Selaaamm
Nasılsınızz ???
Ben çok iyiyim !
Lütfen kötü yorumlar yapmayınız;)
Neyse bölüme geçelim iyi okumalar okurlarıımm <3
_________________
Bugün Mardin'e gideceğimiz
için erkek kalkım kahvaltıyı
hazırladım ve borayla doruğu uyandırdım.İkisinide uyandırdıktan sonra doruğun üstünü değiştirdim ve beslenme çantasını hazırladım .
Dorukla aşağıya inip mutfağa ilerledik ve sofraya oturduk . Boranın da gelmesiyle kahvaltıya başladık .
Kahvaltıdan sonra bora doruğu kreşe bırakıp ordan da şirkette geçti .
Bende valizimi alıp arabama yerleştirdim .
Ben Mardin'e önden gidicektim borayla doruk birkaç gün sonra geleceklerdi boranın işleri ve doruğun kreşi yüzünden .
valizimi arabama katıp geri eve girip odama ilerledim ve üstümü değiştirdim .
[ eğer beğenmediyseniz
Lütfen aklınız da kiyle
Devam edin <3 ]Üstümü değiştirdikten sonra hemen arabama binip ailemin evine doğru sürdüm.
Ailemin evine geldiğimde arabamdan inip kapıyı çaldım .
Kapıyı annem açmıştı .
" hoşgeldin kızım geç içeri bizde kahvaltı yapıyorduk "" yok anne ben yaptım kahvaltımı " dedim ve yemek odasına diğerlerini görmeye gittim .
Herkes buradaydı bir tek serhat yoktu .
" hoşgeldin kızım geç otur " dedi babam .
Ona dönüp " yok baba ben yaptım kahvaltımı "
Babam başıyla onaylayıp başka bir soru sordu " damadımla torunum neredeler"
" Bora doruğu kreşe bırakıp şirkette geçti Babacım . Onlar biz gittikten birkaç gün sonra gelicekler " dedim .
Annem bana bakıp " kızım sana zahmet serhat abinin çağırırmısın " dedi .
Tebessüm edip " tabi ban çağıriyim " dedim ve yukarıya doğru çıktıp serhat beyin (!) odasını bulmaya çalıştım .
Çalıştım diyorum çünkü odasını birtürlü bulamamıştım .
Birden birinin hayvan gibi horlamasıyla yerimden sıçradım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
geç kallan ailem
Acción24 yaşına gelmiş, evlenmiş ve çocuğu olan bir kız. Yıllar önce karışmış olduğunu yeni öğrenen bir kız. Evet yine bir klasik karışmış bebekler ama bu sefer kızımız evli , çocuklu ve mafya.