Karanlık

51 16 11
                                    

1 yıl sonra

Jeongin öleli bir sene olmuştu ve Hyunjin bunu kaldıramamıştı. Okyanusa gitmeyi bırakmıştı. Gemisi hâlâ duruyordu ama sevgilisi öldükten sonra bir daha binmemişti.

Hyunjin, Jeongin öldükten sonra geminin adını ''Dark Ocean'' yapmıştı.

Tarih 17 Şubat'ı gösteriyordu. Hyunjinde Jeong'a bir özür mektubu yazmıştı ve onu denize bırakacaktı, belki Jeong görür diye, belki bir okyanus onu Jeong'a götürür diye.

Denizin önüne durmuş ağlıyordu. Mektubu bırakacağı sırada geriye doğru bir adım attı.

Jeongin denizde ölmemişti. Okyanusta ölmüştü.

Koşabildiği kadar hızlı koşarak gemisine bindi. Hyunjin motora basabildiği kadar sert bastığından dolayı gemi hızlı gidiyordu.

Hava gittikçe bulanırken, gece gittikçe kararırken Hyunjin tahmini olarak 1 yıl önceki yoldan geri gidiyordu.

Düşündüğü yere varmıştı.

Aynı o günkü gibiydi hava. Yağmur bardaktan boşanırcasına yağıyor, dağ gibi dalgalar gemiyi sallıyor ve zerre ışık tanesi görünmüyordu.

Hyunjin güverteye çıktı. Korkuluklara dayanarak küçük bir çıkıntıya bastı.

Mektupla beraber kendini de karanlık okyanusa attı.

Mektup derinlere batarken Hyunjin çırpınıyordu boğulmamak için. Dağ gibi bir dalga gelmesiyle derine battı. Çabaladı, çabaladı ama olmadı onunda Jeongin gibi umudu kalmamıştı.

Ya da öyle sanıyordu.

Ama unuttuğu bir şey vardı Jeongin ondan intahar etmemesini istemişti. Jeonginden ise intahar etmemesini isteyen kimse olmamıştı.

Jeongin'e onca yaptığından sonra bi de intahar mı edeceksin Hyunjin?

diye düşündü kendi kendine.

Son anda intahardan vazgeçen Hyunjin bir şekilde gemiye çıkmayı başardı.

Güverteye yattı bacağını o günkü gibi kendine çekip ağladı.

O günden tek farkı havanın açılmamış, dalgaların sakinleşmemiş ve fırtınanın durmamış olmasıydı.

5 yıl sonra

Dark Ocean gemisi okyanusun dibinde bulundu.

Evet, Hyunjin de boğularak ölmüştü, sevgilisi gibi.

O gün gemi dalgalarla batmasaydı ağlayarak ölecekti zaten, çok yorgun ve halsizdi, günlerdir bir şey yememişti. Geceleri nefesi kesiliyor ve çok zor nefes alıyordu. O günde bu kadar şiddetli bir ağlamayla ve aşırı soğukda ölmemesinin imkanı yoktu.

Belki Hyunjin, ölen sevgilisinin yanındadır. Belki okyanus onları birleştirmiştir.

Hiçbir zaman bilemeyeceğiz.

Dark OceanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin