Prolog

3 1 0
                                    

Pewnego wieczoru, mała czarnowłosa dziewczynka bawiła się swoimi lalkami w małym pokoiku. Matka dziewczynki weszła do jej pokoju, z niezaspokojeniem poinformowała ją jednak miała opanowany głos.

- Gwiazdeczko, posłuchaj mama, musi pilnie wyjść, wujek Syriusz ma problemy i to niemałe. Tata za kilka minut powinien wrócić... - zatrzymała się kobieta. A za moment znów kontynuowała. - Dam ci tutaj ten list i przekażesz tatusiowi od mamusi dobrze? - przytuliła dziewczynkę, czekając na odpowiedź.

- Dobrze mamusiu...a czy jak wrócisz, to pobawisz się ze mną, a potem przeczytasz o insygnii śmierci na noc? - zapytała dziewczynką z uśmiechem od ucha do ucha, wtedy nie wiedziała, że to będzie jej ostatni uśmiech na kolejne parnaście lat.

Kobieta z łzami w oczach odpowiedziała.

- Jasne słoneczko i przytulę jak zwykle na dobranoc. - kobieta się podniosła i przekazała córce list-pamiętaj, że mamusia cię kocha.

Po tych słowach kobieta wyszła, natomiast dziewczynka bawiła się dalej swoimi Lalkami. Myślała nadal o tym, co będzie robić następnego dnia u wujka Lupina. Jej myśli przerwał czarnooki mężczyzna, który uśmiechną się do niej lekko.

- Moja mała zmora jeszcze nie śpi? A gdzie mama? - zapytał, opierając się o szafę w pokoju dziewczynki.

Dziewczynka w mgnieniu oka przytuliła się do faceta, a o słowie mama przypomniała sobie o liście, odeszła od mężczyzny, by zabrać z podłogi list. Podchodząc do niego i wyciągając rękę, z listem powiedziała.

- Mamusia kazała tatusiowi to dać i przekazać, że bardzo nas kocha. Podobno wujek łapa ma kłopoty. - odparła trzy latka, jak na swój wiek była bardzo mądra. Dziewczynka cały czas patrzyła na ojca, chciała odczytać z jego twarzy jakiekolwiek emocje, niestety nic jej się nie udało, bo gdy czarnooki mężczyzna przeczytał, warkną, że w tej chwili ma iść spać, a następnie trzasnął drzwiami. W nocy dziewczynka nie mogła usnąć bez przytulasa do matki, niestety wtedy nie zdawała sobie sprawy, że już nigdy jej nie zobaczy...

~~~
Witam! To moja pierwsza książka jakąkolwiek napisałam, mam nadzieję, że się przyjmie. Pomysły czerpię sama. Jeśli zauważycie jakieś błędy napiszcie koniecznie w komentarzu. Chociaż nie powinno być żadnych błędów gdyż sprawdzałam na stronie ortograf.pl
~~~
To tyle chciałam powiedzieć jeszcze, że rozdział pierwszy powinnie pojawić się od piątku do niedzieli!
~~~

Publikacja: 18.10.2023r

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Oct 23, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

~NIKT WAŻNY~ || Era Golden Trio || Liiilianaa2410Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz