Merhaba!
Ger neyse Bu şarki>>>
-💘-Yemek yedikten sonra bugün onlarin boş günü olduğu için herkes kendi işinin başindaydi. Sohee ve Eunseok koltukta oturmuş birşey konuşuyorlardi
"Hyung sence Anton çok tatli değil mi?"
"Hmm, Hayir"
O ikili tartişmaya başladiğinda Wonbin önlarin neyin üstünde kavga etmeye başladiklarini çözmeye çalışıyordu.••••••••
"Wonbin-ah, Bir dakika gelir misin?" Dedi Eunseok.
Wonbin yerinden kalkip Eunseok'un yanina gitmişti.
"Evet hyung?"
"Ah şey bir Kiz için en iyi hediye me olabilir?"Cidden bunu mu soruyordu ondan? Bir kiz için hediye fikri?
"Niye benden soruyorsun?"
"Ah şey senin kiz arkadaşın olmuştur belki..."Wonbin kendini sakin tutmaya çalişti, Ağlamak istemiyordu onun önünde...
"Bilmiyorum."
"Ah hadi ama bir fikrin olamaz mi?"
"Hyung bilmiyorum dedim ya!"Eunseok onun sesinin yükseldiğini duyduğunda biraz korkup geriye çekilip "Ah tamam Wonbin-ah..." dedi.
Wonbin sesinin yükselişinden nefret etti. Eunseok'a bağirmak istemiyordu. Zaten Eunseok onun değildi ki, Niye bu kadar üzülmüştü. "Üzgünüm..." diyip Odasina girdi.
Duş almak istedi, Suda kendini boğmak istiyordu.
••••••••
Gece instada gezerken Eunseok bir post atmişti(𝗛𝗮𝗻𝗶 𝗣𝗿𝗶𝘃𝗮𝘁𝗲 𝗛𝗲𝘀𝗮𝗯𝗹𝗮𝗿 𝗼𝗹𝘂𝗿 𝘆𝗮 𝗼 𝗶𝘀𝘁𝗲) ve O fotoğrafta kendisi ve bir kiz vardi, Kizin elinde Hediye paketi vardi, Dior'dan bir sürü makyaj malzemeleri. Ondan bu kiz için mi Fikir istemişti?
Kizin Hesabini bulduğunda Eunseok ile çok fotoğrafı olduğunu gördü, İstemsiz bir şekilde gözünden yaş geliyordu...
Kız güzel biriydi, Eunseok'a da yakişiyordu. Yani kiz arkadaşi vardi ve onun hiçbir şansi yoktu... Daha fazla düşünmemeye karar verip uyumaya karar vermişti.
••••••••
Kapi sesini duyduğunda Uyanmişti, O hiçbir şey anlamdan içeri biri girmişti. Anton'dur belki diye önemsemeyip uyumaya geri döndü.
Ama yatğinda bir şey hissettiğinde ve Saçindaki eller ile dona kalmişti.
"Hadi ama Wonbin-ah, Kus musun bana?" Eunseok'un sesini duyduğu an Ne yapacağıni bilmemişti, Oturmış ve Eunseok'a bakmişti.
"Wonnie, Niye aç uyudun ki? Akşam yemeği yemeye gelmedin, Ben senin için getirdim Hadi yemelisin"
Wonbin olanlari hala sindirmemişti."Gerek yok aç değilim." Eunseok'un süratini gördüğü an kalbinin Hizli atmasina engel olamamişti.
"Hadi ama Wonbin-ah, Hyungun senin için yemek getirmiş, Ona böyle mi cevap veriyorsun?"
Wonbin ne diyeceğini bilmiyordu, O bu gece biraz... Değişikti ama Wonbin onun bu tavrini çok sevmişti...Eunseok onun kucağina tepsiyi biraktiğinda Wonbin yemekleri yemeye başlamişti istemeye. Ama Yemekler çok güzeldi...
"Güzel olmuş mu? Ben yaptim" dedi Eunseok
"Cidden mi? Evet çok güzel olmuş" dedi Wonbin."Ah bişey söylemeliyim sanirim..." derin Bir nefes alip Devam etti "Hani senden birşey sordum ya, Ben onu kiz arkadaşım için istemiyordum"
Wonbin hala hiçbirşey demiyordu, Kiz arkadaşı olduğunu inkar etmemişti ki? "Hmm?" Dedi Wonbin.
"Ah Wonbin-ah benim kiz arkadaşım yok ki, Ben onu kiz kardeşim için istiyordum"
Yemek Wonbinin boğazina takilirken Eunseok şok olup ne yapacağıni bilmemişti."Cidden mi? O post sen ve kiz kardeşin mi?"
"Evet Wonbin"
Wonbin kendi içinden çiğlik atiyordu!"Hmmm hyung beğendi mi?"
"Ah evet çok beğendi"
Ve Onlar tüm gece konuşmaya devam etmişti.Bu fotoğrafa 24/7 bakiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗥𝘂𝘀𝗵 - 𝘞𝘰𝘯𝘣𝘪𝘯 𝘹 𝘌𝘶𝘯𝘴𝘦𝘰𝘬
Short Story"Kalp atişlarimi hizlandiriyorsun, Vücudum alev alev yaniyor."