Wonbin sabah uyanınca yaninda Eunseok'un görmeyi beklememişti. Evet onlar tüm gece konuşmuşlardi ve uyanınca onu yaninda gördüyse bu çok normaldi.
Aklindaki fikirleri kenara atip Eunseok'a odaklanmişti, onun güzelliğini incelmeye başladi ve o an anladi ki, Wonbin Eunseok'un herşeyine aşikti.
Onun gözlerine, onun güzel dudaklarına ve güzel saçları... o Eunseok'un herşeyine aşikti. Wonbin gidip yüzünü falan yikayip odaya geri geldi, Eunseok da yeni uyanmiş ve yatağin üstünde otumuştu.
"Ah Hyung uyandin mi"
Eunseok, Wonbini gördüğü anda küçük bir şoka girmişti ama kendini toparladi ve
"Ah evet günaydın Wonbin-ah" dedi.Eunseok bunu söyledikten sonra yatağa bakti, Duğru ya onun yaninda uyumuştu... Yanaklarının kizarmaya başladığı anda Telaş ile konuşmaya devam etti.
"Ah Wonbin ben... üzgünüm gece senin yaninda uyuyakalmışım..."
Wonbin 'sorun değil' dercesine kafasini salladi.
"Ah hyung sabaha kadar konuştuk bu çok normal, iyi uyudun mu?"
"Ah evet... teşekkürler"
"Teşekküre gerek yok ki hyung, şimdi kalk yüzünü yika ve kahvaltıya çikalim yoksa bize birşey kalmaz"Eunseok kafasini sallayip lavaboya gitti.
Lavabodan çiktiği an onu bekleyen wonbini gördü, sonra Wonbin "gedelim mi hyung?" Dedi Eunseok'a.Eunseok Başini sallayip Wonbin ile kahvaltiya gitmişti.
••••••••
Kahvalti yedikten sonra Sohee, Eunseok'un yanina gitmişti.
"Ah Hyung dün gece odaya gelmedin, yoksa..?!"Eunseok onun ağzini kapatip, "Sessiz ol mal misin ya" dedi.
"Ama cevap vermedin"
"Of evet Wonbin'in yaninda uyuya kalmişim."
"Ha bende Malim buna inanirim evet, Doğruyu söyle"Eunseok derin bir nefes alıp, "Dün gece sabaha kadar kınıştuk ben de onun Yaninda uyuya kalmişim."
"Oooo Bu çok iyi işte niye hislerini söylemedin hyung"
"Ah Sohee o kadar da kolay değil..."••••••••
Wonbin, Şimdi dün gece Eunseok'tan çektiği fotoğraflara bakiyordu, Evet bütün fotoğraflarda uyumuştu, Ama bu bile onu çok mutlu ediyordu.Şimdi ise gergin yaptiği şeyi tekrarliyordu, ondan oluşturduğu fotoğraf albuma bakiyordu, 6,038 Fotoğraf, Evet hepsine bakacakti.
1 hafta önce ından çektiği fotoğraf, hep favorisi olacakti çünkü onda çok "Boyfriend material" Gözüküyordu.Bu fotoğrafı çizmeye karar verdi, ve o kendini 3 saat sürecek olan bir çizime birakmişti.
—————
Eunseok, Birşey yemek için odasindan dişari çikmişti, Ama böyle bir manzarayi görmeyi hiç beklemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗥𝘂𝘀𝗵 - 𝘞𝘰𝘯𝘣𝘪𝘯 𝘹 𝘌𝘶𝘯𝘴𝘦𝘰𝘬
Short Story"Kalp atişlarimi hizlandiriyorsun, Vücudum alev alev yaniyor."