Akşam Yemeği

27 1 0
                                    

Merhaba arkadaşlar yb biraz ilginç olacak ama artık hayal gucumu zorladim.Berk ile selen arasinda bir gerilim var ama yakında aşk kokusu çıkar ortaya sjsjsj ipucu verdim.Mert ne yapacak bilinmiyor simdilik. Neyse iyi okumalar vote ve yorum unutmayın sizi seviyorum ^-^

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Berk'in ağzından;

Onu benim bar'a getirdim biraz tedirgin duruyordu onu rahatlatmak için"Elimi sıkı tut"dedim.Karsilik verdi.Bir masaya geçtik ve Onu oturttum."Evet geldik işte burası benim ve ben burada takılıyorum şimdi anladın mi güzelim"dedim.Bana şaşırarak baktı " Sen cidden değişik birisin.Her neyse artık seni az da olsa tanıdım hadi şimdi gidelim"dedikten sonra kalktı hemen elini tuttum ve geri oturmasini sagladim"Nereye gidiyorsun daha yeni geldik"dedim."Ben kalamam ya burasi igrenc kokuyor anladin mi"dedi ve hizlica uzaklasti.Onu durdurmak istedim ama yapamadım.Ben bu olmak zorundayım yoksa herkes sevgilim olduğunu sanabilirdi bunun olmasına izin veremem en azından şimdilik.Sonra yanıma bir kız geldi hiç pas vermedim ama o saçlarımla oynuyor beni öpmeye çalışıyordu les gibi içki kokuyordu.Hemen ayağa kalkıp arka kapıdan çıktım selen yoktu ortalıkta biraz yürümeye başladığımda sokağın başında mert'in arabasına bindigini gördüm.Lanet olsun burada da karşımıza çıktı.Hemen arkami döndüm beni fark etmesin diye.Araba hızla gözden kayboldu.Acaba nereye gidiyorlardi umarım o pislik bişey yapmaz selene dedim içimden.Hemen sokağın başındaki arabama binip onları aramaya başladım ama bulamadım.Kahretsin yarın okulda hesap sorarım artık dedim ve eve doğru yola çıktım kafamı dağıtmak için radyoyu açtım ve sakin bir müzik dinlemeye başladım.O kız neden beni bu kadar etkiledi ki oysa onunda diğerlerinden farkı ne.Her neyse diyip eve geldim.Arabayi park ettim ve hemen eve girdim.Iceri girdiğimde hemen ceketimi koltuğa atıp bir duş almak için banyoya yöneldim ustumdekileri kirli sepetine attıktan sonra ılık suyu açıp içine girdim biraz rahatlamistim.Selen aklımdan çıkmıyordu düşüncelerimi neden bu kadar etkiliyor ki? 20 dakika sonra havluyu alıp belime doladim.Odama girip saçlarımı kurutmaya başladım.Aynaya baktığımda ne kadar iğrenç biri olduğum geldi aklıma yıllarca insanları döverek boş işler yaparak güçlü olmuştum nasıl bir kişiliğe bürünmüştum böyle.Saclarimi nemli bıraktıktan sonra üstüme t-shirt,altima eşofman giydim.Tam aşağıya inerken kapının açılma sesini duydum.Lanet pislik gelmişti.Koltuga oturup tv açtı ne kadar rahatti."Bıraktın mi minik sevgilini"dedim alaycı bi şekilde.Bana bakmadan"Bu seni ilgilendirmez"dedi.Sinirli bir şekilde.Bana düzgün cevap ver pislik herif"dedim.Ayaga kalkıp bana doğru geldi"Seni neden ilgilendiriyor o kizi sen umursamiyorsun bile şimdi ne değişti?"dedi.Ben öfkeli bir şekilde"Senin gibi bir pislikten onu korumaya çalışıyorum bırak bu iyi çocuk ayaklarını"dedim bu sefer elini yumruk yaparak"Sen nesin o zaman pic"dedi.Bu sefer yumruğu suratına geçirdim.Sendeleyerek yere düştü Bu sefer yerden hemen doğrulup koşarak üstüme geldi.Gozleri deliye dönmüştü onu üstümden atıp yumruklamaya başladım lanet çocuk kendini ne sanıyor beni öldürecek sanki.Yerde kivranmaya başladığı zaman üstünden kalktım ve odama doğru ilerledim.Arkamdan bağırdı"Simdi ne yapacaksın bakalım pic kurusu"dedi ve elindeki bıçakla bana saldırmaya başladı"Sakın pişman olacağın şeyler yapma mert"dedim endişeli bir şekilde."Senin gibi bir pislik herifi öldürmek benim için bir zevk olacak."dedi ve bıçağı koluma sapladi.Hemen geri çekilerek yüzünde korkunç bir ifadeyle bana baktı."Ne yaptın sen!"dedim acı içinde bağırarak.Hicbir şey söylemedi gözleri kanlanmisti.Ben ona ne yaptım bunu hak edecek pic şu hale bak bir kız yüzünden ne hale gelmiş.Bicagi elimle tutup çıkartmaya başladım ama yapamadım."Mert gel buraya ve çıkar bu bıçağı"dedim.Korkuyordu yanıma yaklaşmadi bile."Korkma bunu sen yaptın şimdi bebek gibi kacamazsin gel ve çıkar şu lanet bıçağı"dedim.Bu sefer yavaş adımlarla yanıma geldi.Elleri titriyordu yüzüme bile bakmıyordu.Kolum kanlar içinde kalmıştı.Bicagi tutup çekmeye başladı ben dislerimi sıkarken birden acıdan inledim sonra bir anda çekti rahatlamistim.Ama çok daha kan akmaya başladı hemen t-shirt çıkarıp yaralanan kolumun üstünde düğüm yaptı ve sıktı.Ona aciyan gözlerle bakıp"Mutlu musun He mutlu musun seni pic.Simdi ne olacak hiç düşündün mu?!"dedim.ayaga kalkıp"Bunu sen istedin"dedi ve merdivenleri çıkmaya başladı.Pislik hemen 112 aradım.Ve olduğum yerde beklemeye başladım.Hala odasından cikmamisti.Ambulans gelmişti kapıyı çaldılar ayağa kalkıp kapıya yöneldim.Kapiyi açtığımda"Hasta Nerede" diye sordular.Kolumu gösterip"Gormuyor musun"dedim hemen sedyeye yatırıp ambulansa geçirdiler.Mert'in odasının camina baktım bana bakıyordu gözleri daha kötü olmuşsun Hastaneye gidene kadar pansuman yaptılar genç olan kız"Dikis atılması gerek"dedi. Kafamı onayladım 15 dakika sonra aşağıya indirip hastane kapısından içeri soktular.Kostura koşturan odaya girdik.Hemen doktor çağırmaya gittiler.Kolumun ağrısını unutmuştum ama yine o keskin acı tekrar girdi beklemeye başladım doktor geldi ve koluma baktı " Ne oldu"diye sordu.Net bir şekilde"Kavga sırasında bıçak saplandı"dedim.Hemen iğne yaptı ve kolum uyustu bişey hissetmiyordum.Dikis atmaya başladı sonra bana dönüp"Polis cagirmaliyim ifadeni alsınlar"dedi.Hemen kolunu tuttum"Hayir polis bu işe karismayacak ufak bir kaza sokak serserileri tarafından olan bişey uzatmaya gerek yok"dedim.Bana şaşkın bir şekilde baktı ve"Tamam"dedi çıktı.Sonra yanımdaki hemşireye bişey söyledi bir gün daha burada kalacakmisim lanet olsun Telefonumu istedim "annemi aramaliyim"dedim.Hemen getirdiler oysa mert'i aradım acmadi bir daha aradım bu sefer açtı ama ses çıkmıyordu"Orda mısın hey"dedim sinirli bir şekilde."Evet " dedi soğuk bir sesle."Selen'in telefon numarasi sende var mi"dedim."Evet ne yapacaksın"dedi."verir misin şu numarayı"dedim."Tamam"dedi ve numarayı söyledi.hemen yüzüne kapatıp Selen'in aradım."Alo"dedi.Sesi çok güzeldi."Senin yüzünden mert beni bıçakladı ona ne yaptın böyle gözü dönmüştü "dedim.Hizli hızlı nefes alıp veriyordu birden durdu"Ne nasıl olur nerdesin hemen Geliyorum " dedi endişeli bir şekilde."Bu seni ilgilendirmez herseyin suçlusu sensin anladın mi birde gelip yüzüme nasıl bakacaksin sürtük"dedim öfkeli bir şekilde.Nefesi titremeye başlamıştı sanırım ağlıyordu"Ben sürtük değilim lafları dikkat et"dedi ve gerçekten aglamaya başladı.Ama bunu hak etmişti"Aglama suan iyiyim ama mert'in kendine bişey yapmasindan korkuyorum"dedim.Bisey söylemedi sadece sessiz bir şekilde nefes alıyordu "Berk yanına gelmemi ister misin"dedi."Gerek yok yarın okulda konuşuruz şuan kapatıyorum mert i ara ve iyi olduğundan emin ol"dedim ve bişey demesine izin vermeden kapattım.Nasil bu hale gelmiştik bir kız yüzünden.Mert bazen düşüncesiz davranabiliyordu ama bu kadar kin ve nefret dolu olduğunu bilmiyordum. Ben onu üzecek ne yaptım ki benden çok ailem ona karşı daha iyiydi peki eksik olan neydi onu bu hale getiren ne olabilirdi? Bu düşünceler içinde bogusurken gözlerimin yavaş yavaş kapandığını hissettim.Uyumaya ihtiyacım vardı en azından bu iğrenç düşünceleri beynimden sürgün edebilirdim.

Aşk Geliyorum Demez!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin