wooyoung (Yanlış yazmadım umarım). Bang Chan Hyung'un arkadaşıyım."

(Burada herkes birbirini tanıtıp kaynaşıyorlar işte)

"Wooyoung artık gidelim istersen? Hem vaktimiz gitmesin"

"Evet gidelim"

"Sen cam kenarına geç. Seungmin (en öndeki kapıyı açar) geç bakalım"

"Hemennn"

"Feliximm gel aşkım"

"Geliyorumm"

"Hadi Jisung. Y-"

"Hayır!"

Minho Jisung'un bileklerinden tutup kucağına oturtur ve kapıyı kapatır

"Hadi gidelim"

Araba hareket etmeye başladıktan sonra Jisung yerinde kıpırdanmaya başlar. En sonunda Minho kollarıyla belini dolayıp kendine yaslar ve kulağına şunları fısıldar..

"Usla bir kedicik ol. Yaramaz bir kedicik olursan olacaklardan ben sorumlu değilim"

_____________________________________________

569 kelimeyle bitiriyorum. Medyaya koyduğum fanart çok güzel değilmi?? Ben çok sevdim. Akşam atmak istedim birde  Han_L33 acaba nasıl düşünüyorsun bu bölüm hakkında? Neyse

Öptümmmm💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

Mafia | Hyunin |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin