8. rész (romantika)

35 0 0
                                    

-jajj kellet volna rád halgatni ez nagyon para volt!- Billnek rendesen remegtek a lábai tényleg jó hogy nem ültem fel erre.
-biztos voltam benne, hogy meghalok fhu úgy üvöltöttem mintha utoljára pofázhatnék.- Dorka tényleg nagyon szeret pofázni de sokszor csak a semmiről beszél pont ezért szeretem.
-Hát én megmondtam!- oldalról átkatoltam Bill vállát hogy megnyugtassam.
Nagyon jól ereztétek magatokat és már a szálláson vagytok.
(Nálatok)
-hallod!! Roniii a hullám vasúton volt valami de nem tudom hogy értsem...
-mond!! Mi volt.
-hát egyszer amikor hirtelen elindultunk lefelé Tom megfogta a combomat! De nem olyan nagyon csak ráfogott és annyi.
-ez biztos nem véletlen volt azt mondhatom.
-be most akkor mit csináljak!???
-szerinten beszélj vele!
-ahh de ha nem úgy gondolta... mind1 beszélek vele!
Dorka átment beszélni Tommal.
-Tom tudnánk beszélni?
-persze mondjad
-én kimenyek?-kérdezte Bill, ki tudja miről lesz szó?
-nem kell-vágta rá Tom.
-Na szóval ugye volt az a hullám vasúton..-itt Tom félbe szakította Dorka szavát.
-azt hittem tetszik legalábbis amikor hozzád értem össze rezzent a tested és nem zavartattad magad.-Bill elkezdett nevetni magában- na öcsi te maradjál szerintem úgy néztél Ronira mindig!
-MI CSAK BARÁTOK VAGYUNK!!-üvöltötte kb Bill és kiment a teraszra.
- na folytassuk akkor igazából azért jöttem mert nagyon is tetszett.-Dorka egyre vörösben volt.
-akkor jó- Tom közelebb hajolt dorkához és a szája szélét megcsókolta.
-ez tetszik!-ahogy Tom hátrébb ment Dorka egyből vissza húzta és megcsókolta.
A nap további részeiben semmi izgalmas nem történt Dorka elmesélte mi volt Tommal.
Már vége van a kis kiruccanásotoknak és találkozok Billel a városban.
-szia Bill.
-szia Roni! mi újság?-megölelt.
-minden jó. Veletek?
-tom most a héten nincs otthon valami megbeszélésre ment Franciaországba én meg vagyok kicsit unalmasak mostanában a napjaim.
-oh hát elhiszem nincs kedved valamikor átjönni hozzám?
-De van sőt hálás lennék ha elmehetnék.
-annak örülök. Holnap esetleg jó neked?
-ömm este felé jó lehet.
-jó hát ha akarsz ott is aludhatsz- kicsit perverz én kezdtél mosolyogni- címemet úgyis tudod úgyhogy majd akkor holnap találkozunk?
-igen igen szerintem olyan 7 felé ott leszek.
-oke akkor várlak szia!
-szia!- megoleltétek egymást és már otthon vagy Dorka pedig átjott bozzád.
-hallod holnap nálam alszik Bill!-visitoztam miközben ezt mondtam.
-Miii ez most full komoly?
-igennnnn
-azta hát jó gyorsak vagytok. Amúgy van neked .. ömm gumid?
-MI? Miért lenne?
-hát biztos ami biztos
-jó de azt alap neki kéne hoznia nem?
-lehet de azért ha nem hoz ne legyen semmi jó?
-jó persze nem kell gyerek még élni akarok!
-és mit tervezek csinálni vele?-nagyon perverz mosolyt húz az arcára.
-honnan tudjam nem voltam még senkivel de hát beszélünk, lehet iszunk vagy valami tudod ezek csak úgy jönnek maguktól!
-aha de persze nem csak aludni akarsz este?-meg perverzebben mosolyog.
-elő fordulhat.....
Csörög Dorka telefonja.
-várj anyum hív.
Letették
-hallod most mennem kell holnap van a bátyám szülinapja és ajándékot kell venni de mindenről számolj be jó?
-jó nyugi minden részletről tudni fogsz!na de mostmár menny!
-jó jó szia!
A nap további reszében és másnap délután megnéztem egy csomó filmet hogy legalább egy kicsit képben legyek a dolgokkal.
Csödög a telefonod
Billy💗💗📞
-szia Bill mi az?
-szia hát tudom kicsit előbb jöttem de hát itt vagyok 2 perc.
-jó majd kopogj és megyek-baszki meg fél óra kéne hogy elviselhető legyen a kupiba szobámba anyám!
-oke akkor 2 perc
El se köszöntem csak letettem a telefont és nagyon gyorsan elkezdtem pakolni. Szerencsére nem volt rettentően nagy retek mert már tegnap is pakoltam de azért rendnek nem volt mondható a szobám.
Kopognak.
-szia Bill!-megoleled
-szia hercegnő!-vissza ölel!
-gyere fent van a szobám az emeleten oda le tudod rakni a cuccaid!-gyorsan fordultam el mert tiszta piros lehettem a hercegnő szó hallatán, Úristen de aranyos hogy így hív inádom.
-de jó a szobád tetszik ilyen csajos.-gyorsan beáltam a tükröm mellé mert volt kint egy poszter a bandáról de nem akartam hogy lássa.
-mit rejtegetsz-kezdett el kuncogni Bill.
-semmit nem a te dolgod -én is nevettem.
-hát akkor had lám!
-de nem akarom nagyon gáz ez most nekem.
-figyelj én nem fogom rád erőltetni várj elfordulok csinálj vele valamit.-elfordult
Megkönnyebbültem hogy nem akaratos. Ittunk ettünk meg minden már este van és kitaláltuk hogy nézunk valami filmet.
-na és milyen filmet nézünk?-kerdeztem.
-horrort?
-oh bocsi de nekem most ahoz nincs kedvem inkább valami nyugisat az elmúlt napjaim igyis horror film e valóak voltak.
-oh rendben hát remélem most inkább egy romantikus filmben érzed magad velem!- már mielőtt beszélni kezdett volna átrakta a fejem fölött a kezét és én rá feküdtem a kezére úgy hogy a vállalat elérje.
-ahoz a filmhez több kedvem van.
-rendben akkor valami romantikus na de ebben én nem vagyok jó mondj valami jó romcsi filmet.
-hát nem is tudom van egy csomó.
Kiválasztottatok egy filmet. Már a film felénél lehettek amikor Bill elkezd a hajaddal játszani.
-mi az ilyen unalmas?
-nem csak maga ez hogy nem csinálunk semmit csak nézzük olyan semmilyen.
-hát- ennyit tudtam mondani mert Bill megcsókolt és már fölöttem is volt.
-tetszik?-kérdezte Bill.
-nagyon.
Bill levette a pólóját és tovább csókoloztatok. Megindult lefelé a nyakam és a fülem irányába. Majd elkezdte felhúzni a pólomat még végül le is vette rólam. Majd tovább csokolgatta a nyakam az a hasam, melkasom és az arcom. Nagyon jól esett.
-nem úgy volt hogy mi csak barátok vagyunk?- kérdeztem mert tudtam, hogy direkt nem mondta nekem.
- mostmár nem! Akarod?-huzott ki a táskájából egy doboz óvszert.
-nem tudom soha nem csináltam még, nem tudom mire számitsak?-suttogtam
-várj megmutatom.
Lehúzta a nadrágodat és elkezdett ujjazni először szak egy ujjal után már kettővel és be kell vallani nem volt rosz.
-mostmar mehet?
-igen- nyögtem egy halkat mikor kihúzta belőlem az ujjait tetszésem jeleként.
(Nincs otthon senki csak mi)
Bill is levette a nadrágját majd megfogtam a doboz óvszert és kivettem neki egyet hogy kicsit haladjunk. Őszintén túl akartam esni az elején féltem nagyon.
Bill felhúzta a gumit és még mielőtt bármit is csinált volna levette rólam a melltartómat hogy semmi ne legyen rajtunk.
-hé figyelj ha fáj szólj és abba hagyom meg majd mond hogy ha gyorsabban vagy lassabban az a fontos hogy te élvezd oké?-kicsit ráfogott a melleimre hogy eléggé be legyen indulva.
-rendben.-nem kellet sokat várni.
Bill belém helyezte a fegyverét és szépen elkezdte feljebb tolni belém amit én egy finom nyögéssel díjaztam. Majd megszókolt és elkezdett a neki már látszólag megszokott módon kefélni.
Kicsit sok volt nekem de nem akartam megszólalni mert nem akartam megszakítani a csendet ezért csak szépen oda raktam a kezem jelezvén hogy ez sok nekem. Lassított is a tempón. Érezni hogy Bill Kaulitz és az én testem egybe folyik nagyon jó érzés volt. Még egy fél oráig szexeltünk mire elkezdte hevesen mozgatni a csípőjét a bennem lévő faszával együtt majd rám feküdt.
-ez nagyon jó volt.
-igen- kicsit néha fájt de azt leazámitva élveztem.
Bill visza emelte magát fölém és még egyszer ki be húzta belőlem magát mire én már rá fogtam hosszú faszára és magam alá fordítottam de most mind a ketten fekszünk az ágyon és a következő menet előtt akartam egy kis pihenőt úgyhogy most én kényeztettem őt kézi munkával ami nem tartott sokáig.
-hé Roni akarsz még egy kört?
-hát lehet róla szó de ne ilyen sokáig és most ne fekve kicsit már kényelmetlen.
-rendben!-bill felállt és kivett a táskájából egy zsebkendőt.
Lehúzta a gumit majd letörölte a rajta maradt gecit és elő vett egy másik gumit amit gyorsan fel is húzott.
-na és akkor most hogy?
-hát nem akarok hason fekve lenni az biztos. Mit szólsz ha ülve csináljuk?
Nem gondolkodott sokat leült az ágyam szélére. Én szépen lassan magamba helyeztem a testét és ráültem majd elkezdtem kicsit pattogni rajta. Nem tartott sokáig Bill felállt a fenekembe markolt és neki nyomott a falnak úgy kefélt tovább. Ez most tényleg nem volt hosszú menet gyorsan abba hagyta lefektetett az ágyra lehúzta magáról az óvszert és elkezdett ráadás képpem kinyalni. Csak úgy forgott bennem a nyelve nagyon elvesztem, majd lenyelte és lefeküdt mellém.

Mi csak barátok vagyunk (Szünetel)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora