Kendime geldiğimde,karşımda Cihan amca oturuyordu.Cihan amca babamın,yirmi yıllık ortağıydı.Babamın sadece ortağı değil aynı zamanda en yakın dostuydu.Benimde çok sevdiğim biriydi.Eşi Candan teyzede annemin yakın arkadaşıydı.İkiside çok iyi,çok tatlı insanlardı.Onlarında benimle yaşıt kızları olucakmış,tabi hastanede kaçırılmasaymış.Aklıma son yaşadıklarım gelince kendime geldim.
-Ne oluyor Cihan amca?Babamlar apar topar nereye gittiler söylermisin?
-Öncelikle senden sakin olmanı istiyorum Aryacım.Babanın sana bıraktığı mektupta herşey yazıyor ama ben yinede anlatıcam.Alp ve Aylin senin öz anne baban değil.
Durdu ve sanırım bunu hazmetmem için bana zaman verdi.Ama benim bunu hazmetmem çok zordu.
-Bunun senin için ne kadar zor olduğunun farkındayım.Nasıl oldu,gerçek ailen kim bunları babanın verdiği mektupta ve cd'de açıklamış olmasını umuyorum.Şimdilik bu kadarını söyleyeceğim.Ama ne olursa olsun,Arya,onlar seni kendi kızları gibi sevdi.Babanın başına çok büyük bir iş açıldı diğer ortağımız yüzünden.Baban bundan kurtulmaya çalışacak.Bu süre zarfında seni bana emanet etti.Ne kadar sürer bilemem ama bu beladan dolayı babanla düşünüp senin kendini koruman için eğitim almana karar verdik.Yakın bir dostum böyle bir yere sahip.Ama duyduğuma göre kuralları biraz sertmiş.Maalesef şuan daha fazla güvenebileceğimiz bir yer yok.Bu eğitim kimsesiz çocukların olduğu bir kaç yurtta başlıyor Türkiye'de.Daha sonra uygulama için Amerika'da bulunan bir merkezde devam ediliyor.Senin için onunla konuştum.Diğer çocuklardan farklı bir şekilde eğitim görüceksin.Bir sıkıntın olursa beni mutlaka ara.Bilirsin seni kendi kızım gibi çok severim.Arkadaşım orada olucak seni karşılamak için.Normalde orada bulunmaz sadece uzaktan kontrol eder.Eğer sende kabul edersen birkaç gün içinde gidebiliriz.Şimdi sana bu söylediklerimi hazmetmen için zaman vericem.Anne babana gelince onlar beladan kurtuldukları zaman sana bir şekilde ulaşacaklar.Şimdi biraz dinlen.
Bense ağzım açık bir şekilde onu dinlemiştim.Alnımı öpüp odadan çıktı.Ben bunları nasıl hazmedicektim?